voor iedereen die ooit een gebroken hart heeft gehad *lenormand

Gestart door Jane26, oktober 21, 2011, 12:26:30 PM

Jane26

Ik zit naar de lenormandkaart 'de weg' te kijken en ik moest denken aan een gedichtje dat ik een tijd geleden gevonden had op internet. Wilde het met jullie delen.

Hate me
Destroy me
Throw me
Push me

Love me
Want me
Stand with me
Be with me
Kiss me

Break me
Make me
Create me
Devastate me

Do all those things greatly
Do whatever you have to because lately
I don’t care
As long as you stay right there

Vond de weg zo toepasselijk, de weg geeft me soms een gevoel van enorme onzekerheid en niet weten hoe morgen eruit ziet. Als je voelt dat iemand langzaam op weg is je hart te breken, kun je wanhopig worden. Ook dat gevoel kreeg ik soms bij de weg. Welke kant gaat het op, gaat hij echt bij me weg, grote onzekerheid/angst omdat niets meer vast staat, en niets meer is wat het lijkt of in mijn geval leek. Wilde dit gewoon even met jullie delen..

:-*

kristina1975

<wauwww Jane....wat mooi .....het gevoel van liefde..........................van onzekerheid.............wat een mooie gedicht!!! <<<<<<<<<

Hoewel ook niet he....

Hate me
Destroy me
Throw me
Push me

We verdienen dat niet.........

Lieve Jane, stop met de onzekerheid ook en straallllll

love you! xxx

Jane26

Citaat van: Believe75 op oktober 21, 2011, 12:33:33 PM
<wauwww Jane....wat mooi .....het gevoel van liefde..........................van onzekerheid.............wat een mooie gedicht!!! <<<<<<<<<

Hoewel ook niet he....

Hate me
Destroy me
Throw me
Push me

We verdienen dat niet.........

Lieve Jane, stop met de onzekerheid ook en straallllll

love you! xxx

Hahaha schattie.. gelukkig kan ik nu niet meer verlaten worden!!! Its all said and done. Werd even teruggehaald in dat gevoel.. lieverd ben je!

Jane26

Ja, voel hem echt. We hebben dit allemaal weleens ervaren in tijden van onzekerheid

shana

heel mooi en heel reëel voor mij op dit moment, spijtig genoeg

shana