Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

Jane26

Goedemiddag lieverds,

Onwijs lopen wensdromen vannacht.. R. was bij mijn moeder, liefdevol, stuurde mij per ongeluk een bericht wat voor zijn vriend bestemd was waarin hij mij de liefde verklaarde en heel de droom hoorde ik mooie muziek en was ik heerlijk aan het dansen, mooi aan het zingen en vooral intens gelukkig dat hij voor mij koos.

Je snapt dat toen ik wakker werd, de realisatie kwam mn maag naar mn enkels zakte, maar goed we gaan weer verder. Heb hem wel geknuffeld in mn droom en dat was heel fijn.

Dagkaartjes voor vandaag.

Legging:

Lelie     Brief op pk     Boek

Jane26

Citaat van: Inga op november 03, 2011, 12:27:44 PM
Pfff vandaag toch mindere kaarten voor mij:

De Toren met het Kruis en de Beer. :-\ ???
Ik vind het moeilijk te plaatsen na al die positieve kaarten van de afgelopen dagen.

Zo slecht hoeft het niet te zijn!

Afrekenen met je eenzaamheid, geslotenheid, jezelf accepteren en daar heel sterk in zijn, want dat ben je!

kristina1975

ooo een heerlijke droom Jane, lekker knus, warm, gezellig, warme harten........hmmm.....kerstttttttgevoel vol met liefde...................GRAAGGGGGGG

xxx

ik zal zo mijn kaarten trekken
xxx

Citaat van: Jane26 op november 03, 2011, 12:58:20 PM
Goedemiddag lieverds,

Onwijs lopen wensdromen vannacht.. R. was bij mijn moeder, liefdevol, stuurde mij per ongeluk een bericht wat voor zijn vriend bestemd was waarin hij mij de liefde verklaarde en heel de droom hoorde ik mooie muziek en was ik heerlijk aan het dansen, mooi aan het zingen en vooral intens gelukkig dat hij voor mij koos.

Je snapt dat toen ik wakker werd, de realisatie kwam mn maag naar mn enkels zakte, maar goed we gaan weer verder. Heb hem wel geknuffeld in mn droom en dat was heel fijn.

Legging:

Lelie     Brief op pk     Boek

kristina1975

Ik vind het moeilijk te plaatsen na al die positieve kaarten van de afgelopen dagen.

Ik vind je kaarten juist mooi!!! Je rekent het af met eenzaamheid in je en klaar zeg je en Beer is ook een gelukskaart, kracht.

Dus zie en leef en straal positief  :D

:-* :-* :-*

kristina1975

Ik heb mijn kaarten :):):)

Wolken
Zon
Kindje

Ik lees deze kaarten als de Zon is achter de Wolken naar voren gekomen en gezelligheid, mijn wensen en bescherming brengt de Zon mee. Ik zal ook het kindje in mezelf in het leven houden, als een kind onschuldig en open zonder angsten. Gewoon leven naar je eigen echte ik  :D

xxx

Jane26

Citaat van: Believe75 op november 03, 2011, 13:34:23 PM

Wolken
Zon
Kindje

Ik lees deze kaarten als de Zon is achter de Wolken naar voren gekomen en gezelligheid, mijn wensen en bescherming brengt de Zon mee. Ik zal ook het kindje in mezelf in het leven houden, als een kind onschuldig en open zonder angsten. Gewoon leven naar je eigen echte ik  :D

xxx

Ja, en inderdaad Beliefje, achter de wolken schijnt de zon, rottijd gehad, maar jou openheid en onschuld zorgen ervoor dat jij weer zonnig in het leven staat!

Nou om te oefenen.. wat haal jij uit mijn kaarten?

XXX

kristina1975

Ik weet het niet of je blij zal zijn met wat ik voel

De combinatie van Lelie met Boek geeft me geen vrolijke gevoel. Alleen maar problemen en vertragingen waar jij geen invloed op kan oefenen.

Jij wilt het graag weten, jij wilt graag van hem horen en je kaarten geven dat weer aan. Ik kan bijna zeggen dat jij nu je kaarten hebt beinvloed, daarom ook het Boek. JIj wilt het nog niet loslaten.

:-[

Jane26

Citaat van: Believe75 op november 03, 2011, 13:40:22 PM
Ik weet het niet of je blij zal zijn met wat ik voel

De combinatie van Lelie met Boek geeft me geen vrolijke gevoel. Alleen maar problemen en vertragingen waar jij geen invloed op kan oefenen.

Jij wilt het graag weten, jij wilt graag van hem horen en je kaarten geven dat weer aan. Ik kan bijna zeggen dat jij nu je kaarten hebt beinvloed, daarom ook het Boek. JIj wilt het nog niet loslaten.

:-[

Oke! En nee, vind het juist goed dat je dat aangeeft! Hij is alweer wat meer naar de achtergrond, terug in de kast waar die hoort. Dus geef vooral aan wat je voelt hoor!

kristina1975

Kan je je wel vinden in wat ik heb geschreven? Dat je het graag wil wat ik echt snap....je hart.....dus ook beinvloeden van kaarten....ik heb mijn kaarten daarom opgeborgen en zij voelen ook niet goed, behalve de nieuwe Lenormand kaarten nu.
Het lijkt alsof ik nu meer bewust ben van mijn eigen invloed, hierdoor mijn Lenormandkaarten en ik vertrouwen elkaar :)
Echter ik trek mijn kaarten nog steeds online. Mijn eigenkaarten gebruik ik voor bijzondere ja en nee situaties zoals toen opeens met uitgaan ;D etc

Jane, laat hem gaan in die zin misschien lekker een vakantie boeken, een actieve vakantie met veel mensen alleen  ;)

xxx

dameblanche

blijft ook moeilijk om je eigen kaarten steeds te duiden, het is moeiijk om voral zuiver te zijn en dan moet je echt goed diep in jezelf kijken ook je schaduw onder ogen willen zien, anders neem je dexze mee in je duidingen.
daar is het bij jou ook wisselend, de ene keer zie je het duidelijk, de andere keer weer niet en dat verontrust je, zo krijg je het gevoel geen vorderingen te maken, maar die zijn er desondanks toch.....

dameblanche

Citaat van: Jane26 op november 03, 2011, 12:58:20 PM
Goedemiddag lieverds,

Legging:

Lelie     Brief op pk     Boek

een mooie droom een wensdroom, maar ook een droom waarbij je je blij en  veilig voelde, gelukkig en wel.
wel heb je contact gehad met het boven natuurlijke, je bent er ook veel mee bezig , boodschappen komen ook voor in dromen, maar deze boodschap was niet voor jou maar voor een vriend, als richtkaart trek ik hier de tartokaart pentakels 3, de 3jen staan voor creativiteit,  groei, actie en ontwikkeling.
de boodschap is hoe dan ook dat je aanhoudende inspanningen succes zullen afwerpen gaan.
je bevindt je momenteel in een positie waarin je je bent aan het ontwikkelen, soort studie hier ook, het geleerde in praktijk brengen er mee werken.
het verhaal R  zit ook nog in een tussenfase.....

dameblanche

Citaat van: Believe75 op november 03, 2011, 13:34:23 PM

Wolken
Zon
Kindje

xxx
dat er wolken voor het zonnetje geschoven zijn komt door je naieve blik op de wereld believe, van de ene kant siert het je zeer, maar van de andere kant is het ook verontrustend, je schuift de wolken te veel voor je uit, je schuift ze weg, ze blijven bestaan, het moet eigenlijk zo zijn dat de wolken als sneeuw voor de zon verdwijnen, je laat je te gauw beinvloeden, en daar moet je eigenlijk wat meer aan gaan werken, met beide voeten iets vaster op de grond gaan staan, desmoods ook wat meer stampvoetend.[koningin van staven

Inga

Lieve lady's
Ik wil jullie even bedanken voor de duidelijke feedback! :-*
Als ik nu weer naar mijn kaarten van vandaag kijk zie ik ze ook heel anders, veel beter dus! ;)
Voor je zelf duiden blijft inderdaad moeilijk...

Jane26

Citaat van: Believe75 op november 03, 2011, 13:49:20 PM
Kan je je wel vinden in wat ik heb geschreven? Dat je het graag wil wat ik echt snap....je hart.....dus ook beinvloeden van kaarten....ik heb mijn kaarten daarom opgeborgen en zij voelen ook niet goed, behalve de nieuwe Lenormand kaarten nu.
Het lijkt alsof ik nu meer bewust ben van mijn eigen invloed, hierdoor mijn Lenormandkaarten en ik vertrouwen elkaar :)
Echter ik trek mijn kaarten nog steeds online. Mijn eigenkaarten gebruik ik voor bijzondere ja en nee situaties zoals toen opeens met uitgaan ;D etc

Jane, laat hem gaan in die zin misschien lekker een vakantie boeken, een actieve vakantie met veel mensen alleen  ;)

xxx

Nou ik herken me er niet helemaal in, in die zin dat ik hem al losgelaten heb. Met liefde. Hij is 'overleden' en haunt me zo nu en dan. Maar dat is oke. Heb geen verwachtingen meer, en dat is mijn definitie van loslaten.

XX

Jane26

[/quote]een mooie droom een wensdroom, maar ook een droom waarbij je je blij en  veilig voelde, gelukkig en wel.
wel heb je contact gehad met het boven natuurlijke, je bent er ook veel mee bezig , boodschappen komen ook voor in dromen, maar deze boodschap was niet voor jou maar voor een vriend, als richtkaart trek ik hier de tartokaart pentakels 3, de 3jen staan voor creativiteit,  groei, actie en ontwikkeling.
de boodschap is hoe dan ook dat je aanhoudende inspanningen succes zullen afwerpen gaan.
je bevindt je momenteel in een positie waarin je je bent aan het ontwikkelen, soort studie hier ook, het geleerde in praktijk brengen er mee werken.
het verhaal R  zit ook nog in een tussenfase.....
[/quote]

Dag lieve Marianne
Thnx, die tarotkaartjes combi die jij er altijd extra bijtrekt.. LOVE IT!

Je zegt 'de boodschap was niet voor jou maar voor een vriend' hoe bedoel je dit??

Ja de rest ervaar ik inderdaad precies hetzelfde.. was voor ik ging slapen ook ineens angstig, voor geesten enzo. Heb dit nooit (meer), dus daaraan zie je dat ik er (on)bewust veel meer voor open ben gaan staan.

XX