Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

dameblanche

mijn kaartjes voor vandaag zijn:
de slang- het anker-de ruiker.....
de kat uit de boom kijken vandaag, waar is mijn houvast, ik heb weinig houvast, ik moet per minutt kijken hoe mijn poes een gevecht door moet maken, ik wacht op een ommekeer, komt deze ommekeer, komt hij niet.....
de wapens zijn uit handen genomen..... :-[

rianna

Citaat van: marianne op december 10, 2011, 13:30:12 PM
mijn kaartjes voor vandaag zijn:
de slang- het anker-de ruiker.....
de kat uit de boom kijken vandaag, waar is mijn houvast, ik heb weinig houvast, ik moet per minutt kijken hoe mijn poes een gevecht door moet maken, ik wacht op een ommekeer, komt deze ommekeer, komt hij niet.....
de wapens zijn uit handen genomen..... :-[
hoi Marianne
spanningen en twijfels  en  zoeken naar houvast hopend dat je inzichten krijg
veranderignen zouden je blij maken   en weer kracht geven
maar er hangt een flinke wolk  die misschien wel leed met zich mee breng (ik hoop het niet)  maar  de liefde voor je beesten hou je op de been je emoties krijgen de overhand
liefs Rianna

had je kaartjes uitgeteld naar 20

sweetmami

@ Mar, jeetje wat naar van je kitties  :(
je kaartjes zeggen volgens mij ook dat je niet meer kan doen dan vertrouwen te hebben en alle hulp die je krijgt aan te pakken. Heel rot lief, sterkte.

En, Bedankt voor je alweer oh zo mooie duiding, indd overdag (bewust) bezig met (toekomst!), en mn onbewuste (dromen) pak ik weer wat strijd mee (verleden)...
dus hoe kan deze beer de sleutel gebruiken voor die dromen? want dat brengt me onrust.
Verder is alles oke.

@ rianna, jij ook bedankt! en indd ja ik voel me fijn in de state of mind die ik nu heb, en hoe alles nu gaat, en indd dat argwanende ben ik ook klaar mee.

maar je zegt samen met een heer, maar er is geen heer meer.


Jane26

Citaat van: marianne op december 10, 2011, 13:12:18 PM
Citaat van: Jane26 op december 10, 2011, 11:18:06 AM
Hoiiii!

Mijn kaarten:


Hart schoot eruit, toen de weg.



Ooievaar, Brief op mijn pk,  Zon



:D

hihi het hart schoot weg....
twijfels omtret hartszaken.....
brief op de pk gaat over je gedachten.....
wisselvallig van aard, de ene keer ben je volstrekt optimistisch, ga je er voor, sa je je mannetje, ben je ook voor niemand bang, maar er zijn ook even zoveel dagen dat je wegkruipt, aanjezelf twijfelt......

koningin van staven op de kop.....
praktisch, vriendelijk, in staat is onafhankelijk te kunnen denken, op haar huisje gestelt is, maar als je doorschiet....dan is even alles van de plek....


Klopt weer helemaal Marianne.. verrassend.. ;)



Jane26

Citaat van: sweetmami op december 10, 2011, 12:00:38 PM

Goeiemorgen allemaal,

@ Mar, hoe is het nu met je kat? voelt hij zich al wat beter?


@ mlw, het zegt mij dat er meer openheid moet komen wil je je weer beter gaan voelen.

@ rianne, duidelijk de familie kaarten! Ook daar word beterschap beloofd, rust in de tent!

@ Assie, Je voelt je niet goed over de persoon waar je je zo beschermd en loyaliteit van voelde, dat beeld is even afgekapt. Je weet even niet meer wat je moet geloven.

@ Jane, je word weer even van je pad gebracht op het gebied van de liefde, maar de gedachtes zullen alleen nog maar positief zijn (en goed voor je ego :p)


Mijn kaartjes;

de sleutel vloog eruit

De vissen, kruis op pk, de beer = samen het kindje.

Ik ben benieuwd hoe jullie deze intrepeteren?

Ik denk dat ik langzaam aan weer een hele nieuwe start ga maken, soms wil ik misschien iets te graag en word ik weer even teruggefloten. Heb namelijk 2 nachten heerlijk rustig geslapen welliswaar door de oxezepam, waardoor ik mij overdag beter voelde maar ja dat kan natuurlijk niet dagelijks dus vannacht ben ik weer overvallen door dromen. Dromen achtervolgen mij al maanden waardoor ik het overdag weer even kwijt ben. Ik ben wel sneller in het omschakelen van de dromen naar de realiteit smorgens maar het is toch vermoeiend om daar de dag telkens mee te beginnen. Zoveel te verwerken en dat snachts terwijl je snachts moet rusten.

Ik heb wel een hele leuke avond in de planning dus geen tijd om te broeien over zware dingen,
het is lekker weekend! En vanavond is deze mama lekker, jong stout en vrij  ;D

Lieverds, wens jullie allen een hele fijne dag!


Oke spannend, thnx lieverdje

dameblanche

hoi sweety,
ik was nog vergeten je iets mee te geven over je oxeapam....
deze tranquelizers brengen je welliswaar rust, maar je dromen worden heftiger, het worden op den duur ook minder samenhangend waardoor je langer in een soort verwarring blijft hangen.
probeer ze niet al te vaak te nemen.....
ik weet het je kunt dan eens eindelijk rust in je hoofd verkrijgen, maar die heftigheid in dromen.....pfffffffffff :-[

dameblanche

inderdaad rianne, als ik zo naar mijn freekje kijk, dan wordt ik triest, hij is nog steeds aan het vechten, we wachten nog altijd[tegen beter weten in] op de ommekeer.
maar de liefde voor mijn beestjes is groot, ik heb daarom ook enorme steun van mijn andere viervoeters.... :-*

rianna

Citaat van: sweetmami op december 10, 2011, 12:00:38 PM

@ rianne, duidelijk de familie kaarten! Ook daar word beterschap beloofd, rust in de tent!

Hoi Sweetmami
het gaat goed in de family :) daar ben ik blij om
dank je wel
liefs Rianna

rianna

Citaat van: marianne op december 10, 2011, 13:03:15 PM
Citaat van: rianna op december 10, 2011, 09:59:08 AM
goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik
11 = de roede
9 = De Ruiker
14 = Het vosje

waarschijnlijk  gaat alles om mijn gezin vandaag
ik voel me er gelukkig bij en hetmaak me daadkrachtig ondanks dat het wel een s rommelt
liefs rianna


waar is niks rianna, waar niks is, daar woont niemand.....
ruzies en meningsverschillen horen nu eenmaal er bij, het heeft ook geen zin om ze uit de weg te gaan, als je er te voorzichtig in bent en te argwanend in bent kan dat niet goed zijn voor je conflikt-hantering.
in huis draait het meestal om een basis-thema met velerlei varianten, maar meestal komt het altijd op hetzelfde neer.
het is daarom ook belangrijk dat je bij je eigenstandpunt blijft, en dat je mag zeggen wat je te zeggen hebt...

hoi Marianne
ja hoor dat klopt het draaid meestal om het zelfde
en ach in een gezin mag je redetwisten als de liefde en het gevoel van veiligheid maar blijft dat is het voornaamste
en ja waar  is er  helemaal niks nergens toch?
ik  ben meestal wel sterk in mijn standpunten  maar doe heel vaak water bij de wijn en ikdenk dat dat ook goe d is
dank je Marianne
liefs Rianna

Chris

Citaat van: marianne op december 09, 2011, 17:18:35 PM
hallo chris,
het kind geeft aan dat je open staat idd voor iets nieuws....
veranderingen[dame] zijn welkom, maar aan de andere kant brengen zij ook weer iets verontrustends met zich mee....
als advieskaart mag je de ruiker meegeven dat je alles rustig af mag wachten, blijf positief en grijp niet in...
opgeteld komen de wolken naar voren....
als richtingskaart trek ik hier de staven 8 op de kop...
een bepaalde situatie sleept zich voort chris....er komt geen einde, toch is er hoop op verandering, al zul je zelf die verandering moeten gaan doorzetten....
gr. marianne ;)

Zowel op werkgebied als privé heel herkenbaar ,

Dankjewel marianne
Gr Chris

assie63

Citaat van: marianne op december 10, 2011, 13:07:07 PM
Citaat van: assie63 op december 10, 2011, 10:44:49 AM
goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

zeisen hond beer

onzekerheid over vertrouwen wat ik van imenad zou krijgen als moeder
gaat het hier om een zoon van je[de zeis] een pittig kind met de energiek en ik-gericht....
de zeis is een kinderkaart.....er zijn al langer zorgen over hem...
hij komt autoritair naar jou toe over, en dan is het moeilijk om je eigenautoriteit te kunnen handhaven...
niet echt zorgen om hem, gaat over oudste, hij kan soms wat autoritair overkomen, maar dat druk ik de kop wel in, grote mond en een klein hartje hihi, Dank voor duiding, assie xx

assie63

Citaat van: Jane26 op december 10, 2011, 15:10:47 PM
Citaat van: sweetmami op december 10, 2011, 12:00:38 PM

Goeiemorgen allemaal,

@ Mar, hoe is het nu met je kat? voelt hij zich al wat beter?


@ mlw, het zegt mij dat er meer openheid moet komen wil je je weer beter gaan voelen.

@ rianne, duidelijk de familie kaarten! Ook daar word beterschap beloofd, rust in de tent!

@ Assie, Je voelt je niet goed over de persoon waar je je zo beschermd en loyaliteit van voelde, dat beeld is even afgekapt. Je weet even niet meer wat je moet geloven.

@ Jane, je word weer even van je pad gebracht op het gebied van de liefde, maar de gedachtes zullen alleen nog maar positief zijn (en goed voor je ego :p)


Mijn kaartjes;

de sleutel vloog eruit

De vissen, kruis op pk, de beer = samen het kindje.

Ik ben benieuwd hoe jullie deze intrepeteren?

Ik denk dat ik langzaam aan weer een hele nieuwe start ga maken, soms wil ik misschien iets te graag en word ik weer even teruggefloten. Heb namelijk 2 nachten heerlijk rustig geslapen welliswaar door de oxezepam, waardoor ik mij overdag beter voelde maar ja dat kan natuurlijk niet dagelijks dus vannacht ben ik weer overvallen door dromen. Dromen achtervolgen mij al maanden waardoor ik het overdag weer even kwijt ben. Ik ben wel sneller in het omschakelen van de dromen naar de realiteit smorgens maar het is toch vermoeiend om daar de dag telkens mee te beginnen. Zoveel te verwerken en dat snachts terwijl je snachts moet rusten.

Ik heb wel een hele leuke avond in de planning dus geen tijd om te broeien over zware dingen,
het is lekker weekend! En vanavond is deze mama lekker, jong stout en vrij  ;D

Lieverds, wens jullie allen een hele fijne dag!


Oke spannend, thnx lieverdje

ja klopt hoor, hoop hem morgen te spreken, dan is er wat duidelijkheid, Dank voor duiding, assie xx

mlw

hoi hoi

vandaag heb ik wolken schip pk  brief :-*

rianna

#808
goedemorgen allemaal
vandaag 11 december
ik trok
5 = Boom
3 = Schip
23 = muizen
samen  31 = De Zon
het lijkt dat me gepieker me toch vandaag niet helemaal los laat
ik wil schoon schip maken
misschien wat gepieker over mijn gezondheid
maar de positiviteit  gaat het winnen
liefs Rianna

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

ruiker boek maan = zon
inzicht en rust in mijn emoties, helderheid