Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Kittens

Gestart door Ricca, september 26, 2011, 13:48:48 PM

Ricca

Even deze droom van Kleintje uit het vergeethoekje / verdwijnhoekje geplukt...

Ricca
Vannacht droomde ik dat mijn vrouwelijke kat plotseling kittens er letterlijk uitwierp. De kittens waren al zo groot dat ze meteen al konden lopen als ploezige bolletjes. Eerst waren het er drie en later zes. En ik snapte er niets van omdat ze gesteriliseerd is. Ook raakte ik lichtelijk inpaniek omdat ik niet wist wat ik met al die kittens aan moest en hoe ik ze kwijt kon raken. Iemand een idee wat hiervan de betekenis is? Denk zelf wel een bepaalde richting op maar kan dat niet helemaal plaatsen. Dank alvast.

Kleintje
From Ricca with Love

Ricca

Lief Kleintje,

Dat jouw kat in het dagelijks leven gesteriliseerd is, is niet van belang voor de betekenis van de droom, want in de droom staat ze voor een (blijkbaar vruchtbaar) aspect van jouzelf. Er is iets in jouw kat waarmee jij je hebt geïdentificeerd en dat kan natuurlijk van alles zijn (ligt ook aan het beestje) - haar gedrag, haar houding, haar zachtheid, haar felheid, haar opmerkzaamheid, haar eigenzinnigheid, haar aaibaarheid, haar aanhankelijkheid, haar onvoorwaardelijke liefde enz. enz. In het algemeen staan katten ook voor onze innerlijke wijsheid.

Plotseling en onverwacht worden er die lieve, pluizige kittens geboren, letterlijk uitgeworpen (surprise), eerst drie, later zes (heilige getallen van liefde, groei en harmonie). Deze worden dus in jouzelf geboren, als innerlijke schatten en ook al denk je in de droom dat je ze niet kunt houden en ze kwijt moet zien te raken, het is toch een blijde gebeurtenis. Ze zijn er en ze blijven er, gewoon in jou, en daar is ruimte genoeg voor zoiets liefs.

Let maar eens op, de komende tijd, op welke momenten je je bijna een kitten voelt. :) Een stoer kitten, dat al kan lopen en de wereld op haar eigen speelse kitten-manier (her)ontdekt. Misschien met veel vallen en opstaan, maar dat maakt nu juist deel uit van het grote kitten-plezier. :D De droom laat je zien dat je het in je hebt.

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

Kleintje

Dank Ricca! Heel lief