Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

Inga

Ik trok vandaag:

Het Hart met het Anker en de Ruiker.

Mooie kaarten, liefde en stabiliteit geven en krijgen.

dameblanche

Citaat van: mlw op december 15, 2011, 07:38:55 AM
Hoi Hoi

Vandaag heb ik ooievaar- wolken pk - kind

Ik denk dat t er mee te maken heeft dat gisteravond iemand een opmerking naar mij maakte en dat zit me dwars.

ook je ex zit je nog stees dwars, marijke, zijn wispelturigheid, zijn verantwoordelijkheden niet willen op zich nemen m.b.t. ook de kinderen.....

dameblanche

Citaat van: Chris op december 15, 2011, 08:44:54 AM
Voor de donderdag...

9-21-18=12
ruiker-berg-hond=Vogels

Pff de berg houdt weer iets moois tegen,maar toch lijk  ik mijn zelfvertrouwen weer in eigen hand te nemen na gesprekken.

Gr Chris

ook een beetje een pas op de plaats voor je chris, je zult geduld moeten hebben....het is niet je allersterkste kant....

rianna

Citaat van: Inga op december 15, 2011, 09:57:43 AM
Ik trok vandaag:

hoi Inga
je wilt je anker uitgooien  zodat je houvast krijg 
je liefde en geluk maken je emotioneel
liefs Rianna

dameblanche

Citaat van: rianna op december 15, 2011, 09:17:00 AM
mijn  kaarten voor donderdag de 15 zijn
6 = Wolken 2 = klaveren 22 = De Weg
samen  30 = De Lely
ik zoek een uitweg om weer gelukkig te voelen
de zorgen worden opgeheven door iemand die mij helpt 
liefs Rianna
probelemen blijven voortduren omdat je twijfels je steeds in de weg zitten rianne...

waar komen die wolken toch vandaan, ik heb eens even verder voor je gekeken via de tarot...
jezelf en zoals anderen je ook zien wordt weergegeven door de kelken 2.
mooi, mooi, een liefdevol, en warm persoon, die graag iedereen bijstaat.
jezelf niet bekend, maar wat anderen wel in je zien; een dromertje vaak, iemand die toch veel in illussie leeft.
j kunt je eigen verbeelding moeilijk afstellen op de harde wereld.
de schaduw, het verborgene; de dwaas op de kop; je kunt moeilijk van binnenuit handelen, je bent bang dat je dan te roekeloos en impulsief overkomt, dit is ook een teken van over-voorzichtigheid..
het grote onbekende; dus gedrag wat anderen zien maar waarvan je je zelf onbewust bent..de ster op de kop diepe onzekerheid gaat schuil onder een maskar van arrogantie, je houdt je groot...

dameblanche

Citaat van: klaproos1945 op december 15, 2011, 09:53:01 AM
de berg

heeft een pad naar boven
maak je pad zo mooi dat het
een mooi gebeuren is om naar

boven te gaan als het plato is
berijkt kom je bij levensboom
aan maak hier je rustpunt omhels

het leven en glij dan aan de anderekant
naar beneden verwelkom de realiteit

klaproosje

prachtig weer klaproosje, zo zou je haast blij zijn  met de berg, maar idd de berg kan ook een positief iets zijn, een rots in de branding, een rotsvast vertrouwen in jezelf....een rots-fundament....een berg geld!!

dameblanche

Citaat van: Inga op december 15, 2011, 09:54:14 AM
Marianne, heel veel sterkte met het verlies van Freekje, dieren geven zuivere liefde. :-* :-* :-*

dank je inga, de liefde van de dieren is idd puur en zuiver, onbevooroordeelt en uit een zuiver hart[je] :-*

dameblanche

Citaat van: Inga op december 15, 2011, 09:57:43 AM
Ik trok vandaag:

24+35+9=68
6+8=14 de vos
en hier staat de vos voor moedergevoelens, vermeerdering en bescherming, je mag bogen op een zekere en standvastige liefde...

Inga

Ik ben daarom ook heel blij en dankbaar dat mijn hondje weer helemaal is opgeknapt. :-*

rianna

Citaat van: marianne op december 15, 2011, 10:12:28 AM
Citaat van: rianna op december 15, 2011, 09:17:00 AM
mijn  kaarten voor donderdag de 15 zijn
6 = Wolken 2 = klaveren 22 = De Weg
samen  30 = De Lely
ik zoek een uitweg om weer gelukkig te voelen
de zorgen worden opgeheven door iemand die mij helpt 
liefs Rianna
probelemen blijven voortduren omdat je twijfels je steeds in de weg zitten rianne...

waar komen die wolken toch vandaan, ik heb eens even verder voor je gekeken via de tarot...
jezelf en zoals anderen je ook zien wordt weergegeven door de kelken 2.
mooi, mooi, een liefdevol, en warm persoon, die graag iedereen bijstaat.
jezelf niet bekend, maar wat anderen wel in je zien; een dromertje vaak, iemand die toch veel in illussie leeft.
j kunt je eigen verbeelding moeilijk afstellen op de harde wereld.
de schaduw, het verborgene; de dwaas op de kop; je kunt moeilijk van binnenuit handelen, je bent bang dat je dan te roekeloos en impulsief overkomt, dit is ook een teken van over-voorzichtigheid..
het grote onbekende; dus gedrag wat anderen zien maar waarvan je je zelf onbewust bent..de ster op de kop diepe onzekerheid gaat schuil onder een maskar van arrogantie, je houdt je groot...

hoi Marianne
tja wat moet ik daar op zeggen  ken ik jouw toevallig uit een vorig leven hihihih
je slaat de spijker recht boven op zijn kop
ben  een onzeker mens  dat is zo  zal wel uit mijn jeugd komen
maar ik verbloem het  volgens mij erg goed (misschien zelfs arogant  pff)
illusies ja misschien wel  wil zo graag de zorgen van iedereen dragen  maar dat is niet realistisch  dat snap ik maar  over een goede wereld dromen  lijkt mij geen kwaad
en overbezorgd ja dat is zo  dat word mij  ook vaak verweten  hihihihhi
och als ik het zo lees zit ik maar complex in elkaar  hahahah
heel erg bedankt Marianne  vind het een prachtige duiding
leifs Rianna

Jane26

Mijn kaartjes:

Kruis, huis op pk,, hond.

Kaarten van gisteravond:  weg, maan(op pk) brief

Liefs en bedankt xxx

Jane26

Citaat van: marianne op december 15, 2011, 09:55:00 AM
Citaat van: Jane26 op december 14, 2011, 21:36:06 PM
Lieve marianne, er is weinig wat wij kunnen zeggen om het lege en eenzame gevoel dat het verlies van freek heeft achtergelaten kan wegnemen. Weet alleen dat hij in het licht is, en geen pijn meer heeft. Neem je tijd, rouw, en rouw vooral in liefde. Heel veel liefde en sterkte van ons allemaal (als ik zo vrij mag zijn). Het is werkelijk of je een familielid verliest.

Drie kaartjes:

Weg, maan op de pk, brieft

Twijfelende emoties vanwege een bericht.. Of het juist niet verkrijgen van een berich.

xx

dank je jane, het voelt aan de ene kant als een falen van mijn kant, maar ook als een opluchting.
nu kom ik als zo vaak bij de dierenarst, en bij het pin apparaat staat er ook al jaren een mooie lijstje met een gedicht...
nooit naar gekeken maar gisteren dus wel
en het ging over euthanasie bij dieren...
als er niks meer voor een dier gedaan kan worden, heb er dan ook vrede mee, zie het als een barmhachtigheid, wat je dan nog voor het dier kan betekenen in plaats van aldoor grenzen blijven verleggen om hem toch nog te kunnen helepn...je helpt er alleen  maar jouw gevoel mee....
das wel mooi om dat op dat tijdstip dan net te lezen allemaal.....

twijfels ook op je werk....

maar meer nog aan je inzichten en gevoelens. je wacht op een bericht.....

Sorry lieffie, had deze over het hoofd gezien. Ja, toeval bestaat niet.. Mooi dat dit gedicht er was. Its the cirkle of life. En je hebt werkelijk alles gedaan wat er in je macht lag. En freek weet dat, het is oke. Het is goed zo.

Thx voor je duiding, idd wachtende op een bericht gister.. Liefdesgebied. Vandaag realiseer ik me wederom een ridder te hebben ontmoet, dus hup. Eroverheen en weer doorgaan :(.

rianna

Citaat van: Jane26 op december 15, 2011, 10:32:02 AM
Mijn kaartjes:

Kruis, huis op pk,, hond.

Kaarten van gisteravond:  weg, maan(op pk) brief

Liefs en bedankt xxx

Hoi Jane 26
Kruis-Huis-Hond=Wegen
je wilt innerlijk wat meer vertrouwen hebben
je wikt en weegt welke weg je zal gaan  twijfels all over

kaartjes van gisteravond zeggen

Wegen-Maantje-Brief=Ruiker
emoties omdat je voor de keus staat  je besluit staat vast je kiest voor geluk
liefs Rianna

Jane26

Ja rianne, ben al het vertrouwen helemaal kwijt geraakt, al had ik gister een dag dat ik het weer voelde.. Vandaar uit een actie ondernomen die lichtelijk teleurstellend heeft uitgepakt. Voel geen verdriet, of wat dan ook.. Meer dat het gewoon jammer is. Vooral zijn verlies, zo voel ik het echt. Betrek het niet op mezelf, maar wederom weer vertrouwen kwijt.

dameblanche

ja inga je hebt een heel groot moederhart..... :-*