Als de kaarten heel iets anders zeggen dan je gevoel zegt.

Gestart door Inga, november 07, 2011, 10:26:42 AM

sweetmami

Hey lieverd, naar maar wel heel fijn dat je wantrouwen is bevestigd en je nu voor jezelf kan en gaat kiezen! Zet m op. je hebt haar niet nodig. Liefs

Inga

Weet je, het klinkt misschien raar maar het voelt zelfs als een soort opluchting..... ???

dameblanche

toch ook nog een terug gelezen, de kaarten het hart-de ring en de tuin bij elkaar opgetelt komen we uit aan 15 de beer
de beer is iemand die ook afgunstig is, die al vlig zegt dat het gras altijd groener is bij de ander, die ook een negatieve levenshouding heeft.
als advies kaart geeft de beer dan weer aan dat je moet letten op eventuele negatieve gevoelends t.o.v. die ander....
ja en dan geeft die 3-kaart legging toch een duidelijk beeld, ook al waren de kaarten in eerste instantie positief....

Carla

Hallo Inga,

Fijn dat je een update geeft. Maar bovenal fijn dat jouw gevoel het niet mis had  ;)
Ik kan me voorstellen dat het (ook) als een soort opluchting voelt, omdat zulke emoties vaak 'zwaar' zijn.

Succes met je plannen!

Liefs,
Carla

Inga

Citaat van: marianne op december 14, 2011, 20:46:58 PM
toch ook nog een terug gelezen, de kaarten het hart-de ring en de tuin bij elkaar opgetelt komen we uit aan 15 de beer
de beer is iemand die ook afgunstig is, die al vlig zegt dat het gras altijd groener is bij de ander, die ook een negatieve levenshouding heeft.
als advies kaart geeft de beer dan weer aan dat je moet letten op eventuele negatieve gevoelends t.o.v. die ander....
ja en dan geeft die 3-kaart legging toch een duidelijk beeld, ook al waren de kaarten in eerste instantie positief....

Misschien een soort masker wat ze draagt.....

Inga

Citaat van: Carla (aka Catharina) op december 15, 2011, 00:58:20 AM
Hallo Inga,

Fijn dat je een update geeft. Maar bovenal fijn dat jouw gevoel het niet mis had  ;)
Ik kan me voorstellen dat het (ook) als een soort opluchting voelt, omdat zulke emoties vaak 'zwaar' zijn.

Succes met je plannen!

Liefs,
Carla

Ja, het woog zeker zwaar, je begrijpt het heel goed. :-*
Ik werd heen en weer geslingerd, ik zie het nu absoluut niet meer als toeval dat er steeds iets tussen kwam waardoor ik mijn plannen ( met haar toendertijd) niet kon uitvoeren.
Ik voel me bijna bevrijd.... :-\ raar toch he....

mara

Hallo,

Mijn visie hierop is,
dat je niet voor niets twijfeld,
blijf vooral heel dicht bij je gevoel dat zegt in mijn geval meer dan wat voor een kaart dan ook.

Liefs Mara.