Liefdesvraag(je)

Gestart door Josje, oktober 17, 2011, 20:43:59 PM

Leeuwin

@Josje,

Ik weet haast wel zeker dat jij helemaal gelijk hebt als je zegt dat hij zelf niet weet hoeveel verdriet hij nog bij zich draagt. Als jij hem weer ziet kun je dit gerust tegen hem zeggen. Ook dat je een sterk lijntje naar hem voelt lopen maar dat het voor jou op deze manier onmogelijk is om het lijntje aan te houden. Zeker als hij hierin zijn verantwoordelijkheid niet neemt.
Vertel hem ook dat je hem wel wilt helpen maar niet iedere keer als boksbal wilt fungeren, dat jij in een relatie gelijkwaardigheid wilt.

Jouw kaarten vind ik ook zeer treffend!

Sterkte en liefs van Leeuwin

Josje

Pfff, nou hoorde ik dat hij aan het 'rommelen' is  met een vrouw. Aan de ene kant denk ik 'laat gaan' aan de andere kant 'weet' ik dat zij het niet voor hem is..

Hij is voor mij nummer EEN, en wil ik voor hem vechten. Ik moet er nu achter komen wat zijn gevoel voor mij is en of hij een relatie met mij nog wel aandurft.
Diep in mijn hart hoop ik van wel :'(

Ik ga vandaag proberen 'neutraal' een kaartje te leggen.

Josje

Ik heb verleden-heden-toekomst gelegd over zijn gevoel voor mij:
Verleden: Pentakels 6: Zag hij in het verleden zijn relatie met mij als een gunst? Of verdeelde hij zijn liefde tussen twee personen(de ander hoeft niet perse een andere vrouw te zijn) Krijgt de een meer terwijl de ander smeekt om 'aandacht'?

Heden: Zwaarden 9: Peins, peins, denk, denk, wakker liggen. Wat ben ik aan het doen, waar ben ik mee bezig? Wat moet ik doen, waar doe ik verstandig aan?

Toekomst: Aas van staven: Opnieuw beginnen.

Tijdens het schudden vielen twee kaarten tegelijk uit de stapel: 'zon' en 'gerechtigheid'. Ik ga eens uitzoeken wat dat betekent.

Leeuwin

@Josje,

Hij gaat in ieder geval wel een keus maken tussen een van jullie twee. Hij was/gaat nu naar die andere vrouw in de hoop dat hij daar zichzelf niet tegenkomt. Begrijp je wat ik bedoel? Hij zal echter ervaren dat ook deze vrouw haar wensen en eisen heeft. Dan vervalt hij weer in hetzelfde gedrag als bij jou.

Pentakels 6 zegt mij dat hij zijn gevoelens voor jou onderschat heeft en niet zo'n beetje ook. Daarin is jouw gevoel dus goed. Je doet er, denk ik, verstandig aan om eerst eens met hem te gaan praten en hem ook voor de keus te stellen als het moet: zij of jij.
Zodra een relatie bindender wordt en hij meer met zichzelf geconfronteerd wordt dan vlucht hij weg naar een andere vrouw, in de hoop dat het daar anders zal worden. Weet dat hij ook bij haar tegen zichzelf aan zal lopen.

De Zon zegt mij kies voor jezelf en Gerechtigheid dat je recht hebt op de waarheid. Met hem praten dus.

Sterkte en liefs van Leeuwin

Josje

@Leeuwin, weglopen is precies wat hij doet. Altijd zoekende. Zoekend naar  ???
Alleen is onze relatie er niet meer, dus weglopen als het bindender wordt, gaat hier niet echt op.
Tenzij ik de laatste tijd weer door zijn hoofd spook en hij dat niet wil.

Ik wil, 'moet' voor hem vechten : )

Leeuwin

@Josje,

Als dit maar geen vechten tegen de bierkaai is Josje! Ik hoop het niet in ieder geval.

Sterkte van Leeuwin

Josje

Als ik nou goed mijn intuïtie volg, dan moet ik contact met hem opnemen. Probeer ik het gevoel op te roepen dat hij mij af zal wijzen, dan lukt dat niet, het positieve gevoel blijft winnen.
Ook al probeert mijn omgeving mij een andere weg in te laten slaan.

Ik trok vandaag een Staven6, met de vraag in gedachten hoe hij denkt over een relatie met mij.

Nou weet ik wel dat ik niet te vaak een kaart moet trekken, en er niet teveel naar moet leven, maar ik kon me even niet beheersen  ;D

Leeuwin

;D Hier heb ik ook weleens last van hoor Josje, juist als ik een man leuk vind. Staven 6 lijkt mij een goed begin aangeven voor een serieus gesprek tussen jullie. Waarom ook niet?

Josje

Pfff, ik dub nu echt over waar ik nu echt slim aan doe.
Om mij heen wordt gevonden dat ik hem los moet laten, dat ik meer waard ben dan hem, maar mijn gevoel hè, dat zegt zoveel anders. Ik wil gewoon blijven geloven dat ik door moet zetten, dat het goed komt.

Leeuwin

@Josje,

Ga nou eerst eens dat gesprek met hem aan, voel dan eens bij jezelf wat je hier verder mee wilt en ga dan op je omgeving af.

Liefs van Leeuwin

Josje

Het 'gesprek'(mailwisseling) was weinigzeggend.
Hij vindt dat het tussen ons wel klaar was, hij heeft iemand ontmoet waar het best goed mee klikt.

En eigenlijk denk ik dat dit het niet voor hem is, maar vind ook dat ik weinig meer voor hem moet doen. Ga mezelf niet voor gek zetten.

Leeuwin

@Josje,

Als hij zegt dat hij iemand heeft gevonden (als dat waar is) dan zal hij ook bij die ander tegen zichzelf aanlopen op een gegeven moment. Het is voor mij overduidelijk dat hij met jou zelfs geen gesprek aan dúrft te gaan. Je kunt zelfs niets meer voor hem doen. Hoe vervelend dit ook voor je is.

Ik hoop voor jou dat je op een gegeven moment iemand ontmoet waarmee het heel erg klikt!

Liefs van
Leeuwin

Josje

En toch, wil ik nog steeds alles voor hem doen. Heb zo het gevoel dat ik daar de juiste persoon voor ben.
Hij kan wel zeggen dat het 'klaar' is tussen ons, maar mijn gevoel zegt wat anders.

Vanavond ga ik een kaartje leggen, weet alleen nog niet wat voor legging.

Leeuwin

@Josje,

Het kan zijn dat hij een ander heeft maar ook ik heb hierover mijn twijfels. Maar...het feit dat hij dat zegt, wel of niet waar, betekent toch dat hij niet meer met je verder wil :( Ook al ben je de juiste persoon: hij 'pakt' het niet en ook al heb je hierin gelijk, je bereikt er niks mee als mensen niet willen. Probeer de eer in ieder geval aan jezelf te houden, zoals je zelf ook al eerder schreef.

Josje

Ik weet het Leeuwin, je hebt gelijk. En toch kan ik het gevoel, dat hij meer om mij geeft dan hij wil toegeven, niet onderdrukken. Hij zou moeten 'durven' willen en dat kan hij denk ik niet. (de kaarten wat hem betreft, blijven positief :()

Kon ik maar in de toekomst kijken  :-\