Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

assie63

Citaat van: marianne op december 02, 2011, 08:51:19 AM
Citaat van: assie63 op december 02, 2011, 07:10:58 AM
goedemorgen mijn kaartjes voor vandaag

weg klaverblad slang

een keuze maken zorgt voor verbetering in spannigen
de slag geeft hier ook aan dat je de kat uit de bomen kijkt, twijfels omtrent uit de moeilijkheden te geraken....je wikt en je weegt veel af....
hier ee nrichtingskaart erbij genomen...bekers 9...
het geluk nastreven...op zoek na die ene beker.....
maar wat is uliem geluk....dat is elke dag weer anders....
ja klopt kijk de kat uit de boom, ik vertrouw het niet helemaal, ja mijn koppie maakt overuren, tja eigenlijk meer op zoek naar wat steun, Dank voor duiding, assie xx

assie63

goedemorgen

vandaag de kaartjes

hond slang vogels

ik blijf de slang trekken, lijkt och of ik mijn vertrouwen nog niet terug heb, door mijn warrige gedachten, of vertrouw ik een vriend niet, assie xx

rianna

goeiemorgen allemaalk
vandaag trok ik
21= de berg 23 = de Muizen  31 = De Zon

ik zie er als een berg tegen op ik mist de energie

vandaag naar een verjaardag waarheel veel mensen komen
ben niet zo voor grote massa's misschien dat het daar op kan slaan

liefs Rianna

Jane26

Hoiiii!!

Mijn dagkaarten:

Vogels, ooievaar op pk,  kist.

Op een andere manier met verwerken/loslaten omgaan. De vogels geven in dit geval kort leed weer, ooievaar flexibiliteit met het omgaan met loslaten.

Carla

Ik heb 1 Lenormandkaart getrokken, hier op de site, voor vandaag. Dat was de Heer. Voor mij betekent dat (en is zeer toepasselijk voor de huidige omstandigheden) standvastigheid, dat ik me nu niet moet laten afleiden, bij mijn eigen standpunten blijven.

dameblanche

Citaat van: assie63 op december 03, 2011, 09:37:13 AM
goedemorgen

vandaag de kaartjes

hond slang vogels

ik blijf de slang trekken, lijkt och of ik mijn vertrouwen nog niet terug heb, door mijn warrige gedachten, of vertrouw ik een vriend niet, assie xx
het is dat je vertrouwen is geschaadt assie, je kijkt bij veel dingen de kat uit de boom, het is een 2e natuur van je aan het worden zo langzamerhand...de vogels geven communicatie aan..praten, praten....
richtingskaart de bekers 2...emotioneel in balans komen gaan...

dameblanche

Citaat van: rianna op december 03, 2011, 10:14:47 AM
goeiemorgen allemaalk
vandaag trok ik
21= de berg 23 = de Muizen  31 = De Zon

liefs Rianna
liggen de muizen achter de berg, dan komen problemen terug..
de muizen voor de berg dan eten de muizen de berg op...
er knaagt iets aan je, je komt maar niet over de berg heen, de  zon vertelt je dat je wilskracht moet blijven verzamelen vandaag, probeer er maar iets leuks van te maken, waar veel mensen bij elkaar komen ,daar hheersen ook veel energieen, en daar ben je gevoelig voor, het maakt je moe...
probeer op een rustig plekje te gaan zitten....

dameblanche

Citaat van: Inga op december 02, 2011, 22:20:10 PM
Heb je de uitslag al marianne? :-*
bloed was redelijk in orde zei de dokter, nu is de poes al bijna 12 jaar dus een eventuele anti-biotica-kuur zou haar lever kunnen aantasten...
maar het was geod genoeg om de kuur aan te kunne...dus we zitten weer in de lift.....

dameblanche

Citaat van: Jane26 op december 03, 2011, 11:44:47 AM
Hoiiii!!

Mijn dagkaarten:

Vogels, ooievaar op pk,  kist.

Op een andere manier met verwerken/loslaten omgaan. De vogels geven in dit geval kort leed weer, ooievaar flexibiliteit met het omgaan met loslaten.
de ooievaar op je pk, je probeert flexibel te zijn, anders heb je daar geen moeite mee, maar vandaag kost het je moeite

dameblanche

Citaat van: Carla (aka Catharina) op december 03, 2011, 15:27:57 PM
Ik heb 1 Lenormandkaart getrokken, hier op de site, voor vandaag. Dat was de Heer. Voor mij betekent dat (en is zeer toepasselijk voor de huidige omstandigheden) standvastigheid, dat ik me nu niet moet laten afleiden, bij mijn eigen standpunten blijven.
je mannetje staan carla.....hou je touwtjes in eigen handen......

rianna

Citaat van: marianne op december 03, 2011, 16:13:19 PM
Citaat van: rianna op december 03, 2011, 10:14:47 AM
goeiemorgen allemaalk
vandaag trok ik
21= de berg 23 = de Muizen  31 = De Zon

liefs Rianna
liggen de muizen achter de berg, dan komen problemen terug..
de muizen voor de berg dan eten de muizen de berg op...
er knaagt iets aan je, je komt maar niet over de berg heen, de  zon vertelt je dat je wilskracht moet blijven verzamelen vandaag, probeer er maar iets leuks van te maken, waar veel mensen bij elkaar komen ,daar hheersen ook veel energieen, en daar ben je gevoelig voor, het maakt je moe...
probeer op een rustig plekje te gaan zitten....

ja is precies zo geschied vanmiddag me voorgenomen er maar het beste van te maken
en ja wat energieën oppikken dat is zo  heb geprobeerd mij er voor af te sluiten  maar eignelijk merk ik dat morgen pas of het toch toegeslagen heeft
elke verjaardag is wat dat betreft een penitentie
was al met al toch gezellig
dank je wel Marianne  heel erg goed gezien zeg
Liefs rianna

assie63

Citaat van: marianne op december 03, 2011, 16:11:18 PM
Citaat van: assie63 op december 03, 2011, 09:37:13 AM
goedemorgen

vandaag de kaartjes

hond slang vogels

het is dat je vertrouwen is geschaadt assie, je kijkt bij veel dingen de kat uit de boom, het is een 2e natuur van je aan het worden zo langzamerhand...de vogels geven communicatie aan..praten, praten....
richtingskaart de bekers 2...emotioneel in balans komen gaan...
ja klopt vertrouw het zaakje niet, ja kijk teveel de kat uit de boom, ja ik weet het moet gaan praten maar lopen elkaar steeds mis, ja klopt komen aardig wat emoties bij kijken, Dank voor duiding assie xxx

j

rianna

goeiemorgen allemaal

vandaag trok ik
16 = De Sterren  12 = De Vogels  7 + De Slang

ik ben voorzichtiger geworden  of er geen addertjes onder het gras zitten
ik heb gesprekken die mij helderheid verschaffen daarover
Liefs Rianna

dameblanche

ik ga ervan uit de de slang op je persoonskaart ligt rianne,

kelken 8 op de kop.... als richtingskaart erbij genomen...de slang geeft dan aan dat je inderdaad ook hier de kat uit de boom kijken wil, de situatie biedt je ergens nog een bepaalde houvast...
je bent er nog niet aan toe de situatie op te geven, omdat je nog niet geheel overtuigd bent...
vooruitgang voor communicatie......dat geven de vogels je hierbij mee....

assie63

goedemorgen mijn kaartjes voor vandaag

klaverblad kruis wolken

een kruis slaan over zorgen zodat er een verbetering komt