13 kaart legging

Gestart door Jane26, oktober 12, 2011, 00:01:49 AM

Jane26

Toch niet helemaal lekker in mn velletje zittende en na een goed gesprek en overeenkomende hoefijzerlegging van sweetmami die wat los maakte bij me ben ik zelf weer aan het leggen gegaan.. wederom weer bijzonder. Ik vroeg of de kaarten mij duidelijkheid over mijn liefdesleven kunnen verschaffen.

VERLEDEN             HEDEN          TOEKOMST

vissen

anker               sleutel           lelie

NABIJ VERLEDEN    brief              muizen             kist (op pk)     berg         boom    NABIJE TOEKOMST

hond                weg              kruis(adviesk)

toren

Ik keek ernaar en mn bek viel open   ???. Dit haalde ik er uit:

Ik heb momenteel helemaal niemand in mijn leven, mis het contact. Toch wel vertrouwen dat ik echt wel iemand weer ga ontmoeten, en voel dat dat vertrouwen niet helemaal vanuit mezelf komt, en lees ook in de kaarten (oeh wat klinkt dit zweverig) dat ik dit van 'boven' zo binnenkrijg. Ben nu heel erg nog steeds aan het loslaten, oud zeer wat naar boven gekomen is en voel me nu ook verdrietig. Het kruis adviseert hierin dat ik hier doorheen moet, ik moet weer even verdriet en eenzaamheid toelaten, om tot mn pkkaart, de kist te komen, het is een onderdeel van mijn verwerkingsproces. Echter, voel ik me heel erg eenzaam, en voel ik me al heel erg lang eenzaam, diep van binnen (hond, weg, toren) en zal dit nog wel even zo blijven.

Ik voel deze legging heel sterk als oud zeer verwerken, loslaten om verder te kunnen, moet het toelaten. Ik kom uit een jarenlange relatie die heel pijnlijk verbroken is door hem, heb afgelopen nacht ook weer over hem gedroomd, heel onrustig, dus nogmaals deze legging komt zo binnen! Zeker ook omdat Sweetmami me vanavond aan het speechen was dat zij dit bij mij zo voelde.. en ik ondanks ik veel up dagen gehad heb even mn kop uit het zand moet halen en weer moet gaan voelen..

Zien jullie nog iets?

sweetmami

:o

wauw indd, echt een spiegel/bevestiging

maar lieve lieve Jane, er zijn mensen die altijd maar opgaan in anderen om bepaalde dingen te vergeten..
vroeg of laat moet het er toch uit... dus het is heel goed dat je terug gaat naar jezelf, en jij kan dit!
en dit zegt niks over tijd, jij bepaald zelf hoelang dit gaat duren. Voor nu in iedergeval nog even geduld.
Stel jezelf open om te transformeren, en ja geloof maar dat er engelen zijn die met jou meelopen, jouw sturen... als er dan iemand komt, komt er een goeie.
en voor nu ben ik gewoon even jouw vriendje, net zoals jij dat voor mij bent, maar dan n beetje anders.
Toen ik vanmorgen mijn liefde visualiseerde, wenste ik dat het iemand zou zijn zoals jou,
eerlijk open zweverig spontaan en iemand om van te leren en die je steunt, en vertrouwd.
En dan met zn allen gaan stappen en leuke dingen gaan doen :D
maar ja dan wel in de mannelijke vorm he, zo 1 met van die hele grote dikke armen om op te leunen ;)

Jane26

Citaat van: sweetmami op oktober 12, 2011, 13:36:04 PM
:o

wauw indd, echt een spiegel/bevestiging

maar lieve lieve Jane, er zijn mensen die altijd maar opgaan in anderen om bepaalde dingen te vergeten..
vroeg of laat moet het er toch uit... dus het is heel goed dat je terug gaat naar jezelf, en jij kan dit!
en dit zegt niks over tijd, jij bepaald zelf hoelang dit gaat duren. Voor nu in iedergeval nog even geduld.
Stel jezelf open om te transformeren, en ja geloof maar dat er engelen zijn die met jou meelopen, jouw sturen... als er dan iemand komt, komt er een goeie.
en voor nu ben ik gewoon even jouw vriendje, net zoals jij dat voor mij bent, maar dan n beetje anders.
Toen ik vanmorgen mijn liefde visualiseerde, wenste ik dat het iemand zou zijn zoals jou,
eerlijk open zweverig spontaan en iemand om van te leren en die je steunt, en vertrouwd.
En dan met zn allen gaan stappen en leuke dingen gaan doen :D
maar ja dan wel in de mannelijke vorm he, zo 1 met van die hele grote dikke armen om op te leunen ;)

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

kristina1975

Jane,
Wat naar hoe het is gegaan. Verwerken van hartpijn heeft helaas wel tijd nodig, neem je tijd of hoe erg t ook klinkt je hebt geen keuze want je hart moet helen alleen met iemand over praten zal je goed doen bij t beter en sneller te verwerken. Ik had na een lange relatie met een narcist zoveel onzekerheden en wantrouwen naar mannen toe! Ik ben inmiddels 6 jaar verder en je leest hoe ik nu nog aan t worstelen ben.

Mensen als Sweetmami zijn er gelukkig ook om ons heen die ons zien en laten weten dat wij er mogen zijn.
Ben nu met mijn ouders in de auto :) trouwens jij kunt ook een boel met kaarten :D

Xxx

dameblanche

ik heb me ook even over je legging heengebogen jane.....
de kist staat hier centraal, je zit in een overdenkingsroces, afwegen,herbekijken, ook in transformatie naar een nieuwe face....
inzake het spirituele heb je in het verleden twijfels gehad bij het interpreteren van kaartjes, maar dat kwam mede ook door het feit dat je niet lekkeri n je vel zat, dan kun je je ook niet goed afstemmeen op het trillingsivo van je ziel, hiermee kun je contact maken met de kosmos.
als men niet lekker in het velletje zit, er teveel energie weggezogen wordt, verlaag je je trillingsnivo...naar het aarde...
en dan lukt contact maken op spiritueel nivo niet goed.
dat heb je gemerkt, de laatste tijd ben je goed vooruit gegaan, je hebt jezelf ook onder de loup durven nemen.
je bent weer terug verankerd, en je hebt de sleutel tot je gevoel weer kunnen vinden, het is een springplank geweest, dit ook het kaartjes leggen doe je goed, maar doe het planmatig, zorg dat je goed in je eigen enrgie blijven kan.
anders zuigt het je leeg, en dan ben je niet terug bij af, nee jane het spirituele neemt niemand je af, maar dan heb je de energie niet meer ervoor......
en daar staat het kruis dan voor...... :-* neem de kaartes en de zaken serieus, en ga gedisiplineert de werk. :-*

Jane26

Thnx Marianne, ja enorme twijfelaar maar wel gegroeid wnnr het om de kaartjes gaat.. Ik heb je eergister een pm gestuurd over twee leggingen, zou je daar even naar kunnen kijken? Zou heel veel voor me betekenen, al ligt die persoon gek genoeg achter me heb ik behoefte aan antwoorden. Alvast bedankt (AGAIN!). Dikke kus

dameblanche

oh ja, ik zal ff kijken..... :-*