Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

kristina1975

Citaat van: marianne op oktober 11, 2011, 12:07:30 PM
ja lekker relex op de bank, het is toch geen weer om ook maar iets te ondernemen..laat de vos maar het werk doen, hij heeft immers de zeis al in handen ;)

Lieve Marianne....dank je!!! Voor die Vos en je oppependheid!! Jane jij ook  :D

Ben lekker zo lang mogelijk in mijn bed gebleven, toen lekker gewandeld daarna lekker een uurtje naar mijn coach geweest  :D Relaxen was goed en geniet van het nu is zijn advies ;D  positief blijven en de mensen positief benaderen en via andere wegen ...
@ Jane, positief blijven ook naar die beer en rustig, dat zal je kracht zijn  ;)

Nu lekker op mijn bank relaxe muziek, kaarsen en nietsssssssssss
heel veel liefs,
XXX
:-* :-* :-*

Jane26

Hi girls,

@Believe, sorry marianne heeft gelijk.. de dagkaarten leg je natuurlijk voor jezelf! Fijn dat je even een dagje terug naar jezelf gegaan bent, ff weer in je eigen energie zoals sweetmami en ik ook altijd tegen mekaar roepen.

Mijn dag: Ik heb de beer aangesproken. Heb tegen haar gezegd dat ik haar wil vragen een stapje terug te nemen, positieve noot gebracht; je hebt bij je vorige locatie vast heel veel moeten doen, hier hoeft dit niet, je doet genoeg zat. Ze bood direct haar excuus aan, vond het fijn dat ik haar aansprak. Voelde me opgelucht na het gesprek!

Mooi geduid weer Marianne  ;D

kristina1975

Hi Sweetmami :) ik moet om je naam lachen. Ik zie dan gelijk voor een zeer groot lieve Surinaamse mama voor me met een behoorlijk grote smile. Puur je naam :)
Dus de ruiter en sleutel werken ook nog door. :o ???

Ik heb in ieder geval de hele dag lekker mezelf nergens druk om gemaakt. Het weer was ook perfect om lekker van muziek kaarsen te genieten. Ik ben blij wanneer mijn energie omhoog is hoor :)

Jane, wat superrrrrrrrrr van jezelf en voor jezelf!!! :D :D :D

Liefs aan jullie alle lieve dames :)
Xxxxx

Jane26

Citaat van: Believe75 op oktober 11, 2011, 19:02:19 PM
Hi Sweetmami :) ik moet om je naam lachen. Ik zie dan gelijk voor een zeer groot lieve Surinaamse mama voor me met een behoorlijk grote smile. Puur je naam :)
Dus de ruiter en sleutel werken ook nog door. :o ???

Ik heb in ieder geval de hele dag lekker mezelf nergens druk om gemaakt. Het weer was ook perfect om lekker van muziek kaarsen te genieten. Ik ben blij wanneer mijn energie omhoog is hoor :)

Jane, wat superrrrrrrrrr van jezelf en voor jezelf!!! :D :D :D

Liefs aan jullie alle lieve dames :)
Xxxxx

whoehoeoeoeee ;D

kristina1975

Ik heb de Boom  ???

Ik weet nooit wat ik met de Boom moet en zeker niet met veel bomen bij elkaar....
Welke bomen dan?

Om jullie en dus voor meer duidelijkheid voor mij natuurlijk vraag ik om meer opheldering via een tweede kaart:
De Brief

Gaat het over werk en ziekte? ik was van plan om ze te woensdag dus straks te bellen  :-\

kristina1975

haha ik heb net Lenormand kaarten gecheckt en kijk eens wat Marianne zegt  ;) :-*

boom kan ook de levensenergie van een mens weergeven, de kracht, het met beide benen op de grond staan, ook de rust en levenskracht.
ja vandaar ook misschien de hartjes, een boom blijft ook levenslang staan en dat geldt dan weer voor de [levenslange] liefde die men dan op dat moment wenst.
gr. dameblanche

Liefdeeeeeee  ;D ;D ;D

nu zet ik de boel uit en doe mijn ogen dicht slaap lekker en alvast een goedemorgen :-* :-* :-*

toen ik mijn tabbladen aan het afsluiten was en ik de Brief weer zag en las vroeg ik de kaarten oke wat voor nieuws dan..

alweer de Vos ???

dameblanche

Citaat van: Believe75 op oktober 12, 2011, 03:51:27 AM
Ik heb de Boom  ???

Ik weet nooit wat ik met de Boom moet en zeker niet met veel bomen bij elkaar....
Welke bomen dan?

Om jullie en dus voor meer duidelijkheid voor mij natuurlijk vraag ik om meer opheldering via een tweede kaart:
De Brief

Gaat het over werk en ziekte? ik was van plan om ze te woensdag dus straks te bellen  :-\
de boom is de gezondheidskaart....in combi met de brief wordt gewezen op je bewegingsapparaat en ledematen.......hebben die niet knel gezetten ???

dameblanche

huh er staat niks bij...de boom is ook de gezondheidskaart,
de boom geeft ook aan dat er iets niet in orde is in combi met de breif geeft dit aan dat er iets aan je ledematen zijn aan je beweging.... :-\

kristina1975

Staat er niets bij?
Nee geen ledematen die hebben vastgezeten, gelukkig helemaal niets :)
Trouwens daarna ook weer de vos als de derde kaart getrokken

Jane26

Citaat van: Believe75 op oktober 12, 2011, 03:54:24 AM
haha ik heb net Lenormand kaarten gecheckt en kijk eens wat Marianne zegt  ;) :-*

boom kan ook de levensenergie van een mens weergeven, de kracht, het met beide benen op de grond staan, ook de rust en levenskracht.
ja vandaar ook misschien de hartjes, een boom blijft ook levenslang staan en dat geldt dan weer voor de [levenslange] liefde die men dan op dat moment wenst.
gr. dameblanche

Liefdeeeeeee  ;D ;D ;D

nu zet ik de boel uit en doe mijn ogen dicht slaap lekker en alvast een goedemorgen :-* :-* :-*

toen ik mijn tabbladen aan het afsluiten was en ik de Brief weer zag en las vroeg ik de kaarten oke wat voor nieuws dan..

alweer de Vos ???

Boom, brief, vos;

Laat je fysiek toch maar even checken.. kan ook staat voor geestelijk iets. Het is toch heftig wat er gebeurt is  ;)  vooral even rustig aan doen vandaag.

Inga

Hoe "lezen" jullie je dagkaart eigenlijk?
Ik bedoel; ga je af van de tekst die erop staat?
Als ik een dagkaart trekt lees ik hem echt als advies/spiritcard.
Dus eigenlijk niet wat mij die dag te wachten staat maar als een advies hoe ik deze dag goed kan doen verlopen.

sweetmami

ik vraag mijn gidsen/engelen om een dagkaart (antwoord inzicht)... algemeen, wat mag ik krijgen....
mijn gevoel geeft aan of dit 1, 2, of 3 kaarten moeten zijn.
deze leg ik op de tafel, dan word het vanzelf duidelijk of dit mijn advies is, een waarschuwing is of hoe ik mij die dag ga ervaren.

kristina1975

Ik heb me fysiek net laten checken bij een nieuw arts! Ik moest in mijn ondergoed tegenover een jonger arts .....alle oude ondergoed gelijk weg straks. Je weet nooit wanneer je opeens je broek moet laten zakken :-[
In ieder geval alles ok :)

@ inga

Ik trek ze als advies en werkpunt.

Basic

Boom - Gezondheidsproblemen
Brief - Informatie, beslissing, nieuws
Vos - List, bedrog, zinsbegoocheling

Zou de interpretatie zoiets kunnen zijn:

Doordat je de verkeerde informatie die je opneemt of tot je neemt, er gezondheidsproblemen van komen.
De verkeerde geestelijke voeding. Een beslissing nemen op een illusie/fantasiebeeld of een verkeerde interpretatie van een bepaald onderwerp.

Groeten,
Basic

kristina1975

Hallo Basic,

Ik vind je interpretatie wel goed klinken en ook logisch. Indien ik zaken verkeerd interpreteer waarover ik me daarna druk maak kan ik natuurlijk gezondheidsproblemen krijgen. Ik vond Inga's vraag erg goed, zij maakte mij eigenlijk weer alert waarom ik met de dagkaarten ben begonnen.

Ik zie de dagkaarten als advies of een werkpunt aan mezelf dus zoals jij het nu onderaan heb aangegeven waar ik super blij mee ben moet ik oppassen niet te star word of niet te subjectief en niet teveel dromerig :)

dank je en welkom :)

Liefs

Citaat van: Basic op oktober 12, 2011, 19:13:42 PM
Boom - Gezondheidsproblemen
Brief - Informatie, beslissing, nieuws
Vos - List, bedrog, zinsbegoocheling

Zou de interpretatie zoiets kunnen zijn:

Doordat je de verkeerde informatie die je opneemt of tot je neemt, er gezondheidsproblemen van komen.
De verkeerde geestelijke voeding. Een beslissing nemen op een illusie/fantasiebeeld of een verkeerde interpretatie van een bepaald onderwerp.

Groeten,
Basic