Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

Inga

Mijn dagkaarten voor vandaag:

De Roede met de Slang en de Weg.

Ik denk dat ik vandaag erg op mijn hoede moet zijn als ik een beslissing moet nemen.
???

dameblanche

Citaat van: Believe75 op november 21, 2011, 09:31:56 AM
Hip hip hip hipppppp hoeraaaaaaa er is een jarig hoera hoera ..gefeliciteerddddddddd  :-* :-* :-*

dank jullie allemaal, 53 pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, gelukkig heb ik een jaar de tijd o er aan te wennen..... :-\

dameblanche

Citaat van: Inga op november 21, 2011, 09:46:37 AM

Ik denk dat ik vandaag erg op mijn hoede moet zijn als ik een beslissing moet nemen.
???
kijk uit met de weg op gaan....mistig......er kunnen verraderlijkheden op de weg liggen....
verder staan het maken van keuzes centraal bij je.....bij het maken van keuzes ga je ook niet over een nacht ijs inga, het zit in je aard dat je veel overweegt, veel wikt e nweegt, afweest, waarbij je uiteindelijk niet meer weet op welke grond je de keuze eigenlijk moet maken..... :-\ :-*

Inga

Citaat van: marianne op november 22, 2011, 08:34:01 AM
Citaat van: Inga op november 21, 2011, 09:46:37 AM

???
kijk uit met de weg op gaan....mistig......er kunnen verraderlijkheden op de weg liggen....
verder staan het maken van keuzes centraal bij je.....bij het maken van keuzes ga je ook niet over een nacht ijs inga, het zit in je aard dat je veel overweegt, veel wikt e nweegt, afweest, waarbij je uiteindelijk niet meer weet op welke grond je de keuze eigenlijk moet maken..... :-\ :-*

Dat klopt Marianne!
Ik word af en toe gek van mezelf....

Inga

Ik trok mij dagkaarten vandaag online en trok weer 2x dezelfde kaart van de 3....

de Weg met de Vogels en de Vogels....

Ik snap er weinig van; keuzes maken jazeker, de moeilijkheden daarbij zijn gelukkig van voorbijgaande aard.
Maar 2x de Vogels???
???

klaproos1945

dagkaart de ruiker  :-\

voor marianne die vandaag jarig is
en blij met het hele jaar er aan wennen dat zij vandaag het 52ste jaar er op heeft zitten
misschien is dit een vreemde manier om haar te feliciteren het heeft te maken met een
liefdevolle intentie van mijn kans van haar vriendschap zij weet mij op een vriendelijk manier
uit te leggen wat de dagkaart betekent en dat maakt mij heel blij leve marianne nog heeeeel
lang en gelukkig en dat we met ons alle nog lang plezier aan elkaar mogen beleven

klaproosje  :-*  :-*  :-*

dameblanche

Citaat van: Inga op november 22, 2011, 09:37:29 AM
Ik trok mij dagkaarten vandaag online en trok weer 2x dezelfde kaart van de 3....

de Weg met de Vogels en de Vogels....

Ik snap er weinig van; keuzes maken jazeker, de moeilijkheden daarbij zijn gelukkig van voorbijgaande aard.
Maar 2x de Vogels???
???
2 keer vogels...hoe krijg je het voor elkaar.....
de weg, hier het onderweg zijn, maar ook de keuzes maken moeten, maar er moet dan ook een beslissing komen anders blijft men in de twijfels zitten inga,
dan kijken we naar de vogels...
de vogels geven meestal ook storm in een glas water aan, je neemt het allemaal te zwaar op je, je bent daardoor iets zwaar op de hand, hanteer de dingen iets luchtiger, en dan komen de communicatie-vogels er weer bij....
zeg wat er op je hartje ligt, maak van je hart geen moord-kuil,; het maakt het allemaal transperanter als je er over praten kunt.
iemand anders kan je weer een ander licht op een situatie geven......
ook kunnen vogels duidenl op een mislukkig, maar dan in het steeds weer voorneemn om hetzelf eens wat rustiger aan  gaan doen :-\

dameblanche

haha, dank je klaproosje wederom voor je mooie woorden, ik ben blij verrast....en ja, aan mij zal het niet liggen hoor, we gaan hier gewoon jaren mee door..... :-*

Inga

Goedemorgen.

De Sleutel met de Doodskist en de Wolken.

Ik ben naar een oplossing aan het zoeken, ik moet bepaalde dingen loslaten, uitkijken voor obstakels en misschien eens een andere weg inslaan?
???

dameblanche

door de opstakels heen is het moeilijk om een oplossing te vinden voor je inga,;
de doodskist leidt naar het onbewuste, ik heb hier een tarotkaatje bijgetrokken, het is vooral je innerlijke strijd die parten speelt inga [staven 5]
de kist geeft daarom ook aan dat je eens diep in jezelf moet gaan kijken, welke partonen in jezelf houden opstakels in de hand, zijn het tegenstrijdigheden in jezelf? :-*

Inga

Het zijn zeker tegenstrijdigheden in mezelf Marianne. :-*
Ik weet dat ik bepaalde patronen zou moet doorbreken.

Inga

Vanmorgen trok ik:

De Ruiter met de Zeis en het Anker.

Ik ben onderweg naar iets nieuws, ik ga een andere weg inslaan en daardoor sluit ik een bepaalde situatie af.
Deze nieuwe weg brengt mij stabiliteit en geeft steun.

???

dameblanche

de ruiter is een neutrale kaart en hier moet naar de omliggende kaarten gekeken worden. inzichten worden verworden, door dieper in jezelf te gaan kijken......
het tast je houvast aan allemaal.
je betn al langer om je heen aan het kijken hoe je het anders moet gaan doen, je blijft tegen dezelfde dingen aanlopen steeds.

richtingskaart is de omgekeerde bekers 4
deze kaart trekt je uitjezelf, schudt je wakker voor nieuwe mogelijkheden, nieuwe ideeen, die je dan ook enthousiast wil aangrijpen.

hier gaat het om verantwoordelijkheden dragen en nemen.
voor jezelf allereestens, maar niet meer altijd verantwoordelijkheden voor anderen moeten gaan nemen.
dat weegt te zwaar voor je.....

ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, denk daar maar eens wat vaker aan inga.....
dat is dat oude patroon wat je moet gaan doorbreken, daar loop je steeds tegenop....

dameblanche

haha verrassend dat je moeder op dezelfde dag jarig is, we dele n dus dezelfde astrologische horoscoop...... schorpioen met als ascendant de weegschaal, wikken en wegen telkens,
neptunus en jupiter in het eerste huis,  zon, venus en mercurius in het 2e huis ect....
ik heb medelijden met je hihihihihihi......

je vind het zeer blangrijk houvast te hebben, zekerheid te hebben, maar je bent wisselvallig en impulsief in dingen, je zit ook vol met ideeen, maar die fluctureren met je gevoel mee...zit je lekker in je vel dan loop je over van ideeen...zit je niet lekker in je vel dan komt er ook niet veel van de grond, ook is het van invloed wie er over je schoudertjes mee kijkt.....
ook andere mensen kunnen nogal eens beinvloeden sweety,
op dit moment ben je met geen paard binnen te houden het mooie weer geeft je ook een boost.....
het ruikertje duidt op een uitnodiging die in de lucht hangt......

kaartje 2 van de klaveren, ja uitgerekent je zoontje komt je deze speciale wenskaart brengen, maar het geeft ook aan dat hij het is die je ui........t de moeilijkheden haalt, zijn speciale lach doet alle wolken voor de zon verdwijnen...speciaal kereltje

Jane26

Ook ik weer even kaartjes getrokken.

Boom viel eruit. Teruggestopt.

Kist   Ruiter op mn pk    Vissen

Liefs aan jullie en bedankt alvast voor het duiden