Liefdesvraag(je)

Gestart door Josje, oktober 17, 2011, 20:43:59 PM

Leeuwin

Hoi Josje,

1. Bekers 7: deze kaart betekent inderdaad ook het maken van keuzes maar je kunt die keus pas maken als je oog krijgt voor de realiteit.

2. Zwaarden 4: ik sta volledig achter jouw interpretatie!

3. Schildknaap van Zwaarden: niet alleen eerlijk tegen jezelf maar ook over de situatie tussen jou en hem.

4. Bekers 4: een nieuwe te benutten kans, eigenlijk wat je zelf ook schrijft.

5. Staven 4: sta ik ook achter

Drie vieren verwijst in ieder geval naar nieuwe inspiratie.

Groet van Leeuwin Of jij als een oud besje door het leven gaat bepaal jij zelf en niet de kaarten!

Josje

Kaart nummer 2 (zwaarden4) is voor nu het belangrijkste. Hem met rust laten, ook in mijn hoofd.
En of kaart 4 (bekers4) een kans is die hij mij geeft, ik weet het niet, we zullen zien.

Uit de kaarten lees ik iig dat het goed komt, of dat nou met hem, een ander of zonder iemand is.

Josje

Eigenlijk ben ik er van overtuigd, dat de bekers4 in de sterlegging, een kans is die hij mij geeft, of eigenlijk, dat ik hem een kans geef  :)
Dat gevoel zit zo diep.

Josje

Is het heel vreemd om te blijven denken/voelen dat wij nog een keer samen komen. Niet dat het perse weer een relatie wordt, maar ik heb zo het gevoel dat het lijntje tussen ons er nog steeds is. Dat hij dat wel door probeert te knippen, maar het lukt hem (ook) niet.

Een sterlegging:
1. de huidige situatie; schildknaap van zwaarden
2. wat je moet doen; staven 3
3. valkuilen;zwaarden 5
4. wat er mee zit; aas van kelken
5. de uitkomst; staven 4

Kwintessen: 15 = De duivel

1) Naar buiten toe doen alsof het allemaal goed zit, maar vanbinnen twijfelen. Wat zal hij gaan doen.
2) Groeien, succes?
3) Denk eens na over wat je echt wil bereiken. Pas op voor vernedering.
4) Iets nieuws is op komst. Een hoop liefde.
5) Veel blijheid en geluk.

Leeuwin

Hoi Josje,

De uitkomst is blijheid en geluk maar de Duivel zegt mij dat dit niet persé het geluk hoeft te zijn wat jij wenst of verwacht! Ik zie deze kaart als een soort van aanmaning om je blik op een nieuw begin te verruimen. Gezien het feit dat je ex inmiddels alweer iemand anders heeft, denk ik dat Zwaarden 5 je wil behoeden voor vernedering, mocht je hem gaan benaderen of zie jij dat anders? Staven 3 zegt mij dat het raadzaam is om je onafhankelijker van je ex op te stellen, misschien juist laten merken dat je goed in de liefdesmarkt ligt ;)

Liefs van Leeuwin

Josje

Hem benaderen zal ik niet doen, zeker ivm een eventuele vernedering oid. Zwaarden 5 kan dus ook betekenen dat ik nu geen toenadering moet zoeken.

Over de staven 3, zou dat ook kunnen betekenen dat ik hem in mijn hoofd los moet laten? Of dat ik moet weigeren hem in mijn hoofd toe te laten. Ik heb nl. het idee dat hij in mijn hoofd wroet, dat hij best met mij bezig is in zijn hoofd, maar dat nooit aan mij of aan de buitenwereld zal laten merken.

Het zou trouwens zomaar kunnen dat hij het heel vervelend vindt, als ik een ander zou hebben.

Josje

Citaat van: Leeuwin op november 19, 2011, 00:47:28 AM
Hoi Josje,

Ik zie deze kaart als een soort van aanmaning om je blik op een nieuw begin te verruimen.
Liefs van Leeuwin

Dat heb ik dus gedaan, ben benieuwd  :)

Leeuwin

Josje

Citaat van: Josje op november 25, 2011, 16:36:03 PM
Citaat van: Leeuwin op november 19, 2011, 00:47:28 AM
Hoi Josje,

Ik zie deze kaart als een soort van aanmaning om je blik op een nieuw begin te verruimen.
Liefs van Leeuwin

Dat heb ik dus gedaan, ben benieuwd  :)
Tja, en dat voelde dus niet goed....
Mijn harte en hoofd zitten nog steeds bij die ander. En nu weet ik even niet wat te doen  :-\

Josje

En steeds weer lukt het die ene man om weer in mijn hoofd te komen, er in rond te spoken, zeg maar. Het is niet zo dat ik aan niets anders kan denken, maar hij is wel heel erg vaak in mijn gedachten. Ik word er gek van en weet nu echt niet meer waar ik goed aan doe.
Moet ik hem loslaten en me richten op de man die mij leuk vindt( en ik weet nog niet wat ik van hem vind) of moet ik wachten op wat mijn gevoel zegt, dat DE man weer bij mij terugkomt.

Een Keltisch kruis(ik moet zeggen dat ik tijdens het leggen, mijn hoop niet kan loslaten)
1)Aas van zwaarden
2)Koningin van kelken
3)Bekers 4
4)De zegewagen
5)Koningin van zwaarden
6)De ster
7)koningin van pentakels
8)Pentakels 5
9)Bekers 7
10)Staven 3

1=Het denken, het verstand is in beweging. Groei en bloei, een nieuw begin.
2=De baas zijn over mijn gevoelens
3=Zou dit betekenen dat ik nieuwe liefde en geluk niet toe wil laten?
4=willen overwinnen(hem terugkrijgen dus)
5=Mijn intuïtie/gevoel zegt mij iets (of ik leg mijzelf dat gevoel op)
6=Er ontwikkelt zich wat moois
7=Mijn eerste ingeving is, dat ik moet oppassen niet voor rijkdom te gaan. Dat zou ik in mijn situatie kunnen invullen: man 1 heeft het financieel minder breed dan man 2. (eigenlijk moet ik het anders zeggen, man 2 heeft alles goed voor elkaar en man 1 kan nogal warrig en ongeordend zijn)
8=? ?
9=Het zou moeten zijn dat ik dit wil bereiken, maar door de warrigheid/veelzijdigheid van de kaart, weet ik niet zeker wat ik wil
10=Het leidt iig tot groei

Kwintessenkaart = Kracht

Ik merk dat ik zelfs bij het interpreteren, mijn gevoel/wens niet los kan laten en dardoor wellicht anders invul dan de bedoeling is.
Zucht.................. Ach, man 1 is gewoon mijn grote liefde :-/

Josje

Tja, die ene man is nog steeds niet uit mijn hoofd. Voor mijn gevoel is hij gewoon mijn zielemaatje.
Verder kijken wil ik niet  :(

Dit weekend maar weer eens een kaartje leggen.