Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

dameblanche

Citaat van: klaproos1945 op december 17, 2011, 11:09:24 AM
goede morgen allemaal

mijn lenormand legging van vandaag

dood~roede~hart

een nieuw begin in de onvoorwaardelijk liefde van de kinderen

nog even terug grijpen op de bekers 6 kaart klaproosje, de liefdadigheidskaart ook, je hebt over je hart gestreken, je het je [moeder]hart weer kunnen laten spreken.
er zijn veel onbewuste en verdrongen gevoelens bij je naar boven gekomen[dood]
de roede heeft onrust en 2 strijd gebracht, maar je hebt vooral het moederhart laten spreken...
opgetelt 7 de slang, de slang staat hier van ook voor een ondernemende dame, die haar oude velletje wil transformeren in een nieuw velletje.
kijk hierbij de kat uit de boom, blijf positief, het zal nog wel allemaal niet zo hart lopen, maar een begin is gemaakt, een begin dat weer stapje voor stapje vooruit zal gaan moeten.... :-*

mlw

Marianne

dank je lieverd! Ik was ook niet van plan om terug te krabbelen, want eenmaal besloten (na veel wikken en wegen) wil ik wel verder gaan met de beslissing die ik heb genomen.

Ik weet nu ook dat ik het wel fijn vind om met iemand samen te zijn en dat er ook goede mannen bestaan, maar blijkbaar is hij nog niet degene die ik zoek. (mocht die persoon uberhaupt wel bestaan  :P)

Ja ik voel me ook wel schuldig maar dat komt omdat ik het heel moeilijk vind om mensen pijn te moeten doen, heb dan al snel de neiging om te zeggen dat ik me dan wel opoffer! Ik weet dat het fout is.

Het is gewoon fff iets waar ik fff doorheen moet.

Dank je voor je steun, zoals gewoonlijk  :-*

dameblanche

Citaat van: rianna op december 17, 2011, 10:44:59 AM
Citaat van: marianne op december 17, 2011, 10:10:06 AM
bon jour....mes amis..
et pour moi;
ruiter[1]-hart[24]-anker[35]
zo te zien mooie kaarten, maar duiden zij ook iets moois aan.... ;)
liefde vervult mijn hart, geeft me houvast, de onvoorwaardelijke liefde die ik mag ontvangen van mijn omgeving.

hoi Marianne
er lijkt een nieuw begin voor je op til te zijn  een waarbij je liefde voelt en saamhorigheid met mensen om je heen een fijne relatie
liefs Rianna
klopt rianne, zo voelt het ook, ik kan eindelijk de vruchten plukken van investeren..... :-*

dameblanche

Citaat van: mlw op december 17, 2011, 12:16:48 PM
Marianne

dank je lieverd! Ik was ook niet van plan om terug te krabbelen, want eenmaal besloten (na veel wikken en wegen) wil ik wel verder gaan met de beslissing die ik heb genomen.

Ik weet nu ook dat ik het wel fijn vind om met iemand samen te zijn en dat er ook goede mannen bestaan, maar blijkbaar is hij nog niet degene die ik zoek. (mocht die persoon uberhaupt wel bestaan  :P)

Ja ik voel me ook wel schuldig maar dat komt omdat ik het heel moeilijk vind om mensen pijn te moeten doen, heb dan al snel de neiging om te zeggen dat ik me dan wel opoffer! Ik weet dat het fout is.

Het is gewoon fff iets waar ik fff doorheen moet.

Dank je voor je steun, zoals gewoonlijk  :-*

even voor je verder mogen kijken marijke
ik trek hier voor jou de dood en de duivel...
nee nee, niet schrikken hoor...
het is het afsluiten, het einde van een ondragelijke situatie, er is ook iets gestorven in je....
hierbij denk ik aan je uiting vsan als er uberhaupt iemand voor mij bestaat, meis op ieder potje past een dekseltje...
de moed echter niet opgeven, hierbij blokkeert de duivel...je twijfelt aan je vermogen om pijnlijke dingen te verwerken...
hier liggen dan ook 2 belangrijke kaarten van de grote arcana, de duivel moedigt je aan je los te maken bvan je eigen ketenen...

rianna

Citaat van: marianne op december 17, 2011, 09:51:58 AM
opgetelt de beer, rianna....
zeis aan het begin van een legging geeft ook kappen aan, in dit geval ga je een ander denkpatroon je aanmeten, je gaat anders naar je gezinssituatie kijken, een bepaald patroon zit er al jaren in, het gaat hier om bepaalde machtsspelletjes.....
niet zo heel zwaar allemaal, maar je [h]erkent een duidelijk patroon, het elkaar verwijten maken, waarbij steeds weer eenzelfde thema naar voren komt....
je ziet het ineens :-*

hoi Marianne
wat betreft een machtspel dat herken ik zeker  iemand in mijn familie denk wel eens dat  het oordeel in zijn handen ligt maar daar prik ik doorheen hoor het is inderdaad een welles nietes spelletje wat dan gespeeld word  dus het klopt  dank je  wel ik hou me ogen en oren open ;)
liefs Rianna

Chris

Tussen het huishouden door maar ff de kaartjes

6-27-14=11
nou lekker kaartjes
bericht waarvan ik niet goed weet wat ik er van moet denken,maar me toch in 2 strijd brengt?

Gr Chris

rianna

Citaat van: Chris op december 17, 2011, 14:29:54 PM

6-27-14=11
nou lekker kaartjes
bericht waarvan ik niet goed weet wat ik er van moet denken,maar me toch in 2 strijd brengt?

Gr Chris
hoi Chris
een bericht wat je wat argwanend bekijk  je raakt in tweestrijd omdat je je zorgen er  over maakt
liefs Rianna

dameblanche

6-27-14=11
nou lekker kaartjes

Gr Chris
idd geen kaartjes om naar huis toe te schrijven nietwaar hihi, nee hoor grapje...
toch moeten we het niet te licht opvatten, chris, gezien er 2 klaverenkaarten bijliggen en 1 schoppenkaart.
de klavers duiden op energie, vuur, en de schoppen op lucht, en conflicten.
obstakels hier aan het begin van de legging dan betekent dat dat bepaalde belemmeringen nog voortduren, het kunnen geblokkeerde gedachten zijn,  geestelijke groei is de kracht die evenwicht hierin kan brengen...

mlw

6-27-14=11
nou lekker kaartjes

Gr Chris

Hoi Chris,

als ik fff mn boek erbij pak om extra info te verkrijgen op jouw kaarten dan wordt er duidelijk gewaarschuwd voor financiele problemen.

Letterlijk staat er: geleend geld wordt niet terug gebracht en men tracht geld van je af te troggelen, koop niets met briefwisseling of via de post want je gaat er problemen mee krijgen!
Wees spaarzaam; er komen moeilijke tijden!

Ik wilde dit je toch even vermelden vooral omdat mijn ervaring met dit boek, en vooral deze achterliggende info is dat dit bij mij altijd klopt.

;)

Chris

Citaat van: rianna op december 17, 2011, 15:27:14 PM

6-27-14=11
nou lekker kaartjes

Gr Chris
hoi Chris
een bericht wat je wat argwanend bekijk  je raakt in tweestrijd omdat je je zorgen er  over maakt
liefs Rianna

Ik verwachte wel een bericht,maar niks gekregen...

Dankjewel Rianne

Chris

Citaat van: marianne op december 17, 2011, 16:36:28 PM

6-27-14=11
nou lekker kaartjes

Gr Chris
idd geen kaartjes om naar huis toe te schrijven nietwaar hihi, nee hoor grapje...
toch moeten we het niet te licht opvatten, chris, gezien er 2 klaverenkaarten bijliggen en 1 schoppenkaart.
de klavers duiden op energie, vuur, en de schoppen op lucht, en conflicten.
obstakels hier aan het begin van de legging dan betekent dat dat bepaalde belemmeringen nog voortduren, het kunnen geblokkeerde gedachten zijn,  geestelijke groei is de kracht die evenwicht hierin kan brengen...

Het kan idd op gedachten slaan ...die willen nog wel eens overuren maken,maar daar komen we wel overheen,

Gr  Chris

Chris

Citaat van: mlw op december 17, 2011, 17:17:15 PM

6-27-14=11
nou lekker kaartjes

Gr Chris

Hoi Chris,

als ik fff mn boek erbij pak om extra info te verkrijgen op jouw kaarten dan wordt er duidelijk gewaarschuwd voor financiele problemen.

Letterlijk staat er: geleend geld wordt niet terug gebracht en men tracht geld van je af te troggelen, koop niets met briefwisseling of via de post want je gaat er problemen mee krijgen!
Wees spaarzaam; er komen moeilijke tijden!

Ik wilde dit je toch even vermelden vooral omdat mijn ervaring met dit boek, en vooral deze achterliggende info is dat dit bij mij altijd klopt.

;)

Dankjewel,maar ik heb geen geld uitgeleend,niemand heeft nog geprobeerd iets af te troggelen en ik heb niets gekocht via post o.i.d......spaarzaam moet ik altijd zijn... ;)

Dank voor de waarschuwingen

Gr Chris

sweetmami

Hoi!

Tijdens het schudden vielen de vissen en het anker er beide uit.
De slang, de heer op pk, de maan.

Liefs

mlw

@ Chris

meestal gaat dat wat in mijn boek staat over een langere periode. en je kan de toekomst altijd zelf beinvloeden he. het is een waarschuwing, opletten dus  ;)

assie63

Citaat van: marianne op december 17, 2011, 09:23:21 AM
Citaat van: assie63 op december 17, 2011, 07:54:56 AM
Goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

2 klaverblad 28 heer 12 vogels

mij beter voelen door een gesprek met een heer

de heer moet je niet een beter gevoel hoeven geven assie, voer zelf die verandering door, door er op ee nandere manier naar te kijken, je kunt het......

je hebt het iedere keer voor elkaar gekregen om uit je problemen te komen, kort leed veroorzaakten de vogels, maar je staat je mannetje wel om oplossingen aan te gaan....
ja ik weet dat ik het zelf kan hoor,maar een beetje steun mag wel, ja heb al heel wat problemen overwonnen, en sta zeker mijn mannetje, Dank voor duiding, assie xx