Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

Chris

Goedemorgen op deze donderdag

Hond-tuin-muizen = (ring)

Lijkt erop dat ik in een kringetje draai,alsof even onrust toeslaat  in mezelf :-\

Gr Chris

sweetmami

Goeiemorgen zonnestraaltjes  :P

Mag ik jullie even bedanken voor alle mooie duidingen!

Mijn kaartjes voor vandaag

het kruis- beer op pk- de zeis
samen kom ik uit op de slang.

wat denken jullie?
is de fase van tegenslagen en somberheid bij mij voorbij, ben ik weer lekker in mn krachtje, en onbewust heerlijk aan het transformeren? Dat is het fijne van je eigen kaartjes intrepeteren, ik hoop het namelijk wel  :P haha.

sweetmami

Citaat van: assie63 op december 08, 2011, 07:08:16 AM
goedemorgen
voor vandaag trok ik

ruiter zeisen hart

onzekere gedachten, lijkt of ik meer naar mijn hart moet luisteren

indd Assie, onderweg komt je hart wat angsten tegen...probeer je gevoelens wat te verkoelen.

sweetmami

Citaat van: Chris op december 08, 2011, 08:53:30 AM

Lijkt erop dat ik in een kringetje draai,alsof even onrust toeslaat  in mezelf :-\

Gr Chris

Je mist iets op het gebied van een band, je bent en blijft heel erg trouw maar tegelijkertijd levert dat je een hoop gepieker op. De verbintenis is er dus waarom niet gewoon even een stapje terug en jezelf wat rust en ruimte gunnen. Huppa ff uit je kringetje, je gedachten verzetten en die tuin induiken  ;)

rianna

goeiemorgen
vandaag de 8ste trok ik
34 =De vissen 29= De Dame en 9 =De Ruiker
het verlangen hebben om mee in de stroom te gaan en daar mijn geluk te vinden

liefs Rianna

Chris

Citaat van: sweetmami op december 08, 2011, 09:32:53 AM

wat denken jullie?
is de fase van tegenslagen en somberheid bij mij voorbij, ben ik weer lekker in mn krachtje, en onbewust heerlijk aan het transformeren? Dat is het fijne van je eigen kaartjes intrepeteren, ik hoop het namelijk wel  :P haha.

Goedemorgen sunshine  ;D
Flink kruis over wat geweest is.Je verwisselt je jasje op eigen kracht
Nieuw jasje geeft ook weer vertrouwen,lijken echt transformatiekaartjes,maar dan wel ook duidelijke,

Gr Chris

Chris

Citaat van: rianna op december 08, 2011, 09:44:50 AM
goeiemorgen
vandaag de 8ste trok ik

liefs Rianna

Lijkt wel of je jezelf eens voorop zet !! Goedzo!Het gaat je in een pos stroming brengen idd
Zijn mooie kaartjes Rianna en ik vermoed dat ze ook aanhouden....een vis stopt niet met zwemmen hoor !!  ;D

Gr Chris

Chris

Citaat van: sweetmami op december 08, 2011, 09:43:15 AM

Gr Chris

Je mist iets op het gebied van een band, je bent en blijft heel erg trouw maar tegelijkertijd levert dat je een hoop gepieker op. De verbintenis is er dus waarom niet gewoon even een stapje terug en jezelf wat rust en ruimte gunnen. Huppa ff uit je kringetje, je gedachten verzetten en die tuin induiken  ;)
Moet je helaas teleurstellen want ik kan de verbintenis niet plaatsen....Rust en ruimte gun ik me wel,

Dankjewel,
Gr Chris

sweetmami

Citaat van: rianna op december 08, 2011, 09:44:50 AM
goeiemorgen
vandaag de 8ste trok ik

liefs Rianna

hoi ja, geen vragen meer van hoe zal dit nou weer verlopen, laat ze maar gewoon zwemmen die vissen, laat het maar op je afkomen en dat brengt je rust, je mag voor jezelf kiezen en dat zal je ook een goed gevoel gaan geven.

sweetmami

Citaat van: Chris op december 08, 2011, 09:52:59 AM
Citaat van: sweetmami op december 08, 2011, 09:43:15 AM

Gr Chris

Moet je helaas teleurstellen want ik kan de verbintenis niet plaatsen....Rust en ruimte gun ik me wel,

Dankjewel,
Gr Chris

hmmm to bad voor mijn heldervoelendheid vandaag  :( maar gelukkig voor jou zit ik ernaast  ;D
rust en ruimte... weet je, ik voel me zo goed vandaag! Ik stuur je een stukje van mn nieuwe jasje  8)

dameblanche

Citaat van: assie63 op december 08, 2011, 07:08:16 AM
goedemorgen
voor vandaag trok ik

ruiter zeisen hart

onzekere gedachten, lijkt of ik meer naar mijn hart moet luisteren
accpetatie, tollerantie, vecht niet meer tegen dingen die achter je liggen,het verleden kun je niet meer veranderen, investeer in de toekomst.....
investeren in het verleden werk alleen maar bij musea......
dan zul je zien dat je energie gaat overhouden,.....

rianna

Gr Chris

hoi Chris'
je piekert wat af over een eventueeel contract (muizen + ring ) je zoek naar rust en harmony en 
ergens heb je toch vertrouwen dat het goed komt
liefs Rianna

rianna

wat denken jullie?
Hoi Sweetmami
het lijkt dat je met die beer op je pk  je wat somber voelde maar kijk aan je kapt dit af en zet een kruis over alles wat geweest is
liefs Rianna

dameblanche

Gr Chris
muizen heir op je pk, verliezen, materiele, maar zeker ook immateriele verliezen heb je geleden chris, ook daar blijf je teveel bij stil staan....
een scheiding brengt een hop trammelant met zich mee.....
een nieuw begin, oke, maar dat vergt ook geduld bij de wederopbouw, bij snel gewin ben je niet bij gebaat....
je steekt ook ondertussen in een ander vellletje, je gaat niet meer over een nacht ijs.....

dameblanche

wat denken jullie?
ja hoor sweetmami, blijf erin geloven....
zet je zorgen weer aan de kant...[beer] ook je negatieve kijk op jezelf..... trek er een kruis over[kruis=-zeis]