karakter legging voor mijn vriend

Gestart door precious_86, oktober 21, 2011, 22:22:36 PM

precious_86

Hallo,

Wie wil een karakterlegging doen voor mij betreffende mijn vriend El.?

hoop het!

Groetjes,
Precious

Leeuwin

@Precious,

Ik heb het idee dat je iets speciaals over hem wilt weten, klopt dit?

Leeuwin

precious_86

Hoi Leeuwin,

Ja hoe zijn karakter algemeen is, maar ook of hij een rokkenjager is bijvoorbeeld.
Of juist een rustige jongen. Soms lees je een legging en denk je later van; oh ja.. dat komt overeen.

Leeuwin

@Josje,

Hierbij een planetenlegging in de hoop dat dit jou wat meer duidelijkheid geeft.

De Zon: Staven 4
Voor El zijn saamhorigheid, erbij horen en nabijheid heel belangrijk. Ik krijg ook hier weer het gevoel dat hij bang is voor veroordeling en afkeuring van anderen.

De Maan: Zwaarden 4
Hij lijkt mij iemand die veel van zichzelf eist, hoewel hij soms erg weifelend kan zijn. Kan hij ook heel wantrouwend zijn? Daarentegen lijkt hij mij ook heel geduldig en toch wel paniek bestendig!

Mercurius: De Toren
Maar als hij los komt, dan komt hij ook goed los! Dan weet hij anderen vaak te verbazen. Hij kan zich zeer goed handhaven als het erop aan komt.

Venus: Pentakels 5
Hij is serieus in de liefde, haal ook hier weer uit dat hij grote behoefte heeft aan nabijheid. Hij lijkt mij dus geen rokk
r
rokke

r

precious_86

Leeuwin,
ik blijf mij verbazen dat jij dit alles doet voor de mensen op dit forum. Hartelijk dank.

Kun je misschien ook iets zeggen over zijn gevoelens omtrent mij? Sorry hoop niet dat ik teveel van je vraag.
Waar ligt zijn angst met betrekking tot mij en is hij echt gek op mij?

Leeuwin

-vervolg, computer deed raar

Pentakels 5: hij lijkt mij dus geen rokkenjager!

Mars: Bekers Schildknaap
Hij verfoeit ruwheid en lompheid en hij is heel romantisch

Jupiter: Pentakels Aas
Zijn uitdaging bestaat eruit om minder wantrouwend te zijn en eens te kijken naar wat er in werkelijkheid is.

Saturnus: Staven Ridder
Hij is (nu) nog wat bang voor nieuwe uitdagingen. Hij heeft zelf een groot verantwoordelijkheidsgevoel en hij ervaart vaak dat anderen dat niet hebben. Remt hem dit in de omgang met anderen?

Uranus: Kelken 8
Hij lijkt me dat hij zich van binnen vaak eenzaam of onbegrepen voelt. Ik denk dat dit komt omdat hij zich op bepaalde punten niet erg uit. Hierin zal verandering komen.

Neptunus: Staven Aas
Hij hoopt op meer doorzettingsvermogen om nieuwe dingen aan te kunnen gaan.

Pluto: De Kluizenaar
Een einde aan zijn (innerlijke) eenzaamheid.

Leeuwin

@Precious,

Zijn gevoelens voor jou zijn serieus! Het is meer dat hij zich van binnen vereenzaamd en mogelijk zwak voelt. Het is ook zo dat hij het moeilijk vindt om in zijn algemeenheid iets nieuws te beginnen, dat telt dus ook voor een relatie. Ik denk dat dit te maken heeft met angst voor verlies van controle. Misschien ook angst dat hij in werkelijkheid tegenvalt.

precious_86

Jeetje.. waarom vereenaamd..en zwak voelt. Dat vind ik sneu..

Ik heb het gevoel dat hij meer voor mij voelt dan ik voor hem..en niet zo'n beetje ook. Maar dan twijfel ik weer en denk ik dat ik sproken zie. Kan jij dit herkennen uit de kaartjes die je legde?

Leeuwin

@Precious,

Ik krijg ook het gevoel dat hij meer voor jou voelt dan jij voor hem, alhoewel hij jou absoluut niet onverschillig laat heb ik de indruk.

Liefs van Leeuwin