Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

rianna

Citaat van: Chris op december 13, 2011, 09:07:59 AM
Citaat van: rianna op december 13, 2011, 09:03:07 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
11 = de Roede 19 = De Berg 27 = de brief
ik besluit om die berg over te gaan al kost het me strijd
leifs Rianna

Je wilt de berg over maar ook weer niet..het envelopje blijft dich dat is wat de 2 strijd brengt,als ik doortel vind ik de muizen .Jij hebt de brief in je hand en alleen jij kan 'm posten..

Ik had me vergist in de telling sorry,maar dan nog blijft er de twijfel het gepieker...

Gr Chris

hoi Chris
ik wil die berg wel over hoor natuurlijk maar wel op een goede manier
de zorgen gaan om de kinderen vandaar die muizen  en de twijfels heb ik zeker    erg onzeker wat me zelf betreft tenminste vaak wel
bednakt voor je duiding
liefs Rianna

rianna

Citaat van: marianne op december 13, 2011, 09:21:16 AM
11+21[berg]+27=59..5+9=14
je blijft alsmaar voorzichtig, op je tenen lopen, innerlijk voel je je boos, maar je uit je niet voldoende, je loopt steeds tegen je eigen berg op..... ;)
brief wijst op een beslissing, maar je kunt door die berg helaas geen beslissing nemen..je blijft hangen
schildknaap van pentakels op de kop, je verkwist te veel energie hieraan....
hoi Marianne
ja klopt het moest 21 zijn het was wel de berg vandaag (foutje)
ik weet dat ik zelf het besluit kan nemen om me niet zulke zorgen te maken  vaak is het ook een vastgeroest iets
iets waaraan je zo gewend bent te doen  zorgen voor je gezin en dan  de zorgen van je  volwassen kinderen over willen nemen of de zorgen van je kleinkinderen
het  is niet gek dat ik meestal moe ben je zoals jij schrijf het kost zoveel energie   
dank je wel  het is wel weer een eyopener
liefs Rianna

rianna

Citaat van: sweetmami op december 13, 2011, 09:49:57 AM
Citaat van: rianna op december 13, 2011, 09:03:07 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
11 = de Roede 19 = De Berg 27 = de brief
ik besluit om die berg over te gaan al kost het me strijd
leifs Rianna

je blijft in gedachten maar tweestrijd houden, pas op, die berg word steeds hoger.
Samen de dame, huppa, doe het op een vrouwelijke manier. Je laat je niet afleiden, je bent sterk, en je mag het op een zachte manier benaderen. Je mag je kwetsbaar opstellen, maar die vrouwen die bewaken en verzorgen uiteindelijk wel hun kamp, als je dat maar in je achterhoofd houd.
Dus zelfs met hoge glitter pumps kom jij dat bergje wel over. Maak een beslissing, en blijf erbij.
hoi Sweetmami
ja hoor dat klopt aar dig  vooral  dingen die nooit zullen gebeuren maken de berg hoger  hihihihih
sterk ben ik wel dat weet ik van mezelf maar op emotioneel gebied een watje hihihi 
dank je wel voor je duiding
liefs Rianna

Jane26

Hallo allemaal,

Wouw, topic wordt druk bezocht! Leuk!

Mijn kaarten..

kind    sterren op de pk   ring

:D

xxx

rianna

Citaat van: Jane26 op december 13, 2011, 17:41:14 PM
Hallo allemaal,

Mijn kaarten..

xxx

Hoi Jane 26
in eerste instantie  lijkt het er op dat je de sterren van de hemel wil plukken is er een band met iemand waar je veel vertoruwen in hebt  in iederval maakt het je blij  het voelt als een nieuwe start
liefs Rianna

assie63

Citaat van: marianne op december 13, 2011, 08:54:17 AM
Citaat van: assie63 op december 13, 2011, 07:00:25 AM
goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

18 hond 24 hart en 8 doodkist
meer vertrouwen door mijn hart te volgen, transformatie

trouwe liefde, assie, je hebt het afgezworen...
hier geeft de kist je de gelegenheid alles ees met geduld op een rijtje te zetten, wat je geaccepteerd hebt en wat niet in je leven...
je bent er achter gekomen dat je met de zaken die je geaceepteerd hebt, beter mee om kunt gaan ,je weg dan vrij is om aan nieuwe zaken te beginnen, maar datgene wat je niet kunt accepteren, je nu nog steeds je weg verspert....

hmm ik heb niet echt trouwe liefde afgezworen hoor, toch?? hihi, ja klopt ben alles een beetje op een rijtje aan het zetten, poeh wat een ingewikkelde duiding hahhaha, tja sommige zaken accepteer ik niet uit het verleden, en sommige zaken versperren mijn weg nog, Dank voor duiding, assie xx

kristina1975

Wauwww Jane, het gaat wel snel bij jou zeg!!! Gelukkig snel en GOED zo te zien, geniet er van!!!

XXX

Citaat van: rianna op december 13, 2011, 18:18:11 PM
Hallo allemaal,

Mijn kaarten..

xxx

Hoi Jane 26
in eerste instantie  lijkt het er op dat je de sterren van de hemel wil plukken is er een band met iemand waar je veel vertoruwen in hebt  in iederval maakt het je blij  het voelt als een nieuwe start
liefs Rianna

assie63

Citaat van: rianna op december 13, 2011, 10:01:13 AM
goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

Hoi Assie
samen  vormen zij Het Vosje je gezin
je hebt je verlangens weggestopt je liefde waar je geen vertrouwen in hebt  alleen leven voor je gezin
liefs Rianna

nou heb nog zat verlangens hoor, en hoop ook nog wel tegen een liefde aan te lopen, maar mijn gezin staat boven aan, Dank voor duiding, assie xx

assie63

Citaat van: Chris op december 13, 2011, 11:29:48 AM
goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

Hoi Assie,

De hond zegt graven,je holletje verlaten,je doet er 1 vooruit en 2 achteruit,weer leeker in het kistje kruipen,deksel erop en zo stroomt het het bloed verder,maar bloed heeft zuurstof nodig,de deksel moet eraf,de hond moet eruit oftewel,je moet gaan leven zoals je ware hart het ingeeft,

Gr Chris
ik verlaat mijn holletje wel hoor, het gaat inderdaad langzaam vooruit, maar wil niet in mijn kistje hihi, en ik probeer mijn hart te volgen in mijn leven, Dank voor duiding, assie xx

assie63

Citaat van: mlw op december 13, 2011, 12:26:02 PM
goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

Hoi Assie,

is er een einde gekomen aan een romance en overgegaan in een liefdevolle vriendschap? Wat voor jou eerst erg onwennig is/was?

groetjes Marijke :)
nee helaas ben al heel wat jaren alleen, weinig romantiek de laatste jaren hihi, Dank voor de duiding, assie xx

Jane26

Citaat van: Believe75 op december 13, 2011, 19:40:59 PM
Wauwww Jane, het gaat wel snel bij jou zeg!!! Gelukkig snel en GOED zo te zien, geniet er van!!!

XXX

Citaat van: rianna op december 13, 2011, 18:18:11 PM
Hallo allemaal,

Mijn kaarten..

xxx

Hoi Jane 26
liefs Rianna

Snel? Heb 9 maanden op 1 idioot zitten wachten, now Im just moving on en geniet ik van het dateleven :)

xxx

assie63

goedemorgen allemaal

mijn kaartjes voor vandaag

klaverblad berg weg

verbetering in zorgen door een keuze

mlw

haaai

vandaag heb ik maan- ooievaar- berg

mijn gevoelens ondervinden blokkades die ik graag wil veranderen.

:-*

dameblanche

nog even een toevoeging aan jou rianne...je had gisteren een vergissing gemaakt met berg 19 i.p.v. berg 21

dat zegt voor mij ook al iets.....19 de toren en de berg....dit wijst ook op piekeren en daarin vastgelopen zijn.....
vergissingen staan altijd op iets.....

dameblanche

Hallo allemaal,

Mijn kaarten..

hoeraaaaa, dat wordt genieten meid, maar je weet...geniet met mate... ;D
opgetelt dan ook nummer 9 het geschenk...
9 is het idee van het punt van het zijn
de dualiteit van de 8 is opgeheven....laat je meevoeren en bekijk het stap voor stap....

xxx