Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

kristina1975

Citaat van: Jane26 op oktober 08, 2011, 14:49:50 PM
Misschien moet je eens een legging doen, en dat wij hem helpen duiden (lenormand)? Vragen naar de situatie, of hoe hij jou beleeft. Hielp mij altijd erg goed!

Hi Jane, dank je! ik heb Marianne gelijk om een legging gevraagd :D

Marianne heeft voor ons een legging gedaan, jij kunt het lezen  :D

http://www.catharinaweb.nl/cathforum/index.php/topic,3845.135.html

kristina1975

Citaat van: Jane26 op oktober 08, 2011, 10:40:56 AM
Kaartjes voor vandaag:  8 okt

De ruiter schoot eruit en daarna het hart ??? :-X

Ehm. Fijne gedachten?

;D

Trouwens waarom een ruiter schoot en niet de naam van de kaart zoals het hart?

kristina1975

Slang====>>dromerig haha ik leer zoveel van je Marianne :-* :-* :-*

Klopt ook dat ik ongeduldig ben. Misschien dat S zelf voor mij de geschenk is via kelken 4, alleen door mijn ongeduld dat ik te snel van stapel wil?
xxx

kristina1975

Ik moet speelser zijn en meer manipulerend....echter dat kan ik niet...ik was dus dan weer te open... ik hoop dat ik er naast zit dat ik hem heb beangstigd.

Over kaarten kopen...ik blijf toch liever de kaarten online trekken. Ik vind het zuiverder, ik vind dat ik anders de kaarten te veel beinvloed :-[

Ik kan nog een kaart trekken voor de Vrouw van vandaag, momentje  ;D

Het huis :)

Wat een mooi kaart weer :):) This card means: loving persons around you; all goes well at home.

Heb ik dus nu alsnog niets te vrezen?  :D
of kijk ik weer niet eerlijk genoeg ???

kristina1975

@Marianne, wat ben ik blij dat de poes eindelijk naar haar huis kan. Natuurlijk raak jij gehecht alleen jij hebt genoeg om voor te zorgen ;) Hoe is het met je hond eigenlijk?

xxx

kristina1975

Ik heb  de Ruiter getrokken. Nieuws is te verwachten, ik hoop een mooie nieuws. Ik moest aan Jane's opmerking denken en heb om nog een kaart gevraagd voor de aard echter nog steeds niet verder want mijn 2e kaart is De Sleutel.
Ik denk dat ik het nog niet mag weten want mijn 3e kaart werd weer de Ruiter. Ik ben benieuwd.
FIjne dag en tot later  ;)
:-*

Jane26

Citaat van: marianne op oktober 09, 2011, 09:41:45 AM
gisteren trok ik de kaarten-brief-kist op de pk en de vogels....
een bericht over gaan loslaten wat kort leed zou brengen....
nu vang ik al een paar maaanden 2 zwerfpoezen op naast mijn eigen 2 poezen,
ene van de zwerfpoezen heb ik onlangs nog definitief in huis genomen vanwege burengeruchten, hij ppoepte bij de buurvrouw in de tuin en daar was zij helemaal niet blij mee en dreigde de politie te bellen :-\ :'(
het bleef toch aan me knagen, wie de oorspronkelijke eigenaar zou kunnen zijn, naar speurwerk diende de eigenaar zich gisteren onverwachts toch aan...... van de ene kant blij voor die eigenaar, zij was haar poes a 2 jaar kwijt ??? :o
en aan de andere kant had ik me aan het diertje gewent :'(

Ahh...  :'( Ja, echt vreselijk hoe erg je aan dieren gehecht kunt raken. Misschien wel een fijn idee dat ze naar een warm huisje gaat.. :-*

Jane26

Citaat van: Believe75 op oktober 09, 2011, 16:44:00 PM
Citaat van: Jane26 op oktober 08, 2011, 14:49:50 PM
Misschien moet je eens een legging doen, en dat wij hem helpen duiden (lenormand)? Vragen naar de situatie, of hoe hij jou beleeft. Hielp mij altijd erg goed!

Hi Jane, dank je! ik heb Marianne gelijk om een legging gevraagd :D

Marianne heeft voor ons een legging gedaan, jij kunt het lezen  :D

http://www.catharinaweb.nl/cathforum/index.php/topic,3845.135.html

Wouw wat mooi!! Ja.. marianne is eng goed hoor!

En de ruiter is de naam van de kaart! Man op het paard..

Jane26

Citaat van: Believe75 op oktober 10, 2011, 09:15:01 AM
Ik heb  de Ruiter getrokken. Nieuws is te verwachten, ik hoop een mooie nieuws. Ik moest aan Jane's opmerking denken en heb om nog een kaart gevraagd voor de aard echter nog steeds niet verder want mijn 2e kaart is De Sleutel.
Ik denk dat ik het nog niet mag weten want mijn 3e kaart werd weer de Ruiter. Ik ben benieuwd.
FIjne dag en tot later  ;)
:-*

De ruiter en de sleutel zijn heel mooi samen! Je zult vandaag wellicht tot oplossingen komen, wat tot een nieuw begin kan leiden.

kristina1975

Jane natuurlijk dat klinkt ook zo logisch nu ik je bericht lees :)
Een bericht tot een oplossing te komen dank je :)
Ik vind wel apart dat ik de aard van t bericht niet mag weten. ::)
Liefs

Jane26

Citaat van: Believe75 op oktober 10, 2011, 11:32:12 AM
Jane natuurlijk dat klinkt ook zo logisch nu ik je bericht lees :)
Een bericht tot een oplossing te komen dank je :)
Ik vind wel apart dat ik de aard van t bericht niet mag weten. ::)
Liefs
Omdat je anders wellicht de details over het hoofd gaat zien en je teveel gaat focussen? Ben benieuwd!

Mijn dagkaarten waren de:

Ooievaar en de beer.

Ik voelde me de afgelopen twee dagen goed, maar moe.. Heb het idee vandaag weer in m'n kracht te komen. *ben vrij dus associeer dit niet met werk.

Jane26

Nu lees ik ook vaak dat de beer voor geld kan staan.. dus een onverwachte financiƫle meevaller? Ook niet verkeerd!!!

dameblanche

Citaat van: Jane26 op oktober 07, 2011, 14:09:03 PM
3 kaartenlegging voor moi;

1. BEER
2. MAANTJE
3. Boom (op PK)

snap er weer de ballen van. Voel me prima! Ik werk alleen onwijs veel deze week.. dit is gelukkig mn laatste dienst en dan een twee dagen vrij. Ik kan deze legging dan ook enkel interpreteren als vol goede kracht aan het werk gaan, en me heel moe voelen.. ???
toch hier nog eens naar gekeken jane........werk in de zorgsector in die zin......de boom op je pk geeft hier aan dat er iets niet in orde is.......dan zijn het je clienten........we zijn eruit......

dameblanche

hihi, zie nu de beer al weer bij je liggen jane.......
ligt er al een paar keer... dan moeten we hem eens beter gaan bekijken, lees hierboven de beer staat ook voor werk in de zorgssector...
maar ook hier geld op je werk dat je je flexibel moet opstellen, flexiblele werktijden, daar zal onderling ook aanpassing voor nodig zijn, je betn alleen dus voor jou geldt dan vaak de vraag van andere collega,s kun jij komen voor mij???????
tuurlijk zegt jane.........ik kan wel.......is prima.....
het is zelfs zo dat je het zonder veel moeite doet, het zijn leuke kollega,s immers de werksfeer is hierdoor ook fijn, maar jane, besef je nietdat jij je wel eens TE flexibel opstelt.....je bent aardig echt en ook hulpvaardig en ook vriendelijk....en dat vinden je kollega,s ook van jou, ook zonder dat je al dat extra,s doet......en daar wordt je dan zo moe van meisje...... :-*

kristina1975

Ha ha geweldig iedereen op deze forum is gewoon te aardig te lief. Echt!
Vrolijkheid straal je Marianne en Jane jij bent ook heerlijk energiek alsnog :)
Xxx
Citaat van: marianne op oktober 10, 2011, 12:45:46 PM
hihi, zie nu de beer al weer bij je liggen jane.......
ligt er al een paar keer... dan moeten we hem eens beter gaan bekijken, lees hierboven de beer staat ook voor werk in de zorgssector...
maar ook hier geld op je werk dat je je flexibel moet opstellen, flexiblele werktijden, daar zal onderling ook aanpassing voor nodig zijn, je betn alleen dus voor jou geldt dan vaak de vraag van andere collega,s kun jij komen voor mij???????
tuurlijk zegt jane.........ik kan wel.......is prima.....
het is zelfs zo dat je het zonder veel moeite doet, het zijn leuke kollega,s immers de werksfeer is hierdoor ook fijn, maar jane, besef je nietdat jij je wel eens TE flexibel opstelt.....je bent aardig echt en ook hulpvaardig en ook vriendelijk....en dat vinden je kollega,s ook van jou, ook zonder dat je al dat extra,s doet......en daar wordt je dan zo moe van meisje...... :-*