Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

assie63

Citaat van: marianne op december 14, 2011, 09:21:47 AM
Citaat van: assie63 op december 14, 2011, 07:08:09 AM
goedemorgen allemaal

mijn kaartjes voor vandaag

klaverblad berg weg

verbetering in zorgen door een keuze

de weg geeft keuzes maken aan, om uit de moeilijkheden te kunnen geraken moet je een keuze maken, maar is dat ook zo, kun je die keuze maken????

hmm nee niet echt, sommige zaken moet ik gewoon afwachten hoe het loopt, kan ik zelf weinig aan doen, Dank voor duiding, assie xx

kristina1975

Hi allemaal,wat een warme en gezellige topic nog steeds :-)

Xxx

Marianne,
Sorry van Freekje, ik las net dat hij weg wilde. Dieren luisteren gelukkig nog wel naar hun eigen. We moeten blij mee zijn.ook al vinden we het pijnlijk soms. Wij mensen moeten voorbeeld nemen aan de dieren.

Ik wens. jullie allen een mooie dag.
Liefs
Believe

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

9 30 3
ruiker lelie schip

bescherming van boven zodat ik weer vooruitgang boek

mlw

Hoi Hoi

Vandaag heb ik ooievaar- wolken pk - kind

Ik denk dat t er mee te maken heeft dat gisteravond iemand een opmerking naar mij maakte en dat zit me dwars.

Chris

Citaat van: mlw op december 15, 2011, 07:38:55 AM
Hoi Hoi

Ik denk dat t er mee te maken heeft dat gisteravond iemand een opmerking naar mij maakte en dat zit me dwars.

FF doortellen 17-6-13=36

Even uit je evenwicht gebracht door iets,komt je humeurtje niet ten goede,maar gelukkig is het van korte duur,

Gr Chris

Chris

Voor de donderdag...

9-21-18=12
ruiker-berg-hond=Vogels

Pff de berg houdt weer iets moois tegen,maar toch lijk  ik mijn zelfvertrouwen weer in eigen hand te nemen na gesprekken.

Gr Chris

rianna

mijn  kaarten voor donderdag de 15 zijn
6 = Wolken 2 = klaveren 22 = De Weg
samen  30 = De Lely
ik zoek een uitweg om weer gelukkig te voelen
de zorgen worden opgeheven door iemand die mij helpt 
liefs Rianna

rianna

Citaat van: mlw op december 15, 2011, 07:38:55 AM
Hoi Hoi

hoi mlw
je hebt wat verdriet en dat wil je veranderd zien
misschien een nieuwe  start maken en er een kruis over zetten  je  bent het aan het afwegen
liefs Rianna

rianna

Citaat van: Chris op december 15, 2011, 08:44:54 AM
Voor de donderdag...

9-21-18=12
ruiker-berg-hond=Vogels

Pff de berg houdt weer iets moois tegen,maar toch lijk  ik mijn zelfvertrouwen weer in eigen hand te nemen na gesprekken.

Gr Chris

hoi chris
je hebt toch vertrouwen er in dat je over die berg je geluk vind
door gesprekken te voeren
liefs Rianna

Chris

Citaat van: rianna op december 15, 2011, 09:17:00 AM
mijn  kaarten voor donderdag de 15 zijn
6 = Wolken 2 = klaveren 22 = De Weg
samen  30 = De Lely
ik zoek een uitweg om weer gelukkig te voelen
de zorgen worden opgeheven door iemand die mij helpt 
liefs Rianna

Ik denk dat je gekozen hebt voor het pad dat je geluk gaat brengen,wellicht nog wat twijfels maar steun vanuit "boven" helpt je op weg,

Gr Chris

rianna

Citaat van: marianne op december 14, 2011, 20:49:20 PM
@ rianne,
ja veilig, maar het kan ook te isolerend werken, het kan zijn dat je je teveel achter die muur verstopt, ook niet kunt zeggen wat op je hartje ligt, het kan op den duur dan ook maagklachten geven, er ligt iets op de maag, kan dan letterlijk omslaan in maagklachten...
en dat moeten we niet hebben :-\ :-*

hoi Marianne
ja hoor dat klopt maagklachten hier all over 
ik verstop mijn gevoel vaak voor de goede vrede  je hebt er niets aan  om  ruzie's te bewerkstelligen dus hou ik me in
alleen tegenover mijn mannetje niet die weet het wel
leifs Rianna

dameblanche

Citaat van: assie63 op december 15, 2011, 07:08:49 AM
goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

9 30 3
ruiker lelie schip

bescherming van boven zodat ik weer vooruitgang boek

goeie morgen assie,
3 maal schoppen, schoppen staan net als in de tarot de zwaarden, voor stijd en konflikten, ook voor wijsheid.
het element lucht wordt hier vertegenwoordigd...

je doel is als een zwaarden koningin  met wijsheid je zaakjes te willen verdedigen...
je hebt in het verleden pijn geleden, deze pijn hheb je moedig gedragen en deze ervaring heb je met je meegenomen om de macht te willen verkrijgen over je persoonlijkheid....
wijsheid vergaren, conflikten handteren, orde voorjezelf te scheppen....
waar je nu mee tekmaken hebt is het schip[zwaarden10]
desondanks voor je nog eens strijd voor jezelf....
de situatie is lang niet zo slecht als het lijkt hoor, je blijft proberen...
en dan mag je rekenen op hulp van boven[je vader] die je weer nieuwe energie mag geven.....luister hier goed naar, hij zal je leiden....

klaproos1945

de berg

heeft een pad naar boven
maak je pad zo mooi dat het
een mooi gebeuren is om naar

boven te gaan als het plato is
berijkt kom je bij levensboom
aan maak hier je rustpunt omhels

het leven en glij dan aan de anderekant
naar beneden verwelkom de realiteit

klaproosje

Inga

Marianne, heel veel sterkte met het verlies van Freekje, dieren geven zuivere liefde. :-* :-* :-*

dameblanche

Citaat van: Jane26 op december 14, 2011, 21:36:06 PM
Lieve marianne, er is weinig wat wij kunnen zeggen om het lege en eenzame gevoel dat het verlies van freek heeft achtergelaten kan wegnemen. Weet alleen dat hij in het licht is, en geen pijn meer heeft. Neem je tijd, rouw, en rouw vooral in liefde. Heel veel liefde en sterkte van ons allemaal (als ik zo vrij mag zijn). Het is werkelijk of je een familielid verliest.

Drie kaartjes:

Weg, maan op de pk, brieft

Twijfelende emoties vanwege een bericht.. Of het juist niet verkrijgen van een berich.

xx

dank je jane, het voelt aan de ene kant als een falen van mijn kant, maar ook als een opluchting.
nu kom ik als zo vaak bij de dierenarst, en bij het pin apparaat staat er ook al jaren een mooie lijstje met een gedicht...
nooit naar gekeken maar gisteren dus wel
en het ging over euthanasie bij dieren...
als er niks meer voor een dier gedaan kan worden, heb er dan ook vrede mee, zie het als een barmhachtigheid, wat je dan nog voor het dier kan betekenen in plaats van aldoor grenzen blijven verleggen om hem toch nog te kunnen helepn...je helpt er alleen  maar jouw gevoel mee....
das wel mooi om dat op dat tijdstip dan net te lezen allemaal.....

twijfels ook op je werk....

maar meer nog aan je inzichten en gevoelens. je wacht op een bericht.....