Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

dameblanche

Citaat van: rianna op december 01, 2011, 18:13:11 PM
goeiavond allemaal
vanmorgen toch 3 kaartjes getrokken
Hart - Slang - Toren

misschien dat ik langzaam aan mijn torentje uit kom en zo mijn hart kan volgen
liefs Rianna
de toren ligt hier op je persoonskaart, je piekert ook wat veel, je trekt een muurtje op, het is ook vaak moeilijk voor je om je gevoel te volgen, het verstand zit je dan weer in de weg, en wat is dan weer de gulden middenweg....

dameblanche

Citaat van: assie63 op december 01, 2011, 21:01:05 PM
ik trok vandaag

beer anker maan

mij emotioneel sterk voelen, stabieler
hier ook weer de maan op je pk, een spirituele kaart,
maar ook de angst en onzekerheden omtrent je houvast, je maakt je wat zorgen....

dameblanche

Citaat van: assie63 op december 02, 2011, 07:10:58 AM
goedemorgen mijn kaartjes voor vandaag

weg klaverblad slang

een keuze maken zorgt voor verbetering in spannigen
de slag geeft hier ook aan dat je de kat uit de bomen kijkt, twijfels omtrent uit de moeilijkheden te geraken....je wikt en je weegt veel af....
hier ee nrichtingskaart erbij genomen...bekers 9...
het geluk nastreven...op zoek na die ene beker.....
maar wat is uliem geluk....dat is elke dag weer anders....

rianna

Citaat van: marianne op december 02, 2011, 08:46:28 AM
Citaat van: rianna op december 01, 2011, 18:13:11 PM
goeiavond allemaal
vanmorgen toch 3 kaartjes getrokken
Hart - Slang - Toren

misschien dat ik langzaam aan mijn torentje uit kom en zo mijn hart kan volgen
liefs Rianna
de toren ligt hier op je persoonskaart, je piekert ook wat veel, je trekt een muurtje op, het is ook vaak moeilijk voor je om je gevoel te volgen, het verstand zit je dan weer in de weg, en wat is dan weer de gulden middenweg....
hoi Marianne
dat klopt zeker ik pieker wat af zo in mijn leven
hoewel het toch minder word is het zeker niet weg
en altijd over andere hihihiihih
ja dan  is het ook moeilijk je gevoel te volgen hoor je ziet meestal weer andere oplossingen die dan beter lijken maar of dat zo is ???
heel erg bedankt weer
liefs Rianna

rianna

vandaag vrijdag 2 december
ik trok
35 = het anker  3 = het schip 22 = de weg
het lijkt er op dat ik  twijfels heb over de koers die ik ga  ik wil houvast in mijn thuishaventje

liefs Rianna

Carla

Zoals jullie waarschijnlijk niet ontgaan is, hebben we voor CatharinaWeb sinds gisteren een eigen server in gebruik genomen. De voorbereidingen van de verhuizing, en de verhuizing zelf natuurlijk ook, waren erg spannend. Maar alles lijkt eigenlijk perfect te zijn verlopen.

Ik ben zo dankbaar, en als Lenormand dagkaart trok ik vandaag het hart. Wat mooi he  :D

Jane26

Citaat van: Carla (aka Catharina) op december 02, 2011, 12:16:03 PM
Zoals jullie waarschijnlijk niet ontgaan is, hebben we voor CatharinaWeb sinds gisteren een eigen server in gebruik genomen. De voorbereidingen van de verhuizing, en de verhuizing zelf natuurlijk ook, waren erg spannend. Maar alles lijkt eigenlijk perfect te zijn verlopen.

Ik ben zo dankbaar, en als Lenormand dagkaart trok ik vandaag het hart. Wat mooi he  :D

Heel mooi Carla!

Wat een fijne site is dit.. met zoveel mooie mensen. Marianne die ons elke dag opnieuw helpt.. wouw. Bedankt voor het opzetten van die mogelijkheid!

Inga

Ik vind dit ook een heeeel mooie site! :-* :-* :-*

Chris

Ik trok voor vandaag

18-De hond-4-Het huis-32- De maan

Innerlijk wat meer duidelijkheid ervaren?

Gr Chris

Chris

Citaat van: rianna op december 02, 2011, 09:40:51 AM
ik trok
het lijkt er op dat ik  twijfels heb over de koers die ik ga  ik wil houvast in mijn thuishaventje

liefs Rianna

Schip is losgeslagen,lijkt dat je op zoek bent naar de weg die gevolgd moet worden

Gr Chris

rianna

Citaat van: Chris op december 02, 2011, 12:36:02 PM
Ik trok voor vandaag

18-De hond-4-Het huis-32- De maan

Innerlijk wat meer duidelijkheid ervaren?

Gr Chris

denk dat je innerlijk vertrouwen heb  in het werk wat je doet

liefs Rianna

rianna

dat is een prachtige kaart  Carla
zo te zien  heb je je hart gevolgd
liefs Rianna

Inga

Goedemiddag lady's .
Ik was er gisteren even niet want mijn hond moest geopereerd worden en dat nam mij geheel in beslag. :-*

Vandaag trok ik de volgende kaarten:

De Beer met de Hond (hoe is het mogelijk ;D) en de Doodskist.

Met mijn moederlijke bescherming ben ik bij mijn gisteren geopereerde hond.
Mijn aandacht en tijd gaat naar mijn trouwe huisvriend(in).
Ze moest deze ingreep wel ondergaan om daarna weer zonder pijn verder te kunnen leven.
:-*

dameblanche

nee carla, niets ontgaat ons hier...
ja wat een mooie kaart, als dank voor het werk wat je er steeds voor doet, je liefde, je harterlijkheid, je beminnelijkheid en je tollerantie,  je oog voor schoonheid, wat wij ten zeerste waarderen :-*

dameblanche

Citaat van: rianna op december 02, 2011, 09:40:51 AM
ik trok

liefs Rianna
je betn goed op weg, je bent onderweg, volg je weg, je hebt de splitsing al gehad, vaar nu je koers....het schip geeft aan aan dat wat op je toekomt, geen twijfels meer ;)