Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

kristina1975

hi girls, ik wil jullie allen even wel te rusten wensen
:)
Slaap lekker
xxx

ik heb als dagkaarten voor vandaag donderdag De Aas van Staven en De Slang...alweer de Slang...werkpunt alert blijven en blijven mezelf verbeteren

xxx

dameblanche

jij ook believe, maar oom weer een gezond weer op staan gewenst....vol energie.....
de tarot en de lenormand kunnen ook uitstekend met elkaar gekombineerd worden....
aas van staven, azen geven altijd fundament aan en een springplank naar iets nieuws, in jouw geval ku nje de aas van staven fdan ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed gebruiken beleive,  je zult hard moeten werken om je plannen te kunnen realiseren, de slang mag haar oude velletje verruilen gaan voor een nieuw velletje..

Inga

Goedemorgen,

Ik trok zojuist:

Het Anker met de Heer en de Maan.

Ik vind stabiliteit bij mijn man, geluk en lekker houden zoals het is.
Samen aan onze dromen werken dan kunnen we verder komen dan we denken.

dameblanche

ook door eigen inzichten kun je veranderingen aanbrengen in je huwelijk.. door bijvoorbeeld een  flexibelere instelling,
voor jou de richtkaart  bekers 2, een nieuwe impuls in een bestaande liefde :-*

Jane26

Citaat van: marianne op november 09, 2011, 16:17:28 PM
Citaat van: Jane26 op november 09, 2011, 10:22:59 AM
Mijn dagkaarten;

Kind   roede op mn pk   slang

onrust, tweestrijd maar ook bij een openbaring die je hebtgehad hoor jane, je kunt nu weer vooruit kijken er heeft een transformatie plaatsgevonden, een slang heeft haar velletje vernieuwd...
aas van kelken op de kop, emotionele beroering, je bent op de grond gestuiterd, maar dat geeft je wel weer houvast om door te kunnen gaan :-*

Thnx lieverd, je bent zo goed!!!

Kaarten voor vandaag:

Klaverbladen - boek op mn pk -  beer

dameblanche

nee hoor, jane, ik vang je signalen gewoon juist op...... ;)
klaverbladen-boek op pk-beer
klaverbladen geeft aan dat je er alles aan doet om uit de moeilijkheden tekomen, je wil ook een aantal geheimen ontsluieren, je wil ook weten waar je aantoe bent, het baart je nog altijd zorgen....
moeilijk dat persoontje laat zich niet in het hoofd kijken,
richtingskaart schildknaap op de kop.
schildknapen geven vaak veranderingen aan, hier wordt wederom geduld van je gevraagd.
noem het maar een spirituele lering.
je kunt eigenlijk het best leren van moeilijke mensen, hierdoor groei je meer....het trillingsnivo zal zich meer en meer gaan afstemmen op het trillingsnivo van je ziel, net door omgang met moeilijke personen....

sweetmami

dag dames!

de maan de vogels en de doodskist

dameblanche

goede morgen sweetmami,
de maan een mooie kaart; roem, eer erkenning, ook inzichten in het zieleleven....
inzichten in het zieleleven heb je wel degelijk, maar de erkenning....
de erkeninning voor jezelf......
daar werk je bewust aan,;
de ene keer ben je heel zeker van je zelf, de andere keer twijfel je....
is niet nodig sweetmami, we hebben allemaal een natuurlijke intuitie die we weliswaar niet altijd kunnen vertrouwen.
maar dit komt dan van buitenaf, het stevig in de schoenen staan is hierbij een must....

als richtkaart heb ik hier de zwaarden 7 op de kop;
als je jezelf goed kunt aarden, hoef je niet afhankelijk te zijn naar wat anderen zeggen....

verder kan deze legging wijzen op een succesvol telefoontje over een definitieve uitspraak.
liefs marianne :-*

dameblanche

goede morgen
vandaag; huis-zon-de beer op mijn pk :-\

Inga

Citaat van: marianne op november 11, 2011, 08:34:04 AM
goede morgen

Wijsheid, bescherming en kracht voor je thuissituatie waar je zoveel waarde aanhecht.
:-*

Inga

Ik trok vandaag:

De Doodskist en de Tuin en de Sleutel.

Combinatie doodskist met tuin zegt mij dat ik alle problemen te boven kom.
De sleutel zegt mij dat ik in mezelf moet geloven dan vind ik de oplossing maar eerst oude deuren achter mij dicht doen voor ik nieuwe kan openen.

???

sweetmami

Citaat van: marianne op november 11, 2011, 08:34:04 AM
goede morgen

wauw marianne, wat een mooie kaarten!
Betekent dit niet dat je weer ontzettend in je kracht staat, je mannetje staat?
tenminste dat hoop ik wel voor je!!!

Je duiding voor mij was raak! Zat vanmorgen indderdaad toen ik wakker werd te denken hmmm mijn duidingen voor de vrouwkes hier zijn wel uitgekomen...maar er word niet echt bij stilgestaan dus geef ik mezelf maar complimenten :p
Ik twijfel ook vaak omdat ik zelf niet zo sterk sta de laatste tijd klopt het nou wel of niet.
Heb jij tips over hoe ik beter kan aarden?

en ja afspraken kan ook hoor... heb mn agenda nog niet zoveel gebruikt afgelopen jaar... wat een geregel.

Voor vandaag trok ik het huis de tuin en de slang

heeft dit te maken met mijn date van vanavond? die slang krijg ik altijd de kriegels van!?

Jane26

Mijn dagkaarten

Anker    ring op pk     slang

xxx

dameblanche

nee sweetmami ,
wees echter nooit bang
voor het gekronkel van de slang, hihihi
nee grapje, maar hier ligt de slang bovenop je pk,
de slang mag ook staan voor een spiritueel raadgeefster, iemand die beslist vooruit wil, maar ook iemand die de kat uit de boom kijkt.
huis-tuin, het is goed voor je sociaal welzijn om de contacten weer wat op te frissen,
maar liefst 2 kaarten van de tarot springen hier uit....
de bekers 2 en de aas der kelekne, een uitnodiging, kan het begin zijn van een romance....
maar hier geeft de slang aan dat je z.elf en dat is door eerdere ervaring; je blijft echter sceptisch....
fijne avond... :-*

dameblanche

Citaat van: Jane26 op november 11, 2011, 11:37:06 AM
Mijn dagkaarten

Anker    ring op pk     slang

xxx
je doel is om weer op alle terrein lekker in je velletje te zitten...
werk loopt nar wens, contact is binnen, wat hebben we nog te wensen?
juist, die ene, die in jouw ogen onbereikbare, maar is hij wel zo onbereikbaar als jij vermoedt, bouw je zelf niet je eigen muurtje?