Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

kristina1975

Ik heb net weer de Sleutel getrokken. Oplossing is onderweg of ik moet het nog inzien ...ben benieuwd!

Basic

Hoi,

De sleutel:
Volgens mij zit de oplossing altijd in jezelf. Door goed te kijken naar de buitenwereld (= Hoe jij de zaken interpreteert) kan je tot inzicht komen, hoe je het best het "probleem" (ik spreek liever over uitdaging) kunt aanpakken. Heel vaak kunnen we heel gemakkelijk de oplossing zien voor iemand anders. Maar om onze eigen oplossingen te vinden, kijken we meestal er overheen, terwijl de oplossing vlak onder je neus ligt. Of we willen niet aannemen dat die sleutel het probleem oplost. Een vorm van eigenwijs zijn. Of we zoeken de oplossing op de verkeerde plek.

Groeten,
Basic

Ps: Graag gedaan Believe75. Altijd leuk om te weten als je iemand geholpen hebt. Door cooperatief te zijn kunnen we kleine wonderen verrichten. :)

dameblanche

idd de sleutel geeft oplossingen aan, maar of deze ook opgepakt kunnen gaan worden moet je er nog een kaartje bijtrekken believe....
ik heb hier in jouw energie 2 kaarten erbij getrokken; de toren en de hond
de toren geeft hier verkregen inzichten aan, je bent goed bezig, maar je zet een stapje vooruit en dan weer een stapje terug, of wel 2 stapjes vooruit, een stapje terug, 1stapje vooruit 2 stapjes terug, snap je wat ik bedoel, je zult hier goed aan willen blijven werken...... :-*

Jane26

Ik vraag letterlijk, wat zal vandaag voor mij het thema zijn, richt deze vraag naar mijn gidsen en engelen. Ik trok: de heer, vissen op pk, en de ruiter. Ben weer even gevoelsmatig en qua gedachten met een man bezig, (ex). Vrij neutraal, dat wel, maar wel met veel gevoel.(Bedoel te zeggen dat ik er niks mee ga doen).

@Believe75, probeer wat afstand van de situatie met S. Te nemen, moeilijk!! I know haha, maar dan geef je jezelf even wat lucht. Alles wat je doet/gedaan hebt kwam uit liefde, moet je geen twijfels over hebben!

dameblanche

ja klopt jane wat je zei over S  tegen believe.....believe je wil het teveel onder controlle hebben, S  is een man, traag in daden.........en jij hebt ietsie meer temperament.... :P
aan jane....de heer-vissen op de pk en de ruiter.....
de heer staat hier ook voor wat meer je mannetjete staan, je bent gevoelig, je bent behulpzaam, je doet graag iets goeds voor een ander, maar geef die grenzen aan......

Jane26

Hahaha, leuk dit.. heb inderdaad wederom tegen de beer mn mannetje moeten staan. Beer is nu een zacht beertje en kreeg zelfs een mail hoe blij ze met me is.  ???

Het enige wat ik nu krijg is hmm.. stop kissing my ...  ;D Zegt meer over haar...

kristina1975

T is echt gezellig hier   :D
Ik en temperament ...hoe kom jij er bij?   ;D

Ik moet inderdaad meer lucht voor mezelf hebben ipv steeds met S bezig te zijn. Marianne ik zal voortaan dan net als Jane 3 kaarten trekken :)
Waar blijven jou kaarten Marianne?

Beer beertje..  alsnog blijf alert,  de beren worden niet echt tam  ;)

Girlssss  8) xxxxxxx xx

kristina1975

Oepsss girlsssss en boys :) Basic sorry  en dank  ;)

Inga

Ik trok vandaag het Schip en de Ruiter.

Zomaar geld of een cadeau krijgen vandaag??? :D

Jane26

Citaat van: Inga op oktober 13, 2011, 16:08:31 PM
Ik trok vandaag het Schip en de Ruiter.

Zomaar geld of een cadeau krijgen vandaag??? :D

Laten we het hopen  ;D

Schip en ruiter kan ook staan voor energiek voelen, je energie stroomt lekker door, voel je je opgewekt etc.?

Inga

Ik zit vandaag niet echt slecht in mijn vel nee. ;)
Maar echt uitzonderlijk opgewekt ben ik ook niet.

Basic

Ik trok vandaag (uitgebreide dagkaart - 3 kaarten):

Verleden      Heden         Toekomst
   Berg        Wolken           Lelie

Berg               = Piekeren, Obstakel
Wolken + Lelie = Oudere man

Een obstakel of hindernis zou kunnen overwonnen worden door de hulp van een oudere, wijze man.
Heeft iemand een andere interpretatie?

Groeten,
Basic

Jane26

Citaat van: Basic op oktober 13, 2011, 19:07:26 PM

Een obstakel of hindernis zou kunnen overwonnen worden door de hulp van een oudere, wijze man.

Groeten,
Basic

Je hebt in het verleden verdriet ervaren, veel gepiekerd, nu onzekerheid, verward, niet goed in je vel zitten, maar uiteindelijk zul je er door groeien, sterker voelen, geestelijke groei.

dameblanche

inga, schip geeft aan dat wat op je af komt, de ruiter is een meer neutrale kaart, hier gaat het vandaag over grensoverschrijdend denken of praten [reizen] in de geest....

dameblanche

Citaat van: Basic op oktober 13, 2011, 19:07:26 PM

Groeten,
Basic
dit is een verleden-heden toekomstlegging basic iets anders als een uitgebreide dagkaart....
in hett berleden zijn er nogals wat problemen geweest, die heden ten dagen nog aanwezig zijn, kormom niet weg te werken...de toekomst beloofd beterschap, ofwel je klimt uit een dal omhoog...
ligt het er als uitgebreide dagkaart dan vormen de bergen en de wolken kan wijzen op een vijandige ambtenaar, de lelie geeft dit ook weer aan....iets van jusititie waar je mee te maken hebt gehad...basic....