zou er iemand de legging van mijn vrouw kunnen verduidelijken aub

Gestart door zoontje, oktober 11, 2011, 14:42:50 PM

zoontje

deze legging werd gelegd en had graag een objectieve kijk door iemand anders gekregen ( leeuwin ofzo )

1e rij   dame , berg , doodskist , kruis , boom , ruiker , zeis , slang
2e rij   zon , klaver , maan , beer , vos , huis , heer , sleutel
3e rij   lelie , sterren , ruiter , muizen , weg , hart , ring , boek
4e rij   kind , schip , tuin , anker , ooievaar , brief , wolken , hond
5e rij                         roede , vissen , vogels , toren

met dank bij voorbaat

klaproos1945

goede morgen zoontje

is dit een nieuwe leggen over u vrouw
en met welke vraag wilt je de kaarten bekeken hebben?  ???

zoontje

dit is een nieuwe ja

of zij nog terugkomt op haar beslissing of is het over en uit

grtz

Leeuwin

Ik krijg het gevoel dat jullie in ieder geval nader tot elkaar komen maar wel nadat er eerst uitgebreid gepraat is!

Leeuwin

Sorry, vergeet nog even wat te vermelden. Misschien moet jij wel de initiatiefnemer zijn (Heer met Sleutel met daaronder nog eens het Hart en de Brief).

sweetmami

Citaat van: zoontje op oktober 11, 2011, 14:42:50 PM
deze legging werd gelegd en had graag een objectieve kijk door iemand anders gekregen ( leeuwin ofzo )

1e rij   dame , berg , doodskist , kruis , boom , ruiker , zeis , slang
2e rij   zon , klaver , maan , beer , vos , huis , heer , sleutel
3e rij   lelie , sterren , ruiter , muizen , weg , hart , ring , boek
4e rij   kind , schip , tuin , anker , ooievaar , brief , wolken , hond
5e rij                         roede , vissen , vogels , toren

met dank bij voorbaat

hoi zoontje, de vraag erbij is altijd heel belangrijk!
het antwoord van de vraag ligt hierin
of zij nog terugkomt op haar beslissing of is het over en uit

of het helemaal over en uit is, staat nog niet vast in deze legging.
ik sluit mij aan bij leeuwin, dat er eerst gepraat moet worden en jij hierbij de sleutel in handen hebt.
vanuit daar wrden dingen verduidelijkd.
nu is er in iedergeval veel strijd gaande, strijd met strijd.
het is dus belangrijk dat jij evenafstand neemt van deze situatie, zodat je de situatie op een afstand kan bekijken en hier eerlijk naar jezelf toe kan zijn, dit vraagt geduld... jullie moeten eerst in staat zijn te vergeven en vergeten en aan de kaarten te zien is die tijd nog niet daar.
voor haar is het nu echt even klaar, de wil om nader tot elkaar te komen, komt er uiteindelijk wel, ook van haar kant maar op dit moment absoluut niet. Ik zie ook geheimen tussen jullie die boven komen.

dit is mijn eerste indruk van de kaarten als je hier tevreden over bent wil ik het nog meer voor je verduidelijken. ik weet niks van jullie situatie, ik ben hier net nieuw, misschien kan jij mij at meer vertellen?
het voelt namelijk niet goed aan!

Angel

Hallo Zoontje,
Wat je ook kunt doen is wat minder kaartjes te trekken op je vraag.
Je haalt de persoonskaart eruit.  Je houdt de vraag in gedachten en je trekt 5 kaartjes.  Deze kunnen ook al een goed beeld geven over de situatie. 
Zoals ik het nu zie zit de dame toch met problemen.  Het zal niet van een leien dakje lopen maar jij ziet het wat positiever in en je kunt de situatie misschien wel ombuigen.  Het gaat zeker niet zonder slag of stoot want de dame ziet toch een boel obstakels.
Groetjes
Angel

dameblanche

Citaat van: zoontje op oktober 11, 2011, 14:42:50 PM

1e rij   dame , berg , doodskist , kruis , boom , ruiker , zeis , slang
2e rij   zon , klaver , maan , beer , vos , huis , heer , sleutel
3e rij   lelie , sterren , ruiter , muizen , weg , hart , ring , boek
4e rij   kind , schip , tuin , anker , ooievaar , brief , wolken , hond
5e rij                         roede , vissen , vogels , toren

met dank bij voorbaat
ja zoontje, minder kaartjes geeft ook inzichten, hier staat veel te veel info in en ik denk niet dat het hier de bedoeling is dater hele leggingen op forum uitgelegd gaan worden
de dame in questie ligt aan de rand zij heeft zvoor zichzelf een time-out genomen, zij zit in een overdenkingsproses, er zijn een hoop problemen geweest en iets in haar is gestorven, dit zal nog ee nlange tijd gaan duren, jij zult het initiatief meten gaan nemen om dingen uit te praten er liggen nog een hoop onbesproken stukken, dit zal allemaal niet van een leien dakje gaan, jij bent eigenlijk de gne met nog hartsgevoelens, bij haar zijn deze echter bekoelt, dus daar moet je wel rekening mee houden

zoontje

jullie spreken van dat het zal nog lang duren ? wat bedoelen jullie met lang eigelijk , paar maanden ? 3 maand , 6 maand een jaar ?

grtz

Angel

De sleutel ligt juist naast je.  Dus dit betekent dat je dit op korte termijn zal doen.  Een tableau is een legging van +/- 1 jaar. 

Probeer eens een kleinere legging met een gerichte vraag. 
Liefs
Angel

Jane26

Zowiezo is tijdsbepaling bijna onmogelijk met de kaarten.. hoop voor je dat het snel goed gaat komen.

dameblanche

is ook maartoch is er een methode....
bij tijdsbepaling stel je duidelijk de vraag en wanneer het zal gaan gebeuren....
je trekt dan 1 kaart
er zijn 3 kaarten waarbij je vraag niet kan beantwoord worden,, en dat is wanneer de kist, de muizen en het kruis getrokken gaat worden, indien dan, dan wordt het advies gegeven op later tijdstip de vraag nog eens te beantwoorden.
voor verdere tijdsbepalingen raadplaag de grote lenormand....

zoontje

das intressant maar welke kaarten hebben welke tijdsbepaling , waar vind ik dat terug . vb ik trek de ruiker : welke tijd staat daar tegenover dan .

grtz

klaproos1945

in de lente vind je de ruiker dus ligt het er aan hoever je van de lente af bent
om het tijdsbestek uit te rekenen dacht ik zo

grtk

Carla

@zoontje
Je kunt hier de info over tijdsbepaling met Lenormand vinden die ik heb verzameld.