Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

dameblanche

er is dus duidelijk iemand die roddels rondstrooit binnen je vriendenkring, het gaat hier over een vriendin met een twijfelachtige status.... :-[

kristina1975

Citaat van: marianne op november 02, 2011, 09:32:33 AM
er is dus duidelijk iemand die roddels rondstrooit binnen je vriendenkring, het gaat hier over een vriendin met een twijfelachtige status.... :-[

hmmmmm, die roddels blijven bestaan.....Deze situatie van roddels en of jaloerzie speelt al een tijd, toch kan ik maar aan een persoon denken die ik ook in mijn mailing aangaf.
Een vriendin met een twijfelachtige status....is zij dat of ?

Hoe is het trouwens?

XXX

Jane26

Hallo allemaal,

Werd wakker met een k*t gevoel. Leeg en geen hoop. Vecht al de hele ochtend tegen mn tranen, nu komen ze er weer uit. My happy days are over again. En ik wil me gewoon niet meer zo voelen, maar kan niet anders dan eraan toegeven.

Tijdens het schudden schoten de ring en de muizen eruit.

Gelegd; zon   boek op pk   zeisen

Inga

Jane26, Zeisen op het eind van een legging betekend toch oogsten?!!
De zon gaat weer schijnen voor je maar voor jezelf is dat nog niet duidelijk, je gelooft er nog niet in maar uiteindelijk ga je oogsten. :-*

Inga

Ik trok vanmorgen de volgende kaarten:

De Sterren met de Zeisen en de Vogels.

In eerste instantie vind ik ze vrij neagatief maar ik kan er ook een positieve draai aangeven:
Toekomst ligt open voor me, voor het succesvol realiseren van mijn plannen.
Maar ik moet wel oppassen en alles nog eens goed op een rijtje zetten.
Uiteindelijk gaan de moeilijkheden voorbij en wat een ander ervan zegt kan mij niet schelen.

Iemand die ze anders leest? :-*

Jane26

Citaat van: Inga op november 02, 2011, 12:37:06 PM
Jane26, Zeisen op het eind van een legging betekend toch oogsten?!!
De zon gaat weer schijnen voor je maar voor jezelf is dat nog niet duidelijk, je gelooft er nog niet in maar uiteindelijk ga je oogsten. :-*

Ja, lets hope so.. ring en muizen vond ik heel bijzonder, staan voor eenzaamheid geloof ik en ja dat voel ik me op het moment weer heel erg.

Inga

Jane26: ring met muizen: een relatie missen, tekortkomingen in een relatie.

dameblanche

maar ook ring-muizen....er ontbreekt iets in de relatie met jezelf, durf je je open en eerlijk onder de loup te nemen jane???
het boek op de pk geeft dit ook al aan, de zon werpt licht op iets, iets dat je niet durft onder ogen te zien.... :-*

dameblanche

Citaat van: Believe75 op november 02, 2011, 09:42:56 AM

hmmmmm, die roddels blijven bestaan.....Deze situatie van roddels en of jaloerzie speelt al een tijd, toch kan ik maar aan een persoon denken die ik ook in mijn mailing aangaf.

Hoe is het trouwens?

XXX
gisteren open-huis gehouden in het huis van mijn ex, ik zat dus daar 3 uur lang in een leeg huis, echter zonder resultaat.... :-[ maar ja we gaan vrolijk verder, er  is teminste weer iets nieuws aan de gang...

dameblanche

Citaat van: Inga op november 02, 2011, 12:41:19 PM
Ik trok vanmorgen de volgende kaarten:

De Sterren met de Zeisen en de Vogels.

In eerste instantie vind ik ze vrij neagatief maar ik kan er ook een positieve draai aangeven:
Toekomst ligt open voor me, voor het succesvol realiseren van mijn plannen.
Maar ik moet wel oppassen en alles nog eens goed op een rijtje zetten.
Uiteindelijk gaan de moeilijkheden voorbij en wat een ander ervan zegt kan mij niet schelen.

Iemand die ze anders leest? :-*
het is altijd juist ee npositieve draai aan de kaarten te geven, je kunt er dan teminste iets mee, en je weer dan ook weer de opwaartse spiraal weer te volgen
vooruitgang oogsten doordat je van je af gaat praten....inga...

kristina1975

Citaat van: marianne op november 02, 2011, 15:44:26 PM

gisteren open-huis gehouden in het huis van mijn ex, ik zat dus daar 3 uur lang in een leeg huis, echter zonder resultaat.... :-[ maar ja we gaan vrolijk verder, er  is teminste weer iets nieuws aan de gang...
[/quote]

Is niemand langs geweest bedoel je? Want velen reageren ook later en inderdaad er is iets nieuws aan de gang!!!

XXX

Jane26

Citaat van: marianne op november 02, 2011, 15:44:26 PM
Citaat van: Believe75 op november 02, 2011, 09:42:56 AM

Hoe is het trouwens?

XXX

Blaghh.... vreselijk. Ook dit gaat voorbij lieve schat!

@ Believe, valt me op dat ook jij groeit met de kaartjes  ;)

Thnx trouwens weer voor de duiding, inderdaad wil ik niet inzien dat ik diep van binnen nog heel verdrietig om loser nr 1 (ezel) ben. Dus herinneringen, gedachten, etc. lekker wegstoppen! En gister een borreltje teveel op.. vandaag de kater, fysiek en mentaal.

En ook dit gaat voorbij.. dus vandaag maar goed aan toegeven.

sweetmami

Hey lieffies, ff online!  :)
Leuk om alle berichten en pms te lezen....!!! Ik ben weer bij...

Marga, wat ben jij een ontzettende sterke vrouw!!! Zelfmoord, het woord zegt het al, echt verschrikkelijk. Voor de persoon zelf maar ook de nabestaanden.... Mijn respect voor jou.
Marianne, wederom bedankt voor jouw extra duidingen altijd, die eye openers en die omarmers!!! En jammer dat het niks is geworden met het open huis, op naar de volgende ronde... liever 1 koper dan honderden kijkers daar heb je helemaal niks aan. En het gaat er toch een keer van komen hoor!
Jane, morgen ziet de dag er weer anders uit! Maar je gaat nu 3 stappen naar voren en maar 1 terug dat is nog een tijd anders geweest ;) Je doet het perfect!
Believe, het lamp verhaal brrr.... ik ben iemand die me daar volledig voor afsluit.
Ik gebruik mn kaartjes mn gevoel en laat dan alles over me heen komen maar op het moment het to much is wat ik al een paar keer heb mogen ervaren, gelijk in de kast ermee...
En nee ik geloof niet dat dingen vast staan, het is 1 grote leerschool hier. Moeten onze eigen slingers ophangen en daarvoor moeten we ook onze eigen fouten maken, vaak tegen beter weten in,,, maar dat is mens eigen.
Inga, wat fijn dat het zo goed gaat, het leed is bijna voorbij, zonnetje komt op!

Ik en mn kleine zijn thuis en hij maakt het goed, is ff heel zwaar allemaal, zie eruit als een mummy maar goed, kleintje is er gezond uitgekomen, dat is belangrijkst... mn kaarten;

voor mij en mn kleine trok ik

de berg de zon de beer...

nog extra kaarten gevraagd voor mezelf

het kruis de klaveren de ring...

denk dat ik het al weet maja....

komt goed

:-*

dameblanche

nee de kaartjes zijn niet het allerbelangrijkste sweety, je kleine....

maar hij is een wilskrachtig manneke, hij heeft het moeilijk, maar door zijn wilskracht komt hij er wel....en dat zal hem vormen in zijn latere leven, hij heeft al een achterstand, zijn handicap] maar zijn wilskracht en zijn optimisme haalt hem er overal uit....
en dat wordt alleen nog maar versterkt nu.....de kracht voor later............deze opeatie zorgt er figuurlijk ook voor dat hij steviger in zijn schoenen zal staan

en jouw kaartjes, je overdenkingsproces, je blijft achterom kijken, trek er een kruis over zodat je verder kunt sweety....

Inga

Pfff vandaag toch mindere kaarten voor mij:

De Toren met het Kruis en de Beer. :-\ ???
Ik vind het moeilijk te plaatsen na al die positieve kaarten van de afgelopen dagen.