Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

zwangerschap

Gestart door sweetmami, oktober 09, 2011, 19:21:03 PM

sweetmami

ik droomde vannacht dat ik zwanger was en op knappen stond.
Ik was echt aan het wachten wanneer ik nou eens ging bevallen.
Mijn vliezen waren gebroken... en ik probeerde mijn ex (de persoon waar ik nog voor voel) te bellen. Ik was zwanger van hem...en hij probeerde mij ook te bellen maar we liepen elkaar steeds mis.
Ik deed er alles aan om te bevallen, werd gek, allemaal obstakels.
Toen zei die vrouw tegen mij, je bent pas in januari uitgerekent.

???

happyme

Wat een gave droom  :)

Ik denk, maar dat ben ik, dat het om een schepping gaat. Dus iets dat je gecreëerd hebt en nog komen gaat. Al aanwezig is hóór maar zich ontvouwen zal de komende periode. Dus er groeit iets in jou dat pas na een bepaalde periode zicht~baar (kijk wat je baart, misschien baar je wel zicht :) ) wordt....

(Dit ligt natuurlijk in relatie "tot" jouw liefde... de geboorte van jullie samenzijn, durfde het bijna niet te schrijven)

...hoewel sommige moeders geloven dat zij willen dat hen baby op zo'n of die dag geboren wordt, bepaald "de geboorte" dit lekker zelf. Dus je gaat er niet over, de wat jij obstakels noemt, laten dit zien. Al bel jij je suf (communiceert, dus niet perse pratend) gaat het langs elkaar heen.

Gewoon ontspannen en wat een inspiratie om dit voor je te hebben mogen doen, dank je!

Liefs,
Fatin

happyme

(Ps. Uhm Sweetmami,

Misschien handig om even af te wachten op de meningen van de "anderen", de droomkenners, voordat ik je zomaar hoop in blaas  :-[

Weet niet of ik hierin geheel objectief ben geweest!  :)

Ha die Me)

sweetmami

haha! Super... ik vind het wel een hele mooie! wie weet wat januari mij voor nieuwe zichten gaat brengen mbt deze meneer.

happyme

Das geen toeval dat ik nu even kom kijken... kan ik meteen tegen je zeggen;

Jaja, dat was gewoon wat je horen wilde  :P  :P  :P

Heb iemand in mijn omgeving die dat deed, op gegeven moment (en dat verbaasde mij écht), vond ik het geen zak meer aan om wat te vragen. Dacht, dit zijn de soort vragen waar ik tóch al het antwoord op ken  ;D

Wie weet klopt het... tijd vliegggggg toch wel voorbij. Tot gauw!

sweetmami

Citaat van: Happyme op oktober 10, 2011, 23:42:37 PM
Das geen toeval dat ik nu even kom kijken... kan ik meteen tegen je zeggen;

Jaja, dat was gewoon wat je horen wilde  :P  :P  :P

HAHA!

nou goed, in jan stuur ik jouw een update goed ;)

slaap lekker! liefs

sweetmami

Nog ff een update offcourse.
Geen liefde meer tussen mij en die meneer.
Heb inmiddels wel alle inzichten verkregen die ik wilde hebben.
Ofwel, januari is een nieuwe start geweest voor mij...
Als ik het zo mag zeggen, vind dat wel een mooie gedachte
:-*

Carla

Op verzoek van sweetmami is dit topic gesloten.