2 dromen in een dezelfde onbekende café

Gestart door erik2011, oktober 23, 2011, 11:29:29 AM

erik2011

cafe manillen gokwedstrijd 3 mensen die spelen, mensen  gokken erop
de toeschouwers kunnen kaarten zien

ik zie 3 hopen geld liggen 1 euro 2 euro en briefjes van 10 en 20 euro.  Constant leggen oude mensen geld op tafel om te gokken wie er gaat winnen.

Ik raap kaarten op tafel en geef ze aan de persoon voor wie ze bestemd is.  Mijn moeder zegt tegen mij, moet je niet zelf gokken, je hebt nog niet veel geld uitgegeven, maar ik beslis om niet mee te spelen.

het is blijkbaar een feestje van een oud vrouwje die in mijn straat woont, mijn buren zijn ook aanwezig en roepen allerlei woorden terwijl iedereen meedoet aan een spel waar je iets moet raden.

in een andere droom in dezelfde onbekende cafe is er een soort van voorstelling van jeugdwielerploegen, meer een tentoonstelling.

Toen we naar buiten ging stonden er 1 kleine fel roze auto waarbij de persoon net wet reed en drie andere stonden geparkeerd.  Dit is blijkbaar de kleur van een nieuwe jeugdwielerploeg.

Vooral het kleur fel roze denk ik dat persoonlijk belangrijk is, ik droom zelden van felle kleuren in mijn droom en zeker niet van roze.

Varen

Fel roze auto:

Auto staat voor hoe jij vooruit komt in het leven, er staat een fel roze exemplaar.

Roze:

Roze kleding bij een man geeft de gevoeligheid van de drager weer. Deze persoon is niet bang zijn emoties te tonen.

Roze symboliseert de kleur van het hart, symboliseert eveneens genegenheid, tederheid en toewijding.

De kleur van de zachte liefde zonder zinnelijkheid, genotzucht of hartstocht.

Roze is de kleur van de verfijnde levenskunst, elegantie en stemmige feestelijkheid.

De kleur roze verdrijft depressie en eenzaamheid; roze heeft rustgevende eigenschappen.

De auto rijdt net weg en 3 auto's blijven geparkeerd staan.

Als je droomt over geparkeerde auto's, geeft je droom aan dat je je energie op iets anders moet richten. In dit geval de roze auto die wegrijdt.

Een kansloze onderneming kost je teveel moeite.

Deze geparkeerde auto's kunnen ook een teken zijn dat je een break moet nemen en even van het leven zou moeten genieten.

Ook de andere "signalen" van je dromen geven aan dat je het even rustiger aan moet doen.

erik2011

er zit zeker veel waarheid in in je droomuitleg.  Ik heb momenteel een druk leven maar ik denk niet drukker dan iemand anders die kinderen heeft en voltijds werkt.  Vooral de roze kleur stelt me gerust.