Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

assie63

Citaat van: rianna op december 09, 2011, 09:10:12 AM
Citaat van: assie63 op december 09, 2011, 07:04:52 AM
goedemorgen
voor vandaag trok ik

32 31 34

inzicht in mijn gevoelens en emoties

hoi Assie
je go with the flow  en dat breng je energie je zou  op je werk graag een ander contract willen (uitgeteld de ring)
liefs Rianna

ja, al was het een roerig weekje, maar kan alleen maar beter gaan, wel vandaag heeel veel gedaan, dus inderdaad energie genoeg, ja zou wel graag een vast contract willen, maar dat zit er voorlopig niet in, Dank voor duiding, assie xx

mlw

goedemorgen ;D

ik heb vandaag ooievaar huis boek

ik denk dat ze zeggen dat er dingen onbesproken zijn, geheim als t ware.
ooievaar zegt dat ik weg wil uit de situatie maar het huis zegt dat t wel goed komt.

iemand nog meer suggesties  :-*

groetjes

dameblanche

suggesties genoeg hier, iedereen doet lekker mee......
boek ligt op je pk, je houdt dingen ook voor jezelf.....je wil verandering aanbrengen aan jezelf, maar je loopt tegen dat boek aan...
richtkaart schidknaap van staven op de kop...
het gaat om iets diepgewortelts....
maar in plaats om het probleem bij de kern aan te pakken, doe je liever aan lapmiddeltjeswerk.....

mlw

Marianne

nee lieverd het huis lag op mn pk!

en wat zegt t dan dat de vrouw op de ooievaar en de heer van het huis elkaar aankijken? :-*

rianna

goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik
11 = de roede
9 = De Ruiker
14 = Het vosje

waarschijnlijk  gaat alles om mijn gezin vandaag
ik voel me er gelukkig bij en hetmaak me daadkrachtig ondanks dat het wel een s rommelt
liefs rianna

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

zeisen hond beer

onzekerheid over vertrouwen wat ik van imenad zou krijgen als moeder

Jane26

Hoiiii!

Mijn kaarten:

Hart schoot eruit, toen de weg.

Ooievaar, Brief op mijn pk,  Zon

:D

sweetmami

Goeiemorgen allemaal,

@ Mar, hoe is het nu met je kat? voelt hij zich al wat beter?

@ mlw, het zegt mij dat er meer openheid moet komen wil je je weer beter gaan voelen.

@ rianne, duidelijk de familie kaarten! Ook daar word beterschap beloofd, rust in de tent!

@ Assie, Je voelt je niet goed over de persoon waar je je zo beschermd en loyaliteit van voelde, dat beeld is even afgekapt. Je weet even niet meer wat je moet geloven.

@ Jane, je word weer even van je pad gebracht op het gebied van de liefde, maar de gedachtes zullen alleen nog maar positief zijn (en goed voor je ego :p)

Mijn kaartjes;

de sleutel vloog eruit

De vissen, kruis op pk, de beer = samen het kindje.

Ik ben benieuwd hoe jullie deze intrepeteren?

Ik denk dat ik langzaam aan weer een hele nieuwe start ga maken, soms wil ik misschien iets te graag en word ik weer even teruggefloten. Heb namelijk 2 nachten heerlijk rustig geslapen welliswaar door de oxezepam, waardoor ik mij overdag beter voelde maar ja dat kan natuurlijk niet dagelijks dus vannacht ben ik weer overvallen door dromen. Dromen achtervolgen mij al maanden waardoor ik het overdag weer even kwijt ben. Ik ben wel sneller in het omschakelen van de dromen naar de realiteit smorgens maar het is toch vermoeiend om daar de dag telkens mee te beginnen. Zoveel te verwerken en dat snachts terwijl je snachts moet rusten.

Ik heb wel een hele leuke avond in de planning dus geen tijd om te broeien over zware dingen,
het is lekker weekend! En vanavond is deze mama lekker, jong stout en vrij  ;D

Lieverds, wens jullie allen een hele fijne dag!

dameblanche

Citaat van: mlw op december 10, 2011, 09:51:57 AM
Marianne

nee lieverd het huis lag op mn pk!

en wat zegt t dan dat de vrouw op de ooievaar en de heer van het huis elkaar aankijken? :-*
als de vrouw [op de ooievaar] en de heer elkaar aankijken, dan hebben zij gemeenschappelijke doelen..
aber....de vrouw is nog niet zeker van haar gevoelens, terwijl de heer [huis] daar wel standvastig in is.
de gevoelens van de vrouw gaan nog vele kanten uit, is ongedurig, wel vriendelijk en behulpzaam, maar wisselvallig....

dameblanche

Citaat van: rianna op december 10, 2011, 09:59:08 AM
goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik
11 = de roede
9 = De Ruiker
14 = Het vosje

waarschijnlijk  gaat alles om mijn gezin vandaag
ik voel me er gelukkig bij en hetmaak me daadkrachtig ondanks dat het wel een s rommelt
liefs rianna

waar is niks rianna, waar niks is, daar woont niemand.....
ruzies en meningsverschillen horen nu eenmaal er bij, het heeft ook geen zin om ze uit de weg te gaan, als je er te voorzichtig in bent en te argwanend in bent kan dat niet goed zijn voor je conflikt-hantering.
in huis draait het meestal om een basis-thema met velerlei varianten, maar meestal komt het altijd op hetzelfde neer.
het is daarom ook belangrijk dat je bij je eigenstandpunt blijft, en dat je mag zeggen wat je te zeggen hebt...

dameblanche

Citaat van: assie63 op december 10, 2011, 10:44:49 AM
goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

zeisen hond beer

onzekerheid over vertrouwen wat ik van imenad zou krijgen als moeder
gaat het hier om een zoon van je[de zeis] een pittig kind met de energiek en ik-gericht....
de zeis is een kinderkaart.....er zijn al langer zorgen over hem...
hij komt autoritair naar jou toe over, en dan is het moeilijk om je eigenautoriteit te kunnen handhaven...

dameblanche

Citaat van: Jane26 op december 10, 2011, 11:18:06 AM
Hoiiii!

Mijn kaarten:

Hart schoot eruit, toen de weg.

Ooievaar, Brief op mijn pk,  Zon

:D

hihi het hart schoot weg....
twijfels omtret hartszaken.....
brief op de pk gaat over je gedachten.....
wisselvallig van aard, de ene keer ben je volstrekt optimistisch, ga je er voor, sa je je mannetje, ben je ook voor niemand bang, maar er zijn ook even zoveel dagen dat je wegkruipt, aanjezelf twijfelt......

koningin van staven op de kop.....
praktisch, vriendelijk, in staat is onafhankelijk te kunnen denken, op haar huisje gestelt is, maar als je doorschiet....dan is even alles van de plek....

dameblanche

goede middag sweety.

hemeltje lief ik heb hier wat aan de hand....
kat nr 1 is aan de beterende hand, maar nu is kat nummer 2 ten dode opgeschreven....
helaas helaas.....
freek is 13 jaar en heeft een schildklier probleem, daar slikt hij dagelijks pilletjes voor, maar meneer is zeer koppig en het is een hels karwij om hem deze pillen te laten slikken.
het ging goed, hij was flink bijgekomen, al had hij wel vaker wat terugvallen.
woensdag avond gaf hij een schreeuw en gaf flink schuim op.
naar de dokter gegaan[alwee] waar hij nog een opkikker heeft gekregen teneinde te gaan eten en drinken.
tot op heden nog niets....
hij ging  op een donker plekje liggen, waarna ik dacht dat zijn tijd gekomen is.

ik trok de zwaarden 7 op de kop

nu zegt die kaart dat ik hulp zal moeten aanwenden.
het gekke vaan het verhaal is dat 3 vriendinnen van mij reiki op afstand zijn gaan geven.
op een gegeven moment heeft hij zijn schuilplek verlaten en ligt hij weer in de stoel...
maar eten en drinken doet hij nog steeds niet....
ik wacht maar af.........

rianna

Citaat van: sweetmami op december 10, 2011, 12:00:38 PM

Goeiemorgen allemaal,

Mijn kaartjes;

de sleutel vloog eruit

De vissen, kruis op pk, de beer = samen het kindje.

Ik ben benieuwd hoe jullie deze intrepeteren?

Ik denk dat ik langzaam aan weer een hele nieuwe start ga maken, soms wil ik misschien iets te graag en word ik weer even teruggefloten. Heb namelijk 2 nachten heerlijk rustig geslapen welliswaar door de oxezepam, waardoor ik mij overdag beter voelde maar ja dat kan natuurlijk niet dagelijks dus vannacht ben ik weer overvallen door dromen. Dromen achtervolgen mij al maanden waardoor ik het overdag weer even kwijt ben. Ik ben wel sneller in het omschakelen van de dromen naar de realiteit smorgens maar het is toch vermoeiend om daar de dag telkens mee te beginnen. Zoveel te verwerken en dat snachts terwijl je snachts moet rusten.

Ik heb wel een hele leuke avond in de planning dus geen tijd om te broeien over zware dingen,
het is lekker weekend! En vanavond is deze mama lekker, jong stout en vrij  ;D

Lieverds, wens jullie allen een hele fijne dag!

hoi Sweetmami
je voelt je gelukkig in de stroom waar je je nu in bevind  je zet een kruis over de argwaan die je had  en dat geef je innerlijk weer meer kracht er komt blijheid en rust in je leven
waardoor je veranderingen kan doorvoeren waarbij je je goed voelt
je opent nieuwe deuren als vrouw zijnde  gooi alle spanningen van je af samen met een heer alle spanningen verdwijnen
waardoor je  met blijheid verder kan groeien
liefs Rianna

dameblanche

maar je kaartjes...
de sleutel vliegt eruit...
laat em niet vliegen, grijp hem, dat betekend dat je zelf de oplossing in de hand hebt, en dat je er ook zef ieta aan kunt doen.
het kruis geeft je de gelegenheid alles eens goed te hebben kunnen overdenken.
je hebt afstand genomen, het heeft je heel wat emoties en ook traantjes gekost...
je weet ook dat je niet achterom kunt blijven kijken en dat je vooruit moet...
en dan ook krachtig vooruit.....

richtingskaart de zwaarden 5
toch nog een strijdkaart, een strijd waain je niet duidelijk als overwinnaar naar buiten bent gekomen....
nu vergelijk je je in slechte dagen met die 2 personen die het gevecht de rug hebben toegekeerd, maar in betere dagen ben je de persoon die nog met het zwaard in handen er bij staat, denkend dat hij er toch uit is gekomen....