Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

sweetmami

Citaat van: Jane26 op december 06, 2011, 16:55:04 PM
Mijn legging is:

Sleutel,  roede, de heer

KUSSIES

Denk je dat die heer nieuwe deuren gaat openen, brengt het je toch weer van je pad grrrrrr tweestrijd ;)

assie63

goedemoregn
mijn kaartjes voor vandaag

zon slang vissen

inzicht in mijn spannigen en emoties, zal is tijd worden hihi

Chris

Citaat van: assie63 op december 07, 2011, 07:14:14 AM
goedemoregn

zon slang vissen

De slang wisselt zijn vel in de zon opgeteld wordt het het kruisHet lijkt erop dat er een ommekeer komt waarbij voorspoed jou ten deel valt

Gr Chris

Chris

Voor 7 dec

Berg-Dame-Anker
Hmm,stabiliteit mbt tot een dame na wat obstakels..??Opgeteld komt er het kind bij of is hier een kind in 2 strijd tussen gescheiden ouders?

Gr Chris

dameblanche

Mijn legging is:

Sleutel,  roede, de heer

KUSSIES
goede morgen jane, hoe gaat het ermee......
de heer en de sleutel geeft aan dat je het best zelf je problemen kunt gaan aanpakken, ook al verwacht je er niet al te veel van.
het geeft onrust allemaal, weet dat jij diegene bent die zichzelf kan veranderen.
stel je doelstellingen ook niet te hoog, je wilt een leuke en gelukkige relatie, komt ook wle, maar op dit moment wordt je nog te zeer verteerd door verdriet en wantrouwen.... :-\

dameblanche

goedemoregn

zon slang vissen

je bent het zonnetje, dat wil je ook zijn, maar het kost je ook veel moeite, je verbergt je achter een houding....

dameblanche

Citaat van: Chris op december 07, 2011, 08:50:53 AM
Voor 7 dec

Berg-Dame-Anker
Hmm,stabiliteit mbt tot een dame na wat obstakels..??Opgeteld komt er het kind bij of is hier een kind in 2 strijd tussen gescheiden ouders?

Gr Chris
je houvast je anker, daar gaat het hier om chris.....een dame zorgt voor opstakels idd...
ik heb er voor info een tarotkaart bij getrokken; de maan.....
loop niet om je gevoelens heen, probeer er toch achter te komen wat jou drijft, je vindt het moeilijk om de touwtjes in handen te houden....

rianna

goeiemorgen allemaal
ben hartstikke laat lekekr even uitgelsapen   zalig zeg met dit weer hihihi
ik trok vandaag
33= De Sleutel 26 Het Boek 7 De Slang
langzaam aan verdwijnen de spanningen
ik krijg inzichten die mij tot een oplossing brengen nieuwe kansen word er geboden
er komt hulp van boven
liefs rianna

Chris

Citaat van: rianna op december 07, 2011, 09:55:38 AM
goeiemorgen allemaal
ik trok vandaag
ik krijg inzichten die mij tot een oplossing brengen nieuwe kansen word er geboden
er komt hulp van boven
liefs rianna
Innerlijk ben je toch langzam je jasje aan het wisselenAlles lijkt nu wel duidelijk te zsijn voor jou en je mag een nieuw hoofdstuk openen,

Gr chris

dameblanche

Citaat van: rianna op december 07, 2011, 09:55:38 AM
goeiemorgen allemaal
ik trok vandaag
er komt hulp van boven
liefs rianna
ja hier is het het zelfde plaatje, het regent dat het giet, vanmiddag gaat er bovendien ook nog storm komen, gelukkig heb ik alle poezen binnen zitten......

de slang ligt hier op je pk, in combi met de sleutel trek je je nogal eens graag terug in dagdromen.....fantasieen....
vooral in deze donkere dagen is dat wel eens lekker, maar je weet ook dat het niet altijd zo kan....
toch ga je je meer openen.......

rianna

Voor 7 dec

Berg-Dame-Anker

Gr Chris

het lijkt er op chris dat je  naar houvast zoekt omtrent een dame maar dat er no geen hele berg te gaan is het kindje symboliseert hier voor mij dat je een nieuwe start wil
liefs Rianna

rianna

goedemoregn

zon slang vissen

hoi Assie
ik denk dat je meer en meer me de stroom mee wil gaan
maar het gaat je veel te langzaam  toch wachter een positieve periode
omdat je een  eind maak aan je verleden
leifs Rianna

Chris

Mijn legging is:

Sleutel,  roede, de heer

Dit geeft voor mij aan dat je de oplossing in jezelf moet  zoeken,maar ook dat je de kracht en motivatie hebt om zaken opnieuw aan te pakken,

Gr Chris

KUSSIES

Chris

Citaat van: marianne op december 07, 2011, 09:25:49 AM
Voor 7 dec

Berg-Dame-Anker

Gr Chris
je houvast je anker, daar gaat het hier om chris.....een dame zorgt voor opstakels idd...
ik heb er voor info een tarotkaart bij getrokken; de maan.....
loop niet om je gevoelens heen, probeer er toch achter te komen wat jou drijft, je vindt het moeilijk om de touwtjes in handen te houden....

Bingo !! Denk dat de dame in kwestie in mn onderbewustzijn nog steeds een grote rol speelt.Ik probeer mn gevoelens er buiten te houden maar ja ,ben nog steeds mens...en wat mij drijft..... :-\

Dankjewel ,mooie maar ook goede duiding
Gr Chris

Chris

Citaat van: rianna op december 07, 2011, 10:17:52 AM
Voor 7 dec

Berg-Dame-Anker

Gr Chris

het lijkt er op chris dat je  naar houvast zoekt omtrent een dame maar dat er no geen hele berg te gaan is het kindje symboliseert hier voor mij dat je een nieuwe start wil
liefs Rianna

Een nieuwe start is zeker welkom...na jaaaaaren....Ik hoop eigenlijk dat de berg achter me ligt..

Dankje Rianne

Gr Chris