Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

dameblanche

Citaat van: Inga op november 28, 2011, 13:38:15 PM
Goedemiddag!

Ik trok zojuist:

De Tuin met de Sterren en de Ruiker.

Ik ga uit mijn isolement treden en mijn sociale contacten uitbreiden.
Daarbij ga ik doelgericht tewerk, grote kans van slagen voor mij plannen voor de toekomst.
Er staat me wat moois te wachten.

???
je hebt genoten van jullie weekendje, genoten van de natuur, jullie hebben het beleeft als een geschenk, maar was er ook een geschenk toen jullie terugkwamen?
een beeldige hal???

Inga

Whahaha Marianne! ;D Ja manlief heeft erg mooi schilderwerk gedaan.
En we hebben zeker genoten van het weekendje.

kristina1975

Goedemorgen meiden, ik kon niet slapen en ik ben ook nog vroeg wakker. Rode ogen zijn t resultaat :(

En mooie is ik heb even kunnen lezen hoe het met jullie gaat.

O Inga, ik had graag boswandelingen willen maken. Ik zie het helemaal voor me....vol bladeren overal, allerlei mooie warme rust gevende kleuren..geuren....hmmm heerlujkkkk

Jane, wat goed en knap dat je de sportschool in bent gegaan. Ik snap die tegen zin zo goed. Ik moet voorbeeld nemen aan jou sinds ik lang niets heb gedaan :( hoe is het nu met je?

Sweetmami kom los van die lelijke vent...een vent zonder ballen die zo n schitterende vrouw voorbij laat gaan. Jij verdient iemand die voor je gaat!

Mar, lieve zuidelijke vriendinnetje je lach zie ik hier in noord holland nog zo happy kom je over, heerlijk :)

Dames dikke knuffels en maak een mooie dag van vandaag en morgen en overmorgen en en

O ik las dit vannacht

Tragedie is niet dat het leven zo snel voorbij gaat, wel dat wij zo lang wachten met beginnen om te leven

dameblanche

oh goeie genade,
je mooie serenade,
klinkt nog steeds in mijn oren,
idd het wat een prettig storen... voor wie het ook wil horen...
BELIEVE IS BESLIST GEEN KWADE...

Jane26

Citaat van: Believe75 op november 29, 2011, 07:30:45 AM
Goedemorgen meiden, ik kon niet slapen en ik ben ook nog vroeg wakker. Rode ogen zijn t resultaat :(

O Inga, ik had graag boswandelingen willen maken. Ik zie het helemaal voor me....vol bladeren overal, allerlei mooie warme rust gevende kleuren..geuren....hmmm heerlujkkkk

Jane, wat goed en knap dat je de sportschool in bent gegaan. Ik snap die tegen zin zo goed. Ik moet voorbeeld nemen aan jou sinds ik lang niets heb gedaan :( hoe is het nu met je?

Sweetmami kom los van die lelijke vent...een vent zonder ballen die zo n schitterende vrouw voorbij laat gaan. Jij verdient iemand die voor je gaat!

Mar, lieve zuidelijke vriendinnetje je lach zie ik hier in noord holland nog zo happy kom je over, heerlijk :)

Dames dikke knuffels en maak een mooie dag van vandaag en morgen en overmorgen en en

O ik las dit vannacht

Tragedie is niet dat het leven zo snel voorbij gaat, wel dat wij zo lang wachten met beginnen om te leven

Muizen vielen eruit

Schip   toren op mn pk  klaverbladen

Inga

Goedemiddag,

Mijn kaarten voor vandaag:

Het kruis met het Anker en de Ruiker.

Ik moet het nu maar allemaal laten voor wat het is, er komen betere tijden.
???

Inga

Citaat van: Jane26 op november 29, 2011, 13:43:32 PM
Citaat van: Believe75 op november 29, 2011, 07:30:45 AM

O ik las dit vannacht

Muizen vielen eruit

Schip   toren op mn pk  klaverbladen

Je bent onrustig en zit in zelf gekeerd maar komen mooie tijden voor je aan. :-*

Jane26

assie63

ik trok vandaag

kruis zeisen ruiker

iets afkappen zodat ik weer wat meer rust krijg

rianna

hallo allemaal
ben al een tijdje op het tarot forum maar  ga hier toch ook maar eens wat plaatsen
ik trok vanmorgen

7 =de slang 16  de ster 10 de zeis
ik denk zelf  dat er langzaam aan toch een succesje op mij af komt waardoor er geoogst kan worden
of  komt er helderheid in de spanningen  waardoor er veranderingen optreden
het kan volgens mij meerdere kanten  op ???
Liefs Rianna

dameblanche

goede middag jane...
de muizen vielen eruit, verleis heb je gelezen, maar eigenlijk heeft het verlies op je zelf betrekking, verlies van hoop, verlies van energie, verlies van eigenwaarde....
het schip en de klaveren geeft aan dat ej er alles aan doet om uit de moeilijkheden te geraken,;
de toren geeft hierbij aan dat je dat vooral wil bewerkstelligen door je terug te trekken in je torentje...
richtingskaart.....kelken 2 wat moet ik er aan toevoegen nog???
je wil een nieuwe start gaan maken....doen....

dameblanche

Citaat van: Inga op november 29, 2011, 13:57:54 PM
Goedemiddag,

Mijn kaarten voor vandaag:

Het kruis met het Anker en de Ruiker.

Ik moet het nu maar allemaal laten voor wat het is, er komen betere tijden.
???
de ruiker op je pk, je zit nu weer lekker in je vel, je mag nog wat nagenieten van het weekend, je drijgt nog op de energie die het jullie gegeven heeft....maar je weet dat je de neiging hebt weer te veel hooi op je vork te gaan nemen zodat je weet vlug terug bij af bent...

dameblanche

Citaat van: assie63 op november 29, 2011, 15:06:42 PM

ik trok vandaag

kruis zeisen ruiker

de ruiker ligt hier op je persoonskaart, dat betekend dat je vredelievend bent, vriendelijk en behulpzaam,
het kruis geeft een overdenkingsproces aan waardoor je ergens een kruis overtrekken gaat, en wel aan angsten en onzekerheden die teisteren...
maar dat zit meer om je heen, je hebt er namelijk geen vat op, en dat maakt het nu net zo oncontroleerbaar...

Jane26

Citaat van: marianne op november 29, 2011, 16:16:47 PM
goede middag jane...
de muizen vielen eruit, verleis heb je gelezen, maar eigenlijk heeft het verlies op je zelf betrekking, verlies van hoop, verlies van energie, verlies van eigenwaarde....
het schip en de klaveren geeft aan dat ej er alles aan doet om uit de moeilijkheden te geraken,;
de toren geeft hierbij aan dat je dat vooral wil bewerkstelligen door je terug te trekken in je torentje...
richtingskaart.....kelken 2 wat moet ik er aan toevoegen nog???
je wil een nieuwe start gaan maken....doen....

Lieverd, klopt..

Maar ipv me terug te trekken, waar ik indd wel naar neigde ga ik erop uit en maar weer sporten.. ga geen seconde extra om die man zitten treuren.

Dus idd. Kelken 2  ;D

assie63

Citaat van: marianne op november 29, 2011, 16:22:44 PM
Citaat van: assie63 op november 29, 2011, 15:06:42 PM

ik trok vandaag

kruis zeisen ruiker

de ruiker ligt hier op je persoonskaart, dat betekend dat je vredelievend bent, vriendelijk en behulpzaam,
het kruis geeft een overdenkingsproces aan waardoor je ergens een kruis overtrekken gaat, en wel aan angsten en onzekerheden die teisteren...
maar dat zit meer om je heen, je hebt er namelijk geen vat op, en dat maakt het nu net zo oncontroleerbaar...

ja, klopt wel wat de ruiker betreft, ja zijn meerdere zaken waar ik een kruis over wil trekken, klopt dat het om mij heen zit, en je kan er niet veel aan doen, dan het afsluiten, Bedankt voor de duiding, assie xx