Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

zonnetje

#450
hoi Allemaal.

vandaag echt hele mooie kaarten.
hart-boek-zon-ooievaar.
kaart uit de tarot stapel getrokken
wereld.

ik ga vandaag genieten.

sweetmami

#451
Citeerwaaw sweetie heelmaal raak hoor, ik stuit op een groot obstakel en dat is  dat ik niet goed met kritiek kan omgaan :-[

ach joh lief, hebben we dat allemaal niet als we niet lekker in ons vel zitten???
En buiten dat om, elk mens heeft de behoefte om gezien/gehoord te worden.. maar t vervelende is, wat gaan we doen... als er 5 complimenten komen, staan we stil bij dat 1e wat ons verkeerd staat...
en daar zit toch wel de kracht! dus om te beginnen hier 1 en al lof en liefde voor jou!!! En doe die in the pocket ;)
Op het moment je kritiek krijgt waar je iets mee kan, wees daar dan blij mee, neem het mee pak het op. Krijg je kritiek waar je niks mee kan, laat het dan lekker bij de ander.



mijn kaarten voor vandaag wilde weer alle kanten op;
de toren en de tuin schoten eruit
en de 3 kaartjes voor vandaag
de wolken de sleutel de maan


druk bezig hier lief, echt druk bezig. Ik zal tussendoor indd maar eens moeten gaan aarden  :-*

dameblanche

Citaat van: Jane26 op november 07, 2011, 11:36:22 AM
Hallo allemaal,

Mijn kaarten zijn

Kist Wolken op mn pk Weg


Voel me ook erg rot en energieloos.

Groetjes
Jane
hier gaat het erom dat je keuzemogelijkheden te zwart-wit zien wilt....
richtingskaart voor vandaag is de wereld op zijn kop, ja kan me voorstellen na ee navondje stappen...hihihi
nee graaaaaapje....jezelf bevrijden van angsten en onzekerheden, harmonie in jezelf weer vinden , het kan nog even duren....

dameblanche

Citaat van: zonnetje op november 07, 2011, 11:45:16 AM
hoi Allemaal.

vandaag echt hele mooie kaarten.
hart-boek-zon-ooievaar.
kaart uit de tarot stapel getrokken
wereld.

ik ga vandaag genieten.
hahaha zonnetje zoek de zon op idd, maar vandaag zal het liet lukken, depri weer,  maar hier geeft de wereld je de kans voor een totale omwenteling, een bevrijding,
er ligt je iets op het hart, je kunt er moeilijk over praten, het maakt je ook een beetje inconsequent....

dameblanche

Citaat van: sweetmami op november 07, 2011, 12:22:26 PM
Citeerwaaw sweetie heelmaal raak hoor, ik stuit op een groot obstakel en dat is  dat ik niet goed met kritiek kan omgaan :-[

ach joh lief, hebben we dat allemaal niet als we niet lekker in ons vel zitten???
En buiten dat om, elk mens heeft de behoefte om gezien/gehoord te worden.. maar t vervelende is, wat gaan we doen... als er 5 complimenten komen, staan we stil bij dat 1e wat ons verkeerd staat...
en daar zit toch wel de kracht! dus om te beginnen hier 1 en al lof en liefde voor jou!!! En doe die in the pocket ;)
Op het moment je kritiek krijgt waar je iets mee kan, wees daar dan blij mee, neem het mee pak het op. Krijg je kritiek waar je niks mee kan, laat het dan lekker bij de ander.



mijn kaarten voor vandaag wilde weer alle kanten op;
de toren en de tuin schoten eruit
en de 3 kaartjes voor vandaag
de wolken de sleutel de maan


druk bezig hier lief, echt druk bezig. Ik zal tussendoor indd maar eens moeten gaan aarden  :-*
toren-tuin...leuke contacten via internet, je vindt het aangenaam om op deze manier te communiceren met onze kaartjes en ervaringen te delen....
de maan op je pk geeft ok aan dat je spiritueel bezig bent, affiniteit mee hebt, gevoelig bent, je kunt heel goed invoelen en wisselende stemmingen hebben, voor anderen een enorme steun zijn....alleen niet voor jezelf, maar dat hebben we allemaal hoor sweety, voor jezelf zijn kaartjes steeds weer struikelblokken
de zegewagen ligt hier voor je op de kop de wisselende stemmingen kunnen aleens extreme vormen aannemen, uiterst blij, maar ook diep depri...

Inga

Goedemorgen, mijn kaarten voor vandaag;

Het Huis, met de Ruiker en de Maan.

Ik ga werken aan mijn wensen en verlangens om mijn prive(gezins)leven weer onstpannen te krijgen.
Ruiker zegt mij dat alles goed afloopt.


sweetmami

goeiemiddag ladies,
voor mij de ruiker, de toren en de vos.

dameblanche

Citaat van: Inga op november 08, 2011, 09:05:43 AM
Goedemorgen, mijn kaarten voor vandaag;

Het Huis, met de Ruiker en de Maan.

Ik ga werken aan mijn wensen en verlangens om mijn prive(gezins)leven weer onstpannen te krijgen.
Ruiker zegt mij dat alles goed afloopt.


de ruiker verzacht ook de werking....
de maan geeft aan dat er spanningen en onzekerheden zijn, je hebt voor je zelf dan ook een haelingsproces over je afgekondigd.

dameblanche

Citaat van: sweetmami op november 08, 2011, 13:41:52 PM
goeiemiddag ladies,
voor mij de ruiker, de toren en de vos.
ook hier de ruiker die de werking van het vosje en de toren verzachten.....
als richtingskaart schildknaap van staven, een kinderkaart, dus hier wordtje zoontje van ook uitgebeeld,
hij heeft de gevoeligheden van jou, maar verbergt dit onder een schijnhouding..................

Inga

Citaat van: marianne op november 08, 2011, 14:56:03 PM
Citaat van: Inga op november 08, 2011, 09:05:43 AM
Goedemorgen, mijn kaarten voor vandaag;

Het Huis, met de Ruiker en de Maan.

Ik ga werken aan mijn wensen en verlangens om mijn prive(gezins)leven weer onstpannen te krijgen.
Ruiker zegt mij dat alles goed afloopt.


de ruiker verzacht ook de werking....
de maan geeft aan dat er spanningen en onzekerheden zijn, je hebt voor je zelf dan ook een haelingsproces over je afgekondigd.

De maan geeft aan dat er spanninngen en onzekerheden zijn??
Die betekenis had ik nooit eerder van de maan geweten/gehoord.
;)

dameblanche

ja inga, de maan kan staan voor onzekerheden en ook angsten,
net ook als bij de tarot....
de maan is een dood hemellichaam die het licht van de zon nodig heeft om te kunnen stralen.
wisselende stemmingen, roekeloosheid, maar ook inzichten en dromen.......

Jane26

#461
Mijn dagkaarten;



Kind   roede op mn pk   slang



Inga

Mijn kaarten voor vandaag:

De Sleutel met de Klaveren en het Kruis.

Ik moet in mezelf blijven geloven, oude deuren dicht doen voordat nieuwe open kunnen.
Mogelijkheid tot een oplossing.
Vertrouwen hebben in mijn eigen kunnen en blijven hopen.
Het kruis vertraagt alles, ik moet even pas op de plaats houden en geduld hebben.

dameblanche

Citaat van: Jane26 op november 09, 2011, 10:22:59 AM
Mijn dagkaarten;



Kind   roede op mn pk   slang



onrust, tweestrijd maar ook bij een openbaring die je hebtgehad hoor jane, je kunt nu weer vooruit kijken er heeft een transformatie plaatsgevonden, een slang heeft haar velletje vernieuwd...
aas van kelken op de kop, emotionele beroering, je bent op de grond gestuiterd, maar dat geeft je wel weer houvast om door te kunnen gaan :-*

dameblanche

Citaat van: Inga op november 09, 2011, 13:36:45 PM
Mijn kaarten voor vandaag:

De Sleutel met de Klaveren en het Kruis.

Ik moet in mezelf blijven geloven, oude deuren dicht doen voordat nieuwe open kunnen.
Mogelijkheid tot een oplossing.
Vertrouwen hebben in mijn eigen kunnen en blijven hopen.
Het kruis vertraagt alles, ik moet even pas op de plaats houden en geduld hebben.

als de sleutel bij de klaveren ligt mag je wens verhoord worden, een oplossing komt met zekerheid eraan, je zult je moeilijkheden het hoofd kunnen bieden, wel met vertraging, je neemt ook afstand om de zaak beter te kunnen overzien inga...
hier als richtingskaart de zon op de kop, de goede eigenschappen gaan hier niet verloren, maar het geeft wel nu even het  gevoel dat er nu een wolkje voor de zon zit....