Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Reddingsactie

Gestart door janice, oktober 07, 2011, 09:03:51 AM

janice

Ik sta buiten en hoor de sirene van een brandweer auto , ik kijk om me heen naar waar de brand zou kunnen zijn maar ik zie niks bijzonders, alleen maar werkende mensen. Totdat ik 2 mensen naar voren zie rennen naar een jongeman. Deze staat op een verhoging van zon 1 meter met zn handen vast aan een paal. Rondom zijn vingers is er wat roods te zien. De paal zit dwars door de verhoging heen vast in de grond. Nu ik beter kijk zie ik dat de jongen oververmoeid is en dat de paal gloeiend heet schijnt te zijn. Er komt een takelwagen aan.1 redder staat op de verhoging en 1 staat eronder. De redder op de verhoging houdt de jongen zo goed mogelijk vast terwijl de takelwagen de paal horizontaal probeert te krijgen. Dit lukt, de jongen ligt nu op de grond samen met zn redder en het lukt de redder om de jongen voorzichtig los te krijgen. Wanneer dat is gebeurt is pas goed te zien hoe erg de jongen aan zn handen is gebrand. Er is veel bloed te zien.
Weer een andere hulpverlener zie ik links naast me met een witte handdoek in zn hand. Hij vraagt zich af wat hij met de handdoek aanmoet aangezien het bloed in de handdoek niet van hem is.

Tegelijkertijd voelde ik me enorme opgelucht en enorm trots richting vooral de redder die de jongen heeft vast gehouden en omdat ik er bij was en alles heb mogen zien. De redder is overigens in het echt een collega van me.
Ik ga een gebouw in na de gebeurtenis en kom een lokaal in vol blauwe tasjes met in het wit geschreven, het woordje "Starp". De redder die de jongen heeft vast gehouden heeft een blauwe jas aan met daarachterop in het wit het woordje starp, hij gaat zitten. Tegelijkertijd zie ik een hoop blauwe transparante beautycases, ik wil er 1 pakken maar ik wordt door iemand met een blik van "wat doe jij hier aangestaart".Ik besef me dan pas dat ik in het verkeerde lokaal sta en ga het lokaal van de helden en vrouwen die zich bezighouden met het uiterlijk uit en loop een lokaal in van de schoonmakers in uniform. Blijkbaar hoor ik daar thuis en voel ik me ineens erg jaloers.
Intuitie is verstand dat haast heeft

Varen

De brandweerauto, Je maakt je te druk om dingen die buiten je macht liggen. Je moet wat minder proberen om de spil in alles te willen zijn en om alles maar te willen fixen.

De sirene maakt je er op attent dat je in een situatie verkeerd die als stressvol kan worden ervaren. Focus je meer op deze situatie.

2 hulpverleners, het getal 2 is het getal van overgave en nederigheid.  Belangrijk is om anderen voor te laten gaan en zelf de tweede viool te spelen. Het gaat niet zozeer om roem, maar om anderen verder te helpen. Hoe meer jij je inleeft in anderen, hoe gelukkiger je zal worden.

De jongen op de verhoging, Is er een persoon die je wil benaderen maar waar je je handen niet aan durft te branden? (Ook zie ik een link naar Jezus aan het kruis)

De witte bebloede handdoek, een handdoek kan betekenen dat je eerst je emoties een plek dinet te geven om verder te komen. Je zoekt voltooiing en bent op zoek naar een nieuwe start of overgang. Bloed staat voor liefde, leven en passie. Wit staat voor blijdschap, het zoeken naar het zuivere, blijdschap en behoefte aan ontspanning.

Het gebouw is je ziel, het lokaal met de blauwe tasjes, De tassen geven de last weer die je draagt. De tassen zijn blauw, blauw heeft als oersymbool: Vadertje Tijd, de lotsvoltrekker. Je bent meer naar binnen gericht en gericht op het ondernemen van actie, hetzij beheerst.
Het geeft ook je realiteitsbewustzijn aan en je plichtsbesef.

Star-P met witte letters, hier kunnen we alleen naar raden maar ik zet in op: "Star-People". Sterrenmensen, De geschiedenis van de Sterrenmensen gaat eeuwen terug. Er zijn veel bekende legenden in Centraal- en Zuid-Amerika over Sterrenwezens die neerdaalden uit de hemelen om de mensheid te helpen. Je hoeft maar te kijken naar oude tekeningen om 'buitenaardse' wezens te zien. Het blijkt dat Sterrenkinderen /volwassenen altijd aanwezig zijn op aarde - deze gewijde wezens die een hogere spirituele kennis -naar het aardse vlak brengen.

Misschien kan je er iets mee.

Tot zover kom ik nu, begint me nou een beetje te duizelen. Als je wil kan ik het laatste stukje ook doen en voelen of er nog meerdere lagen zijn.

janice

hoi, graag zelfs, dank je wel voor je eerste analyse, ik kom er zometeen op terug!

Citaat van: Kraai op oktober 07, 2011, 10:56:53 AM

De brandweerauto, Je maakt je te druk om dingen die buiten je macht liggen. Je moet wat minder proberen om de spil in alles te willen zijn en om alles maar te willen fixen.
erg treffend!
Citeer
De sirene maakt je er op attent dat je in een situatie verkeerd die als stressvol kan worden ervaren. Focus je meer op deze situatie.
klopt ook helemaal!!
Citeer

2 hulpverleners, het getal 2 is het getal van overgave en nederigheid.  Belangrijk is om anderen voor te laten gaan en zelf de tweede viool te spelen. Het gaat niet zozeer om roem, maar om anderen verder te helpen. Hoe meer jij je inleeft in anderen, hoe gelukkiger je zal worden.

De jongen op de verhoging, Is er een persoon die je wil benaderen maar waar je je handen niet aan durft te branden? (Ook zie ik een link naar Jezus aan het kruis)
de horizontale verhoging met de paal in het midden had inderdaad wat weg van een kruis. Over de persoon klopt helemaal. Het gaat over de redder op de verhoging - wat in het echt een collega van me is.
Citeer

De witte bebloede handdoek, een handdoek kan betekenen dat je eerst je emoties een plek dinet te geven om verder te komen. Je zoekt voltooiing en bent op zoek naar een nieuwe start of overgang. Bloed staat voor liefde, leven en passie. Wit staat voor blijdschap, het zoeken naar het zuivere, blijdschap en behoefte aan ontspanning.

Het gebouw is je ziel, het lokaal met de blauwe tasjes, De tassen geven de last weer die je draagt. De tassen zijn blauw, blauw heeft als oersymbool: Vadertje Tijd, de lotsvoltrekker. Je bent meer naar binnen gericht en gericht op het ondernemen van actie, hetzij beheerst.
Het geeft ook je realiteitsbewustzijn aan en je plichtsbesef.
moooi omschreven, en ook dit klopt
Citeer
Star-P met witte letters, hier kunnen we alleen naar raden maar ik zet in op: "Star-People".
toevallig ... ookal bestaat toeval niet, ik dacht aan precies hetzelfde toen ik wakker werd :D
CiteerSterrenmensen, De geschiedenis van de Sterrenmensen gaat eeuwen terug. Er zijn veel bekende legenden in Centraal- en Zuid-Amerika over Sterrenwezens die neerdaalden uit de hemelen om de mensheid te helpen. Je hoeft maar te kijken naar oude tekeningen om 'buitenaardse' wezens te zien. Het blijkt dat Sterrenkinderen /volwassenen altijd aanwezig zijn op aarde - deze gewijde wezens die een hogere spirituele kennis -naar het aardse vlak brengen.

Misschien kan je er iets mee.

Tot zover kom ik nu, begint me nou een beetje te duizelen. Als je wil kan ik het laatste stukje ook doen en voelen of er nog meerdere lagen zijn.

dank je wel!! ik kan me erg erg goed in vinden, ik bevind me inderdaad op het moment in een beestje stresserige situatie, hopelijk gaat het snel voorbij.

Varen

Ja, vandaar die sirene.

"This is your wake up call"

Een transparante blauwe beautycase, Je houdt je gevoelens tegen terwijl je wel laat doorschemeren wat je wil. 

En weer blauw, blauw opent ook de geest voor intuïtie, het is de kleur van sprookjes en fabels.

Sta jij met 2 benen op de grond of laat je je nog wel eens meeslepen door dromerige gedachtes?

Voel jij je op een diepere manier verbonden met de betreffende collega en denk je dat hij
je uit een bepaald leiden kan verlossen, of voel je je bedreigd door andere collega's?

Bedreigd in de zin dat er sprake is van een andere vrouwelijke collega die ook gecharmeerd is van de betreffende collega? Of dat je onder je collega's niet jezelf kan zijn en je telkens een muurtje moet optrekken om maar niet je eigen ik te hoeven laten zien.

Het bericht getal van je eerste bericht is 11. Je 2de bericht is geplaatst om 11:11hr

11

Het thema van 11 is zelfverlichting. Het gaat om het vinden van de waarheid. Inzicht is overal te vinden, zoek het niet te ver van je bed. Inzicht kan zowel in rust en vrede als in verwarring en verbijstering ontstaan. Belangrijk is vooral om verder te ontdekken en ontwikkelen wat er achter de stoffelijke c.q. materiële wereld zit.

11. de kracht (Hermetische Tarot)

In het licht van het oerbeeld kracht openbaart de mens zich als iemand die bedreigd word door een bepaald gevaar. Indien hij dit gevaar niet op een juiste wijze afwend, bestaat de mogelijkheid dat hij zelf slachtoffer wordt.

Het is daarom vooral noodzakelijk, dat hij niet te impulsief handelt. Voordat het gevaar bezworen wordt moet de situatie grondig geanalyseerd worden en dient zich in te leven in de aard van de persoon of de omstandigheden die de oorzaak van het gevaar zijn.

Hierbij dient de mens hoofd- en bijzaken van elkaar te onderscheiden, door het aanpakken van het probleem kan duurzame veiligheid en rust verkregen worden.

Varen

STARP

S is de 19de letter van het alfabet
T is de 20ste letter
A is de 1ste letter
R is de 16de letter
P is de 18de letter

19+20+1+16+18=74 7+4= 11

janice

Citaat van: Kraai op oktober 07, 2011, 12:31:21 PM
Ja, vandaar die sirene.

"This is your wake up call"

Een transparante blauwe beautycase, Je houdt je gevoelens tegen terwijl je wel laat doorschemeren wat je wil. 

En weer blauw, blauw opent ook de geest voor intuïtie, het is de kleur van sprookjes en fabels.

Sta jij met 2 benen op de grond of laat je je nog wel eens meeslepen door dromerige gedachtes?
het is een combinatie van beiden
Citeer

Voel jij je op een diepere manier verbonden met de betreffende collega en denk je dat hij
je uit een bepaald leiden kan verlossen, of voel je je bedreigd door andere collega's?

Bedreigd in de zin dat er sprake is van een andere vrouwelijke collega die ook gecharmeerd is van de betreffende collega? Of dat je onder je collega's niet jezelf kan zijn en je telkens een muurtje moet optrekken om maar niet je eigen ik te hoeven laten zien.
ja, ja, ja, ja en ja
Citeer

Het bericht getal van je eerste bericht is 11. Je 2de bericht is geplaatst om 11:11hr

11

Het thema van 11 is zelfverlichting. Het gaat om het vinden van de waarheid. Inzicht is overal te vinden, zoek het niet te ver van je bed. Inzicht kan zowel in rust en vrede als in verwarring en verbijstering ontstaan. Belangrijk is vooral om verder te ontdekken en ontwikkelen wat er achter de stoffelijke c.q. materiële wereld zit.
ben alleen bang dat ik mn handen zal branden wanneer ik achter de waarheid probeer te komen
Citeer

11. de kracht (Hermetische Tarot)

In het licht van het oerbeeld kracht openbaart de mens zich als iemand die bedreigd word door een bepaald gevaar. Indien hij dit gevaar niet op een juiste wijze afwend, bestaat de mogelijkheid dat hij zelf slachtoffer wordt.

Het is daarom vooral noodzakelijk, dat hij niet te impulsief handelt. Voordat het gevaar bezworen wordt moet de situatie grondig geanalyseerd worden en dient zich in te leven in de aard van de persoon of de omstandigheden die de oorzaak van het gevaar zijn.

Hierbij dient de mens hoofd- en bijzaken van elkaar te onderscheiden, door het aanpakken van het probleem kan duurzame veiligheid en rust verkregen worden.

mijn persoonskaart is ook nog eens een 11 ;)

Varen

Waar ben je zo bang voor?

Nummerlologie:

geplaatst op: oktober 07, 2011, 13:24:01 pm Geplaatst door: janice = 22 = 2x 11 11:11

janice

Varen

Tegelijkertijd zie ik een hoop blauwe transparante beautycases, ik wil er 1 pakken maar ik wordt door iemand met een blik van "wat doe jij hier aangestaart".Ik besef me dan pas dat ik in het verkeerde lokaal sta en ga het lokaal van de helden en vrouwen die zich bezighouden met het uiterlijk uit en loop een lokaal in van de schoonmakers in uniform. Blijkbaar hoor ik daar thuis en voel ik me ineens erg jaloers.

Een beautycase staat ook voor mogelijkheden. Je wilt je mogelijkheid pakken maar wordt gelijk aangestaart en tegengewerkt om je mogelijkheid ten uitvoer te brengen.

De helden in de "verkeerde" ruimte zal de betreffende mannelijke collega zijn die wordt omringt door de vrouwelijke collega's die voor deze gespannen situatie zorgen.

In deze vrouwelijke collega's zit weinig diepgang en zitten vol oppervlakkig gereutel.

Na wat googlen kwam ik over schoonmakers nog dit tegen:

Komt er een schoonmaakster in je droom voor, dan steun je teveel op anderen. Het is belangrijk dat je je wat onafhankelijker opstelt en voor jezelf zorgt.

Het is tijd om je te ontdoen van de rommel in je leven.

Varen

Gepost op: oktober 07, 2011, 13:51:39 pm » 33 = 3 x 11

En nu moet je ophouden met die "heilige" getallen!

Je wordt niet afgewezen, vertrouw de Kraai...

Varen

Kraai is een voorteken voor verandering. Kraai leeft in de leegte en heeft geen tijdgevoel. 

De Oude Indiase Opperhoofden vertellen ons dat de Kraai tegelijkertijd verleden, heden en toekomst kan zien. Kraai laat licht en donker samensmelten en ziet zowel de innerlijke als de uiterlijke werkelijkheid.   

De kracht van Kraai betekent kennis uit de eerste hand van goed en kwaad. Deze kennis is van een hogere orde dan de kennis die tot uitdrukking komt in de wetten die door de mens werd geschapen.

Als je met de kracht van de Kraai spreekt spreek je met krachtige stem over het gebrek aan harmonie, evenwicht, heelheid en rechtvaardigheid.   

Denk eraan dat de Kraai scheel tegen de wereld aan kijkt. In de Mayacultuur hadden schele mensen het voorrecht en de plicht om in de toekomst te kijken.

Zet je angst om een roepende in de woestijn te zijn opzij, en 'kras' als een kraai zodra je iets ziet, is de boodschap van de Kraai!   

janice

dank je wel kraai voor al je reacties!

Palomino

Hi Jan,

Zomaar even wat er in mij opkomt....

* Blauwe transparante beautycases: transparant = doorzichtig = licht doorlatend

beauty case = tas waarin spulletjes, make-up wordt bewaard,om je uiterlijk te verfraaien, maar je kunt het ook letterlijk vertalen als een 'schoonheidszaak' = een schone zaak, (geduld = een schone zaak  ;)

STARP...wat Kraai zei en jij zelf ook dacht toen je wakker werd: Star People, ik dacht aan Star Person...en het blauw wit en het transparante van de tasjes, de beautycases en het blauw van het jasje doet mij omhoog kijken en de blauwe hemel zien met witte wolken en geeft mij ook het gevoel dat jij misschien wel gevoelentjes hebt voor deze collega, cq redder (ridder.. :))

Ook in het andere lokaal waar schoonmakers zijn...ook daar is dus schoonheid...beauty

* Schoonmakers in uniform: mensen die schoonheid in één vorm gieten, die schoonheid vorm geven, schoonheid in eenheid

Misschien kun je er iets mee...

Liefs van Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

happyme

Citaat van: Palomino op oktober 08, 2011, 21:43:20 PM
STARP...

Weet je wat ik dacht; Iemand in het verleden met een R  :) kan dat (,Janice)?

PAST R

janice

Citaat van: Palomino op oktober 08, 2011, 21:43:20 PM
Hi Jan,

Zomaar even wat er in mij opkomt....

* Blauwe transparante beautycases: transparant = doorzichtig = licht doorlatend

beauty case = tas waarin spulletjes, make-up wordt bewaard,om je uiterlijk te verfraaien, maar je kunt het ook letterlijk vertalen als een 'schoonheidszaak' = een schone zaak, (geduld = een schone zaak  ;)
doet me weer heel erg denken aan de geanalyseerde kaartenlegging door leeuwin
Citeer
STARP...wat Kraai zei en jij zelf ook dacht toen je wakker werd: Star People, ik dacht aan Star Person...en het blauw wit en het transparante van de tasjes, de beautycases en het blauw van het jasje doet mij omhoog kijken en de blauwe hemel zien met witte wolken en geeft mij ook het gevoel dat jij misschien wel gevoelentjes hebt voor deze collega, cq redder (ridder.. :))

Ook in het andere lokaal waar schoonmakers zijn...ook daar is dus schoonheid...beauty

* Schoonmakers in uniform: mensen die schoonheid in één vorm gieten, die schoonheid vorm geven, schoonheid in eenheid

Misschien kun je er iets mee...

Liefs van Palo
jij ook bedankt palo! :)