Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

mlw

hoi hoi

ik heb vandaag kruis- klaveren op pk - brief

ik heb de knoop gisteravond doorgehakt en ik heb de kaartjes gevraagd me nu nog te wachten staat, en dit is t resultaat.

dus ik denk dat ze zeggen dat ik mezelf en anderen ff tijd moet gunnen, of dat t ff geduurt heeft maar dat de beslissing mij gelukkig maakt. :)

dameblanche

petje af voor je klaproosje, je hebt een behoorlijke overwinning op jezelf behaald ;)

dameblanche

Citaat van: assie63 op december 17, 2011, 07:54:56 AM
Goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

2 klaverblad 28 heer 12 vogels

mij beter voelen door een gesprek met een heer

de heer moet je niet een beter gevoel hoeven geven assie, voer zelf die verandering door, door er op ee nandere manier naar te kijken, je kunt het......

je hebt het iedere keer voor elkaar gekregen om uit je problemen te komen, kort leed veroorzaakten de vogels, maar je staat je mannetje wel om oplossingen aan te gaan....

dameblanche

Citaat van: mlw op december 17, 2011, 08:34:37 AM
hoi hoi

ik heb vandaag kruis- klaveren op pk - brief

ik heb de knoop gisteravond doorgehakt en ik heb de kaartjes gevraagd me nu nog te wachten staat, en dit is t resultaat.

dus ik denk dat ze zeggen dat ik mezelf en anderen ff tijd moet gunnen, of dat t ff geduurt heeft maar dat de beslissing mij gelukkig maakt. :)

de klaveren liggen niet voor niets op je pk, uit de problemen komen, je hebt er goed aan gedaan om er een kruis over te trekken, je kunt ondanks het leed, je toch op de borst kloppen, het gevoel dat je nu eens voor je eigen gevoel bent opgekomen doet je toch goed.
bepaal je eigen leven, daar heb je nu eindelijk eens een start mee gemaakt....

rianna

goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik
10 = de zeis  = de kist 33 = de sleutel 8
= samen 15
vandaag lijken er nieuwe deuren geopend te worden
iets nieuws staat te gebeuren eindelijk kan ik oogsten 
waardoor ik me sterker voel
liefs Rianna

dameblanche

opgetelt de beer, rianna....
zeis aan het begin van een legging geeft ook kappen aan, in dit geval ga je een ander denkpatroon je aanmeten, je gaat anders naar je gezinssituatie kijken, een bepaald patroon zit er al jaren in, het gaat hier om bepaalde machtsspelletjes.....
niet zo heel zwaar allemaal, maar je [h]erkent een duidelijk patroon, het elkaar verwijten maken, waarbij steeds weer eenzelfde thema naar voren komt....
je ziet het ineens :-*

rianna

Citaat van: mlw op december 17, 2011, 08:34:37 AM
hoi hoi

ik heb vandaag kruis- klaveren op pk - brief

ik heb de knoop gisteravond doorgehakt en ik heb de kaartjes gevraagd me nu nog te wachten staat, en dit is t resultaat.

dus ik denk dat ze zeggen dat ik mezelf en anderen ff tijd moet gunnen, of dat t ff geduurt heeft maar dat de beslissing mij gelukkig maakt. :)

hoi mlw

je verlangen is om een  berichtje te ontvangen
waarbij je je gelukkig voelt je weegt alles tegen elkaar af
het zou een nieuw begin zijn
liefs Rianna

rianna

Citaat van: assie63 op december 17, 2011, 07:54:56 AM
Goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

2 klaverblad 28 heer 12 vogels

mij beter voelen door een gesprek met een heer

hoi Assie
een gesprek met een heer  breng je geluk maar de wolken wachten op de hoek dus misschien valt het later wat tegen
liefs Rianna

dameblanche

#1073
bon jour....mes amis..
et pour moi;
ruiter[1]-hart[24]-anker[35]
zo te zien mooie kaarten, maar duiden zij ook iets moois aan.... ;)
liefde vervult mijn hart, geeft me houvast, de onvoorwaardelijke liefde die ik mag ontvangen van mijn omgeving.

rianna

Citaat van: marianne op december 17, 2011, 10:10:06 AM
bon jour....mes amis..
et pour moi;
ruiter[1]-hart[24]-anker[35]
zo te zien mooie kaarten, maar duiden zij ook iets moois aan.... ;)
liefde vervult mijn hart, geeft me houvast, de onvoorwaardelijke liefde die ik mag ontvangen van mijn omgeving.

hoi Marianne
er lijkt een nieuw begin voor je op til te zijn  een waarbij je liefde voelt en saamhorigheid met mensen om je heen een fijne relatie
liefs Rianna

mlw

Citaat van: rianna op december 17, 2011, 10:01:50 AM
Citaat van: mlw op december 17, 2011, 08:34:37 AM
hoi hoi

ik heb vandaag kruis- klaveren op pk - brief

ik heb de knoop gisteravond doorgehakt en ik heb de kaartjes gevraagd me nu nog te wachten staat, en dit is t resultaat.

dus ik denk dat ze zeggen dat ik mezelf en anderen ff tijd moet gunnen, of dat t ff geduurt heeft maar dat de beslissing mij gelukkig maakt. :)

hoi mlw

je verlangen is om een  berichtje te ontvangen
waarbij je je gelukkig voelt je weegt alles tegen elkaar af
het zou een nieuw begin zijn
liefs Rianna

Hoi Rianna

Klopt hoor, ik ben altijd alles aan t afwegen, ik ben ook een heel erge twijfelkontje.

en ja stiekem wacht ik al heel lang naar dat berichtje, ook al is dat miss niet realistisch.

dank je

mlw

Citaat van: marianne op december 17, 2011, 09:25:29 AM
Citaat van: mlw op december 17, 2011, 08:34:37 AM
hoi hoi

ik heb vandaag kruis- klaveren op pk - brief

ik heb de knoop gisteravond doorgehakt en ik heb de kaartjes gevraagd me nu nog te wachten staat, en dit is t resultaat.

dus ik denk dat ze zeggen dat ik mezelf en anderen ff tijd moet gunnen, of dat t ff geduurt heeft maar dat de beslissing mij gelukkig maakt. :)

de klaveren liggen niet voor niets op je pk, uit de problemen komen, je hebt er goed aan gedaan om er een kruis over te trekken, je kunt ondanks het leed, je toch op de borst kloppen, het gevoel dat je nu eens voor je eigen gevoel bent opgekomen doet je toch goed.
bepaal je eigen leven, daar heb je nu eindelijk eens een start mee gemaakt....


Ja maar waarom voelt het dan niet goed? Het is net of IK liefdesverdriet heb  ???

:-*

klaproos1945

goede morgen allemaal

mijn lenormand legging van vandaag

dood~roede~hart

een nieuw begin in de onvoorwaardelijk liefde van de kinderen

rianna

Citaat van: klaproos1945 op december 17, 2011, 11:09:24 AM
goede morgen allemaal

mijn lenormand legging van vandaag

dood~roede~hart

een nieuw begin in de onvoorwaardelijk liefde van de kinderen

hoi klaproosje
er was wat strijd in je liefdevolle hart  toch komt er een nieuw begin   al gaat het wat langzaam de spanningen zullen minder worden
liefs Rianna

dameblanche

#1079
Citaat van: mlw op december 17, 2011, 11:04:06 AM
Citaat van: marianne op december 17, 2011, 09:25:29 AM
Citaat van: mlw op december 17, 2011, 08:34:37 AM
hoi hoi

ik heb vandaag kruis- klaveren op pk - brief

ik heb de knoop gisteravond doorgehakt en ik heb de kaartjes gevraagd me nu nog te wachten staat, en dit is t resultaat.

dus ik denk dat ze zeggen dat ik mezelf en anderen ff tijd moet gunnen, of dat t ff geduurt heeft maar dat de beslissing mij gelukkig maakt. :)

de klaveren liggen niet voor niets op je pk, uit de problemen komen, je hebt er goed aan gedaan om er een kruis over te trekken, je kunt ondanks het leed, je toch op de borst kloppen, het gevoel dat je nu eens voor je eigen gevoel bent opgekomen doet je toch goed.
bepaal je eigen leven, daar heb je nu eindelijk eens een start mee gemaakt....


Ja maar waarom voelt het dan niet goed? Het is net of IK liefdesverdriet heb  ???

:-*
je wordt overspoelt door gevoelens van ook medelijden met hem, en dat is eigenlijk niet goed.
blijf hierbij een beetje egoistisch, blijf met je gevoel bij jezelf, niet wat anderen voelen....of moeten voelen...hier komt het schuldgevoel om de hoek kijken....
het zat je al een tijdje niet lekker, je stemde in, maar je had daarbij ook het gevoel dat je geleefd werdt en dan is het onmogelijk om bij je eigen gevoel stil te staan..
hou dan ook wel vol, blijf niet die twijfelkont, je doet daar niemand genoegen mee als je het weer gaat opppakken....
je komt diezelfde gevoelens dan weer tegen