duiding of wil iemand voor mij leggen?

Gestart door shana, november 12, 2011, 17:12:58 PM

shana

Hallo,

mannen zeggen  soms dat vrouwen moeilijk te doorgronden zijn, maar sommige mannen..!!!
Ik leerde een nieuwe man kennen online, .....(voor- en achternaam verwijderd door moderator), hij is grappig, gevat, ziet er leuk uit etc..
Ik dacht al van direct, ha zo ben ik mijn bad boy vlug vergeten...
We hebben een paar keer gechat, hij vroeg of ik iets met hem wou drinken en of ik mijn nummer wou geven...
Nou ja ik geef niet zo graag mijn nummer maar zei hem dat hij me kon vinden op facebook.
Hij voegt me toe op facebook, en nu hoor ik niks meer van hem, wat nu weer, ik kom hem soms online tegen maar hij negeert me gewoon. Alweer een "bad boy"?
Heb zelf nog een berichtje gestuurd maar totnogtoe geen reactie...
Ik heb een driekaartlegging gedaan: zon - dame - klavers  (of was het ruiker?).
Dus volgens mij zit dat wel goed, wat is er dan aan de hand? Of ligt het aan mij, ben ik te moeilijk of te wantrouwig?
Wil iemand nog es leggen, kan foto bijvoegen als nodig.

lieve groetjes
Shana

Jane26

Lieverd,

Hier hoef ik geen kaart op te leggen. Dit is gewoon een rotzak.

Als een man echt wil.......... geen obstakel die hem tegenhoudt.

Laat die snotaap gaan.

Sterkte lieverd.

Inga

Citaat van: shana op november 18, 2011, 11:23:09 AM
Dag Inga,

je doet me lachen, ...eindelijk. Je hebt gelijk, ik lijk wel een verdwaasde tiener, allemaal door een onnozele man. als ik heel eerlijk in de spiegel naar mezelf kijk, herken ik mezelf niet meer, alles heb ik op hem gefocust.
Ik ben 36, dus niet meer piepjong, jouw opmerking heeft me een beetje wakker geschud moet ik zeggen, meestal ben ik de persoon die mijn vriendinnen es goed wakker schudt als het om slechte mannen gaat.

Ik hoopte echt dat je wakker geschud was......maar nu ik je laatste posting lees...... :-\

shana

Ja, dat dacht ik eigenlijk al.
Maar ik heb een paar vriendinnen rond mij die zeggen dat ik te moeilijk doe, op de duur begin je dan te twijfelen. Vinden het flauwekul dat ik mijn nummer niet wil geven enz...
Misschien zijn zij wel te gemakkelijk.
Inga, wat betreft de vorige man ben ik wel degelijk wakkergeschud, ik heb geloof ik een aantal vriendinnen rond mij die mij teveel pushen om direkt in de armen van een andere man te vliegen, volgens hen is dit de beste remedie. Heb mij geloof ik een beetje laten meeslepen.
Sommige mensen doen echt alsof je niet normaal bent als je geen vriend hebt. :(

kristina1975

Citaat van: shana op november 24, 2011, 22:44:41 PM
Ja, dat dacht ik eigenlijk al.
Maar ik heb een paar vriendinnen rond mij die zeggen dat ik te moeilijk doe, op de duur begin je dan te twijfelen. Vinden het flauwekul dat ik mijn nummer niet wil geven enz...
Misschien zijn zij wel te gemakkelijk.
Inga, wat betreft de vorige man ben ik wel degelijk wakkergeschud, ik heb geloof ik een aantal vriendinnen rond mij die mij teveel pushen om direkt in de armen van een andere man te vliegen, volgens hen is dit de beste remedie. Heb mij geloof ik een beetje laten meeslepen.
Sommige mensen doen echt alsof je niet normaal bent als je geen vriend hebt. :(

Hi Shana,
Geloof me het beste is naar je eigen intuitie volgen, je intuitie vertelt je ook of een man interesse in je heeft of niet. Natuurlijk bij zo'n vent die jij hier beschrijft moet je niet actie ondernemen. Alleen ik snap niet waarom je iemand je facebook vriend maakt terwijl je ook met hem kon blijven chatten en na een tijd pas beslissen wel/ niet wat te drinken? ;)

sweetmami

Hi lieve Shana, sorry ik zie je posting nu pas dus loop een beetje achter maar ben ingelezen.
Allereerst wil ik je complimenteren op je open en je eerlijkheid in deze, ook je wil om beter te worden.
Beter dat je het met die man hebt afgekapt, als hij jouw wil komt hij vanzelf wel en dan zal niks hem tegen houden dus daar hoef jij niks meer voor te doen. Je hebt jezelf al laten zien en het maakte jezelf kapot dus het is fijn dat je je "uit knopje"hebt kunnen vinden. Ik hoop wel dat je toch wat steun zoekt. Ik doe het zelf ook en het helpt mij heel erg. Gewoon iemand op afstand die een situatie even met je relativeerd.
liefdesverdriet doet zoveel met je.
Ik lees namelijk ook tussen de regels door dat jij je ook heel erg laat beinvloeden door wat jouw vriendinnen vinden en zeggen. Maar lief het is belangrijk, het is jouw leven, jouw liefdesleven, iets tussen 2 mensen, jij moet je er goed bij voelen en jij hoeft je niet in alle mogelijke bochten te wringen.
Ook herken ik de druk van, single, no status... niemand wil alleen zijn en diegene die dan wel een relatie hebben "hebben" het dan wel tsja laat je je daar niet teveel door beinvloeden hoor.
Het komt wel maar als jij zo ziek bent geweest van deze verhouding, waarom niet even terugtrekken en je weer lekker in je vel voelen dan weer zo een losert waardoor jij het gevoel krijgt dat je weer iets niet goed doet. Datingsscene is gewoon k-u-t en keihard... Voel je maar eerst lekker in je velletje en dan ga je er maar weer eens op uit... Goed voelen met jezelf en dit goed kunnen afsluiten is nu even de beste remedie, is mijn mening. Wens je heel veel sterkte en succes en liefs

shana

Dag sweetmami,

wat een leuke naam.
ik las dat jijzelf ook watl iefdesperikelen had, hoop dat je er ook goed uitkomt.
Alleen zijn is niet leuk, maar met iemand die je niet kan vertrouwen is nog erger.
Echt bedankt voor je steun en je lieve woorden, je hebt gelijk het is beter dat ik niet naar vrienden luister maar steun zoek bij mensen die objectiever zijn zoals jullie.
Het is heel hard, ik zit nog geregeld met een brok in de keel, maar beter zo.
Het is nu ook wel moeilijk om me voor een andere man open te stellen, hij zal alleen maar vergeleken worden met hem.
Als ik terugdenk, ik had er nooit moeten aan beginnen, de kaarten hadden me wel gewaarschuwd, maar bon, nu moet ik er door.
Vorige zondag stond hij er weer, maar ik denk dat hij nu niet meer terugkomt. Gemengde gevoelens.
Ik hoop dat het vlug overgaat.
Bedankt en jij ook veel sterkte

groetjes
Shana

sweetmami

Bedankt, ups and downs meisje, ups and downs... maar tijd doet veel ook met die gemengde gevoelens.
Tsja en de kaarten hadden je gewaarschuwd...niet teveel terugkijken, it happened and love is a crazy thing. Probeer er maar wat positiefs uit te halen voor jezelf en het op je eigen tempo af te sluiten zodat je weer verder kan. En het is fijn om te weten dat je niet alleen bent.  :-*