Hoefijzer Legging (7 kaarten)

Gestart door Basic, oktober 13, 2011, 05:50:14 AM

Basic

Hoi,

De vraag: Hoe verloopt de situatie met de huisbaas van de desbetreffende persoon ?
              (Het gaat over een persoon die ik ken.)

Het legpatroon:

4. Huis
3.Schip            5. Doodskist       
2.Kind             6. Ring
1.Sleutel          7. De Boom

Uitleg van de kaartposities:

1. Het verleden
2. Het heden
3. Nabij toekomst
4. Overkoepelende kaart
5. Positie van de betrokkene
6. Advies
7. Resultaat

Mijn interpretatie:

In het verleden: Er zijn alternatieve oplossingen geweest.
In het heden: De persoon stelt zich naief en onvolwassen op.
In de nabije toekomst: Er zal schot in de zaak komen of mss reizen naar een andere plaats?
Overkoepelende kaart. Het gaat over de woonst en de huiselijke omstandigheden
Positie betrokkene: Machtspel. Dominantie. Controle (= Huisbaas)
Advies: Cooperatief opstellen. De meningen of zienswijzen van anderen zijn belangrijk.
Resultaat: De situatie is ongezond of zal niet in orde komen.

Bijkomende informatie:
Het huurcontract is volledig in het voordeel van de huisbaas.
(Huurwaarborg op zijn rekening en niet op een gezamenlijke rekening.)
Er zijn nog andere dingen die niet door de beugel kunnen zoals schending van privacy.

Feedback is zeker welkom. Ik weet niet goed hoe ik het schip moet interpreteren enig idee?
Ik laat het effe bezinken misschien kom ik nog tot een andere juistere interpretatie.

Groeten,
Basic

Angel

1. Er werd gezocht naar een oplossing.  verschillende zaken werden bekeken en misschien wel terug afgevoerd.
2. Er is een onvolwassen situatie.  Er wordt naief gereageerd. 
3. Er wordt terug iets in gang gezet.  Er komt vooruitgang.  Er is een omwenteling aan de gang.
4. Het heeft te maken het een huis
5.  Ik heb het gevoel dat het nogal zwart/wit is.  Men zal zich bij de situatie neerleggen.  De plannen die men had gaan de mist in.
6. Er zal een overeenkomst gesloten moeten worden
7.  Het gaat over een verziekte situatie die vermoedelijk niet meer recht te trekken is.

Groetjes
Angel

sweetmami

Hoi lieve basic, deze persoon is veel te snel meegegaan in een ondoordachte zaak, uiteraard in het voordeel van de huisbaas, die alleen aan zichzelf, zn status en het geld denkt. Nu is de persoon wakker geworden maar denk dat het daarvoor te laat is. Afspraken herzien of een nieuw contract hmmm die komen er niet doorheen... Ofwel het word een take it or leave it situatie. De persoon zal er uiteindelijk niet blij van worden. Tuurlijk moet hij zij proberen er wat aan te doen wat in beide hen voordeel werkt maar denk dat de huurbaas daar lak aan heeft. Het schip zegt mij dat dit nog wel even gaat duren, ik zou de persoon adviseren om er niet teveel geld en energie in te gaan stoppen en verder te kijken (als dat mogelijk is).

Ik ben benieuwd!

Basic

Hoi,

Dank u voor jullie feedback.

Ik had als ik in de plaats was van de desbetreffende persoon al lang de benen genomen. Maw iets anders gezocht. Ik vond het al een verdacht zaakje toen de desbetreffende persoon (= huurder) mij informeerde over de zaken. Mijn intuitie rook onmiddellijk onraad. Je kan alleen maar de persoon waarschuwen. De beslissing of de verantwoordelijkheid ligt weliswaar bij de desbetreffende persoon.

Groeten,
Basic

Inga

Ik heb vandaag een hoefijzerlegging gedaan met mijn nieuwe Mystieke kaarten.
Mijn vraag was, hoe ontwikkeld de situatie rondom mij zich? Dus eigenlijk alles en vooral ook mijn werk.
( ik vraag al steeds genoeg over de situatie rondom mijn moeder en vond dat ik vandaag eens zelf aan de beurt was. ;) )

positie 1 het hart
ik was in het verleden erg gelukkig en tevreden

positie 2 de zeis
nu ervaar ik stress, onzekerheid, ik verkeer in een lastige situatie

positie 3 de doodskist
maar er komt een einde aan deze situatie, ik ga een nieuwe richting inslaan

positie 4 de roede
zorgen, problemen en stress is wat mijn leven beheerst op dit moment

positie 5 de ruiter
ik ben aan het denken en krijg nieuwe ideeen en inzichten, positief nieuws op werkgebied

positie 6 de berg
ik hou moed en moet levenskrachten herwinnen, ik zet door en ga de problemen overwinnen

positie 7 het huis
straks zal ik weer gelukkig zijn, voorspoed en succes ervaren, welvaart in het algemeen.

Halen jullie iets anders hieruit?
graag jullie feedback alsjeblieft. :-*

dameblanche

hallo inga,
het hart duidde levensgeluk voor je aan, je was gelukkig, een veilige omgeving waar je je prettig voelde en geliefd,
je hebt ergens mee gekapt, maar je veilige plekje waar je geliefd was is weg en daardoor ervaar je onzekerheid,
de nabije toekomst biedt je de gelegenheid alles eens goed te overdenken gaan, alles ook op een rijtje te gaan zetten;
de roede als overkoepelende kaart...je probeert met schuldgevoelens af te gaan rekenen,  maar je blijft je onrustig voelen......
probeer alles in een positief daglicht te bezien, je dreigt in een neerwaartse spiraal te gaan geraken inga,
zorg dat het weer opwaarts gaat, praten, praten, praten......
liefs marianne  

sweetmami

lieve Inga, in het verleden voelde je je happy en zorgeloos, en de strijd met negatieve zaken af te kappen word steeds heftiger... allemaal zorg en verantwoordelijkheden die je niet bij kan benen, je moet hele deuren sluiten om naar een nieuw begin te komen.. je gedachten blijven je tweestrijd brengen waardoor je steeds vaker naar downs toeneigd, en alles als bergen gaat zien, trek je terug naar zaken waar je je wel veilig en goed over voelt, omarm en bescherm deze... probeer je gedachten te verzetten... positive vibes.

kreeft

het hoefijzer eens bovengehaald  :)
niks speciaals gevraagd,
alleen , hoe de dingen rondom mij tegenwoordig zijn

.......................4. overkoepelend, 
                             de toren 19

3. klaver 2                                  5. ring 25
    2. kist 8                                      6. vos 14
    1. ruiter 1                                    7. schip 3

1. Het verleden
2. Het heden
3. Nabij toekomst
4. Overkoepelende kaart
5. Positie van de betrokkene
6. Advies
7. Resultaat

ik zou graag dingen die geweest zijn, beeindigen (kist)
en hoop (klaver) dat er iets beter, meerwaardigs komt(toren)
maar ik sta alleen met mijn probleem (toren)
een goede overeenkomst,
heb het vrtrouwen een beetje verloren(vos)
maar de uitkomst zal toch niet zo slecht zijn (schip)

:)    ik altijd op hetzelfde uit,     
als ik de lotto win trakteer ik  :D