Hulp gevraagd bij duiding

Gestart door Carla, oktober 17, 2011, 21:09:33 PM

Carla

Achtergrondinfo: verleden jaar dec kreeg ik last van mijn ogen, glasvocht wat uitdroogt waardoor het loslaat van het netvlies en dat kan 'bliksemflitsen' veroorzaken en bloedinkjes die als zwarte vlekken en 'spinrag' mijn zicht belemmeren. Omdat ik bloedverdunners moet gebruiken is de kans op bloedingen bij mij ook wat groter dan gemiddeld het geval is. Is verder niets aan te doen en ik had wel een manier gevonden om er mee om te gaan, maar sinds een paar dagen is het opeens weer veel erger en zijn ook de bliksemflisen weer terug. Of ik wil of niet, ik maak me zorgen, af en toe een beetje tegen het paniekerige aan momenteel. Natuurlijk wil ik me geen zorgen maken, ik weet ook wel dat dat juist niet bevorderlijk is voor mijn gezondheid  :(

Ik heb een 3-kaartslegging gedaan met de vraag hoe het verder zal gaan met mijn ogen, ik trok Vos, Doodskist en Toren. Ik kan zelf niet voldoende afstand nemen om hier iets zinnigs uit te halen..

Jane26

Hi lieverd,

Allereerst wil ik dit aangeven; ik vind gezondheidszaken heel tricky, als ik naar je kaarten kijk hoop ik dat het een spiegeling van je angst is. Toekomstleggingen vindt ik zowiezo tricky. Maar ik haal uit je kaarten dat het steeds slechter zou kunnen gaan, gepaard met veel bezoekjes naar het ziekenhuis. Gevoel dat je je erg afhankelijk door gaat voelen. Nogmaals, hoop dat het voor geen meter klopt!!! (en dat is gelukkig wel vaker bij mij gebleken). Sterkte lieve Carla :-*

Carla

Nou, ik hoop het ook maar, dat het niet klopt  ;D

Ik heb er later nog 1 kaart bijgetrokken, op de website staat bij de kaarten ook de traditionele positief, negatieve of neutrale kaart vermeld, en ik wilde graag weten of de ontwikkeling positief of negatief zou zijn. Ik trok de Lelie, dat geeft mij wel weer het gevoel dat wat er ook gebeurt, ik het uiteindelijk wel als positief zal kunnen ervaren.

dameblanche

hallo carla
ik begrijp je schrik ook toen je deze kaarten zag....
het is ook heel moeilijk om uit de kaarten de juiste info te halen hoe een ziekte gaat verlopen.
hier gaat het duidelijk om iets chronisch [vos]
de kist geeft aan aan dat het een ongeneelijke ziekte is,
in combinatie met de toren geeft het weer aan dat je ook vastzit hierbij in piekeren, en dat is nu net iets wat jij niet moet hebben carla........
probeer het van je af te zetten, ik weet het is moeilijk, het zijn toch je ogen....het gebeurt ook allemaal te veel in je hoofd[toren].....
het is iets wat dus terug kan komen......
een tip voor je:
raadpleeg het boek; de sleutel tot zelfbevrijding eens van christiane beerlandt.......
hier worden fysieke kwalen in verband gebracht met de psyche....
liefs marianne :-*

Carla

Dank je Marianne, voor de tip van het boek, ik zal kijken of ik dat boek kan kopen.

Liefs,
Carla

Jane26

Sterkte!!!! Lelie is inderdaad een hele mooie kaart!!!

Inga

Lieve Carla,
Ook vanaf deze positie wil ik je heel veel sterkte wensen met je ogen.
Ik was ook blij om te lezen dat de Lelie erbij getrokken was. :-*

dameblanche

Citaat van: Carla (aka Catharina) op oktober 17, 2011, 23:38:06 PM
Nou, ik hoop het ook maar, dat het niet klopt  ;D

Ik heb er later nog 1 kaart bijgetrokken, op de website staat bij de kaarten ook de traditionele positief, negatieve of neutrale kaart vermeld, en ik wilde graag weten of de ontwikkeling positief of negatief zou zijn. Ik trok de Lelie, dat geeft mij wel weer het gevoel dat wat er ook gebeurt, ik het uiteindelijk wel als positief zal kunnen ervaren.
de lelie is idd ee npositieve kaart en wijst op alternatieve medicatie zoals reiki, magnetiseren, een gebedsgenezer, in ieder geval valt er weinig aan de kwaal te doen, maar kun je wel rustiger worden wat in ieder geval positef kan weken op je gezondheid. :-*

Carla

Hoi Marianne,

Ik heb het boek net besteld bij bol.com. Niet goedkoop, maar natuurlijk heb ik er veel voor over om te kunnen 'zien' wat deze ziekte mij wil zeggen. Nogmaals bedankt voor de tip  :)

dameblanche

hoi carla, je zult er veel baat bij hebben meid, zo leer je op een andere manier ook omgaan met die ziekte, in feite is ziek zijn alleen maar geblokkeerde energie.....

Carla

Citaat van: marianne op oktober 19, 2011, 20:52:55 PM
hoi carla, je zult er veel baat bij hebben meid, zo leer je op een andere manier ook omgaan met die ziekte, in feite is ziek zijn alleen maar geblokkeerde energie.....

Ik weet het Marianne, maar om de een of andere reden is bij jezelf vaak moeilijker te zien dan bij een ander wat het is waarmee je jezelf blokkeert  ;D

kristina1975

Hi Carla ik ben zo blij met je Lelie net als alle anderen hier. Marianne ' s berichten ook.
Ik wens je een snelle beterschap!
Heel veel liefs
Xxx

sweetmami

Hoi lieve Carla, ik heb ook even voor jouw gelegd... hou niet zo van gezondheidsvragen maar je verhaal greep mij aan. Wilde even een poging wagen en mijn kaarten voor jou laten toch een positieve vernieuwing zien. Ook beterschap en goeie steun. Ik trok ook de vissen en de lelie(toeval?) wat mij zegt dat je je visies gaat verbreden dus ook verder gaat kijken naar alternatieve geneeswijzes... of je een weg gaat vinden...
je krijgt in iedergeval steun en beloofd beterschap. Vooralsnog geen strijdkaarten. Liefs en beterschap!

Carla

Dank jullie, lief!

Ik had een mooie en hoopvolle droom vannacht, voor mij onlosmakelijk met de oogproblemen verbonden:

Ik droomde dat er 2 spirits waren, beschermgeesten, zij zijn mijn gidsen (weet ik in de droom), een Indiaanse vrouw en een Indiaanse man. De vrouw geeft de man een rond plat stuk wierook. De man heeft al een brandend staafje wierook in zijn hand waarmee hij het ronde stuk aansteekt. Als het brandt legt hij het in een houder die hij door de lucht beweegt. Er is dan veel rook van de wierook. Ik weet dat als de rook opgetrokken is, ik ook weer beter kan zien. Dan word ik wakker.

Mooi he  :D

Jane26

Citaat van: Carla (aka Catharina) op oktober 20, 2011, 21:13:45 PM
Dank jullie, lief!

Ik had een mooie en hoopvolle droom vannacht, voor mij onlosmakelijk met de oogproblemen verbonden:

Ik droomde dat er 2 spirits waren, beschermgeesten, zij zijn mijn gidsen (weet ik in de droom), een Indiaanse vrouw en een Indiaanse man. De vrouw geeft de man een rond plat stuk wierook. De man heeft al een brandend staafje wierook in zijn hand waarmee hij het ronde stuk aansteekt. Als het brandt legt hij het in een houder die hij door de lucht beweegt. Er is dan veel rook van de wierook. Ik weet dat als de rook opgetrokken is, ik ook weer beter kan zien. Dan word ik wakker.

Mooi he  :D

Wouuuw!!!!!!!!!!

Prachtig zeg..