Lenormand legpatronen

Gestart door Carla, oktober 25, 2011, 20:38:25 PM

Carla

Even ter info, ik heb een pagina met 4 basislegpatronen toegevoegd.

kristina1975

Citaat van: Carla (aka Catharina) op oktober 25, 2011, 20:38:25 PM
Even ter info, ik heb een pagina met 4 basislegpatronen toegevoegd.

Supeerrrrrrr net nu ik mijn Lenormandboek en kaarten binnen heb, yippieeeeee  :D

Carla

Yes, daar doe ik het voor, voor die big smile van Believe!   ;D

kristina1975

:P  ;)  :-* :-* :-*
Hoe is het trouwens?
XXX

Carla

Overheersend gevoel: dankbaar, gelukkig. Vandaag was een goeie dag.
Gisteren was ik bedrukt en bang omdat ik erg slecht kon zien en steeds maar heel kort achter de monitor kon zitten. Maar vandaag is nog maar 1 oog wazig en er zijn wat friemeltjes in mijn blikveld, maar daar kan ik wel mee leven. Ik hou het rustig met werken, neem veel pauzes en slaap veel uit, dat helpt ook heb ik ontdekt  :)

Dank voor je interesse!

Liefs,
Carla

dameblanche

beterschap hoor carla, jouw motto is natuurlijk; problemen worden niet opgelost als je stil blijft zitten... ;) ;) ;)
overgens dank dat je ons zo bent aan het verwennen met nieuwe gadgets m.b.t. het lenormand spel :-*

Carla

problemen worden niet opgelost als je stil blijft zitten...

Ehh... in sommige gevallen wel hoor. Maar je hebt wel aardig gelijk denk ik, want als er dingen zijn waarvan ik denk dat ze toch wel gedaan moeten worden, dan doe ik dat het liefst wel gelijk omdat ik het zonde van m'n energie en aandacht vindt als ik die besteedt aan het onthouden van....  ;D

kristina1975

Lieve Carla, inderdaad neem lekker je rust en blijf geloven dat het goed komt. Ik weet je Lelie nog ;)

en zelfs in je rust kom je inderdaad met meer Lenormandkaarten!!!  Jij hebt ook gelijk stil zitten is achteruitgang, echter rust is wel een verplichting voor ons allen :)

Ik hoop ook dat wij allen vannacht heerlijk zullen slapen :):)
xxx