Liefdesvraag(je)

Gestart door Josje, oktober 17, 2011, 20:43:59 PM

Leeuwin

@Josje,

Kijk maar weer eens naar die relatie legging die ik voor jullie heb gelegd. Daarvan heb ik namelijk hetzelfde gezegd. Het is dus niet dat het niet klikt maar meer dat hij een soort van niet durft. Heel naar dat dit zo moet zijn maar is helaas niet anders. Ik heb het gevoel dat hij eerst nog een paar relaties moet krijgen, wil hij erachter komen dat het op deze manier niet werkt.

In de toekomst kijken op zich gaat helaas niet maar jij kunt zelf wel alvast aan je toekomst werken. Op een gegeven moment kom je dan heus wel ergens uit.

Josje

Wat bedoel je met ""Op een gegeven moment kom je dan heus wel ergens uit""  Bij hem, met hem of ergens/iets anders?

Eigenlijk wil ik nu knokken en vechten  :)

Ik wil kaarten leggen over wat ik nu moet doen, waar ik goed aan doe, maar weet niet zo goed welke legging.
Kan je trouwens zomaar wat kaarten leggen met vragen in je gedachten?

Leeuwin

Ik bedoel dus dat je maar moet zien waar je met hem uitkomt al vrees ik dat dit niet ver zal zijn. Het beste is om ondertussen naar andere leuke mannen uit te kijken die wel voor een relatie met jou willen gaan. Ik bedoel dus die legging die ik aan het begin van dit topic voor je heb gedaan.

Josje

Om me heen kijken naar andere mannen deed ik al een tijdje, maar  :-\ Hij is en blijft nummer 1.

Legging GEVOLGEN:
1(persoon of situatie)pentakels 2, wikken en wegen, in balans brengen(van gevoelens)

2(wat voor of tegen hem is)bekers 10, puur geluk, dromen

3(het verleden)staven 3, een nieuwe richting inslaan, het veilige achter je laten

4(de toekomst)magier, zelfvertrouwen, vastbesloten

5(geadviseerde richting om in te slaan)ridder van zwaarden, kijk eens op een andere manier ergens tegenaan

6(De omgeving of handelingen van anderen)hogepriesteres, intuitie, begrijpen wat er om je heen gebeurt

7(Het resultaat)staven 2, doorhebben wat je moet doen om je idee waar te maken. Maar ook niet weten of je zo door moet gaan

Kwintessen: 20 = oordeel

Leeuwin

1. Pentakels 2: jij wordt dus heen en weer geslingerd tussen twee gevoelens. Je snapt wel hoe hij is en waar het vandaan komt. Ook dat het moeilijk is om een diepe verbintenis aan te gaan. Desalniettemin wil je hier niet aan.

2. Bekers 10: in zijn dromen over geluk beseft hij niet dat het aanpakken van oude wonden deel uitmaakt van een genezingsproces waardoor zijn geluk nog groter wordt.

3. Staven 3: ik ga helemaal mee met jouw interpretatie.

4. De Magier: door meer oog voor de realiteit te krijgen ontwikkel je zelfvertrouwen en vastbeslotenheid.

5. Ridder van Zwaarden: wat jij ook schrijft plus dat je je huidige situatie goed de baas bent of wordt. In jou huist er een zeer slimme strateeg die deze kwaliteit zeker kan, misschien zelfs moet inzetten. Al ben ik niet dol op het woord moeten.

6. De Hogepriesteres: jij begrijpt zeker wat er om jou heen gebeurt! Mogelijk hulp van een wijze vrouw.

7. Staven 2: Op de vraag of je zo door moet gaan krijg je op een gegeven moment wel antwoord en zeker door hebbne wat je moet doen om je idee waar te maken.

Het Oordeel geeft voor mij in ieder geval een heel mooi nieuw begin voor jou aan.

Liefs van Leeuwin

Josje

Citaat van: Leeuwin op oktober 31, 2011, 00:18:42 AM
1. Pentakels 2: jij wordt dus heen en weer geslingerd tussen twee gevoelens. Je snapt wel hoe hij is en waar het vandaan komt. Ook dat het moeilijk is om een diepe verbintenis aan te gaan. Desalniettemin wil je hier niet aan.

7. Staven 2: Op de vraag of je zo door moet gaan krijg je op een gegeven moment wel antwoord en zeker door hebbne wat je moet doen om je idee waar te maken.

Het Oordeel geeft voor mij in ieder geval een heel mooi nieuw begin voor jou aan.

Liefs van Leeuwin

@1, ik weet nog niet of ik dat niet wil, nu neig ik meer naar 'JA, dat wil ik wel' (en eigenlijk denk/voel ik ook dat dat nog wel gaat gebeuren) En ik denk dat hij ook heen en weer geslingerd wordt.

@7, nu moet ik niets doen, dat is denk ik het beste. Niets overhaasten, geduld hebben.

@Oordeel, dat klinkt fijn. Het eerste wat in mij opkwam was een nieuw begin met hem  :)

Ik maak het mezelf niet makkelijk  ::)

Leeuwin

@Josje,

Je vestand weet het allemaal wel maar je gevoel nog niet. Je hebt voor jezelf een eind gemaakt (in je hoofd) aan een situatie die niet goed voor je is en dat is niet makkelijk geweest. Zoals je zelf ook schrijft: rustig aan doen en, hoe moeilijk dat ook is, geduld bewaren.

Liefs van
Leeuwin

Josje

Eigenlijk heb ik er met mijn verstand ook nog geen einde aan gemaakt. Dat laat mijn gevoel niet toe. En dat wil ik ook niet. In dit geval wil ik doorzetten  :P

Ik wil gewoon met hem verder, of eigenlijk, opnieuw beginnen. Daar wil ik geduld voor hebben, omdat overhaasten de boel kapot zou maken.

Vanavond maar weer een kaartje, word ik ook rustig van  :)

Leeuwin

Het is een keus die jij maakt Josje.

Josje

Citaat van: Leeuwin op november 02, 2011, 01:02:15 AM
Het is een keus die jij maakt Josje.
Zo te lezen vind je het geen verstandige keuze  ;D

En eerlijk gezegd weet ik ook niet of ik het wel moet doen.

Leeuwin

Hoi Josje,

Uit ervaring weet ik dat het loodzwaar is om een relatie te hebben met iemand die zijn verantwoordelijkheden niet neemt. Als ze dat al voor hun relatie niet doen, dan doen ze dat ook met andere dingen niet! En dan kun jij de problemen oplossen. Heb jij daar zin in? Uiteraard is het helemaal jouw zaak wat jij met je leven doet, ik vind echter dat dit het enige is waar ik je nog op moet wijzen.

Het feit dat hij tegen jou zegt dat hij iemand heeft gevonden waarmee het heel erg klikt stemt mij niet erg gerust, ik krijg daar een raar gevoel bij. Gevoelsmatig lijkt het een beetje op de Je Doet Wat Ik Zeg Of Anders mentaliteit. Misschien wel weer gek gedacht van mijn kant maar nogmaals: het voelt voor mij raar.

Liefs van Leeuwin

Josje

Citaat van: Leeuwin op november 02, 2011, 12:43:50 PM

Het feit dat hij tegen jou zegt dat hij iemand heeft gevonden waarmee het heel erg klikt stemt mij niet erg gerust, ik krijg daar een raar gevoel bij. Gevoelsmatig lijkt het een beetje op de Je Doet Wat Ik Zeg Of Anders mentaliteit. Misschien wel weer gek gedacht van mijn kant maar nogmaals: het voelt voor mij raar.

Liefs van Leeuwin
Ik denk eerder dat hij het nu met haar gaat/wil proberen. Dat het dus waar is dat hij iemand gevonden heeft waar het mee klikt.

Een relatie met hem zou loodzwaar zijn, maar dat heb ik er voor over(voor hem) (maar dat is hoe ik nu denk)
Ik heb nu het gevoel dat ik alles geprobeerd moet hebben, alhoewel ik ook niet in een (beginnende) relatie wil stoken.
Het gevoel blijft dat wij voor elkaar bestemd zijn en hij dat ontkent.

Misschien moet ik ook maar afwachten wat er eventueel tussen ons gebeurt.  :-\

Alle kaarten die ik leg met een vraag die hem betreft, zijn positief. Maar dat kan natuurlijk ook door mijn 'graag willen gevoel' zijn.
(vandaag: verleden: pentakels5, heden: staven8, toekomst: bekers10 en kwintessen:de geliefden)

Leeuwin

@Josje,

Ik denk dat hij misschien nog wel soortgelijke ervaringen moet opdoen, wil hij tot inzicht komen wat er met hem aan de hand is. Als dat gebeurt dan heb je grotere kans dat je nog een kans maakt dan nu. Je hebt groot gelijk dat je niet in een beginnende relatie wilt stoken, hou de eer aan jezelf! Zijn ontkenning jegens jou en hem neemt daardoor echt niet af, integendeel!

Liefs van Leeuwin

Josje

Citaat van: Leeuwin op november 04, 2011, 00:56:57 AM
  Zijn ontkenning jegens jou en hem neemt daardoor echt niet af, integendeel!

Liefs van Leeuwin
Dat klopt denk ik helemaal  :)

Maar ik heb zo vreselijk het idee dat ik zijn gevoel voel (als dat kan), dat hij wybert met zijn gevoelens, het nu leuk vindt met haar, maar dat ik toch ergens in zijn achterhoofd blijf wroeten.
Dat hij nu eigenlijk helemaal niet echt vrolijk en blij is, maar dat dat een masker is. Hij wil het wel en doet vreselijk zijn best om gelukkig te zijn.

Josje

Vandaag een sterlegging met de vraag "hoe kunnen hij en ik weer een liefdevolle relatie krijgen?'

1. situatie: bekers7
2. wat moet je doen: zwaarden4
3. valkuilen: schildknaap van zwaarden
4. wat zit mee:bekers4
5. waar leid het naartoe: staven4

1. Mijn eerste gedachte bij deze kaart is: 'wat moet ik kiezen?'
Zorg dat de rommel (in je hoofd) opgeruimd wordt.

2.Rust, stop, wacht, doe niets, want anders........
Verbergen van gevoelens

3.Blijf eerlijk tegen jezelf

4.Er komt iets naar je toe, maar pak het wel aan

5.Een groot feest, nieuwe dingen, blij zijn met jezelf

Poeh, zou ik nou ooit nog een leuke relatie krijgen, of breng ik als oud besje de rest van mijn leven door?  :-[