Leeuwin,als je tijd hebt..

Gestart door precious_86, oktober 28, 2011, 19:14:09 PM

precious_86

Hallo Leeuwin,

Kun je misschien kaarten voor me leggen? Ik wil weten wat er speelt omtrent geld bij mijn vriend.
Ik heb een beetje het gevoel dat hij daar problemen me heeft.
Mijn vraag is: Heeft hij misschien schulden?

Veel liefs.

Leeuwin

Hoi Precious,

Ik wil met Liefde een legging voor je doen en ik zál dat ook doen. Alleen een klein nieuwsgierigheidsvraagje van mijn kant. Heb je het hem eigenlijk zelf gevraagd en zo nee waarom niet?

Ik heb drie kaarten getrokken voor jou met de vraag wat er zich omtrent geld bij jouw vriend afspeelt.

1. Dit: Kelken 7
Dit geeft mij het gevoel dat hij een hogere levensstandaard wil hebben dan hij momenteel kan. In combinatie met De Dood denk ik dat hij een gokje heeft gewaagd waardoor hij verlies heeft geleden. Ik heb echter wel het gevoel dat hij hiervan geleerd  heeft en het niet meer zo snel weer zal doen.

2. En dit: De Dood
Geeft voor mij het verlies van iets waardevols aan of van een aanzienlijk geldbedrag.

3. En toch vooral dit: De Keizerin
Hij heeft bezigheden van vroeger weer opgepakt om meer financiele adem te krijgen. Het ziet ernaar uit dat hij er weer helemaal bovenop komt.

Liefs van Leeuwin

precious_86

Mijn dank is groot, waardeer het zeer.
Erg aardig van jou.
Kan ik hier uit concluderen dat hij wel degelijk schuld heeft? ???

Ik heb het hem niet gevraagd omdat ik dat genant vind. Ik vind dat hij een beetje raar met geld is vandaag.
Gisteren ging hij bijvoorbeeld tanken, hij rekende alleen het drinken af. De meneer van het tankstation kwam naar hem toe en zei van, oh ik had alleen het drinken bij jou aangeslagen (vergissing) denk ik van, ja maar je weet toch zelf ook dat je getankt hebt. hoezo geef je dat niet aan bij de kassa.

En zo zijn er andere kleinere dingetjes voorgvallen, ik vroeg me af of het gierigheid is, of dat hij dus een schuld heeft.

Blijkt uit de kaarten dat hij een schuld heeft?
Voor de rest is het volgens mij wel een prima jongen.

Leeuwin

Hoi Precious,

Als jij zijn vriendin bent dan mag je dat toch vragen? Je mag ook zeggen dat je het raar vindt dat hij alleen de drankjes afrekent hoor en ook dat je daarom denkt dat hij problemen heeft met geld. Hij heeft/had een schuld die hij nu nog moet aflossen. Hoe hoog en waarom weet ik niet.

Leeuwin

precious_86

Ah ok bedankt voor de duidelijkheid. Ik had al een gevoel dat hij een schuld heeft.

Is hij bang dat hij mij kwijt raakt door de schuld?

Leeuwin

@Precious,

Er zijn een hoop mensen die zich tegenover anderen heel erg schamen als ze schulden hebben. Ze zien dit als een zwakte jegens zichzelf en zijn daarom ook bang om door anderen zo gezien te worden. Laat merken aan je vriend dat je hem niet graag kwijt wilt en waar hij ook mee zit, hij altijd bij jou terecht kan.

Het kan zijn dat hij bang is om jou kwijt te raken door zijn schuld.

Leeuwin