Auteur Topic: Een legging om tot inzicht te komen over werken  (gelezen 5246 keer)

Goldmund

• Gast
Re:Een legging om tot inzicht te komen over werken
« Reactie #15 Gepost op: oktober 24, 2011, 22:54:41 pm »
ik besef dat dit een publiek forum is, en deze zaken zijn van persoonlijke aard, en het is allerminst mijn bedoeling om mijn persoonlijke leven zo publiek te maken. een goed begin van de dwaas, nietwaar? ;)

Leeuwin

• Gast
Re:Een legging om tot inzicht te komen over werken
« Reactie #16 Gepost op: oktober 25, 2011, 01:38:11 am »
Hoi Goldmund,

Dank je voor je uitgebreide en duidelijke reactie aan mij.

Vooral als ik het eerste gedeelte lees, krijg ik de indruk dat jij nu al een stuk dichter bij je eigen kern bent dan dat je eerst was. Okay, misschien is e.e.a nog voor verbetering vatbaar, kun jijzelf het beste beoordelen, maar ik voel wel dat je keihard je best doet voor jezelf.
Ik heb het gevoel dat je wat uit te werken hebt met de man die in je leven is gekomen, ook al deelt hij je spiritualtiteit niet. Heb je er al eens aan gedacht wat dit zou kunnen zijn?
Jij hebt het nu over onzichtbare krachten. Ik krijg het gevoel dat je verbinding hebt of maakt met een geleidegeest. Ik vind het wat lastig om te omschrijven maar ik snap wel wat je bedoelt. Ik vind het fijn dat ik jou van handreikingen kan voorzien waardoor jij je wat sterker voelt/wordt.

Hoe reageerde je broer toen jij hem het bos in stuurde :) vond hij niet leuk zeker >:( Ik zie het al voor me zoals jij het hier beschrijft.

Enne, Dwaas :D een PM mag ook hoor.

Li
Liefs van Leeuwin