Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

dameblanche

Citaat van: Believe75 op oktober 31, 2011, 01:18:41 AM
De Boom & De Brief & De Tuin

Verziekte situatie die door een bericht toch goed eindigt? De Bomen in andere kaarten dus in de Tuin is ook een goede teken dat mijn wensen worden verhoord   :D ?

Slaap lekker, XXX

probeer morgen eens een paar uurtjes in de natuur door te brengen believe...het zal je heel goed doen, je kunt de geur van bladeren opsnuiven en ook de kleur van de bladeren op je in laten werken....

dameblanche

beer-hart op de pk en kind
richtingskaart de aas van kelken...een mooie kaart een mooie boodschap sweetmami, hier wordt de zorg die je voor je kind hebt uitgedrukt, zijn aandoening heb je eigenlijkgeheel geaccepteerd, dat is een eneorm voordeel om er op die manier mee om te gaan.
het maakt het voor jou ook gemkaaelijker dan wanner je het niet geaccepteerd zou hebben, maar in deze duiding wordt aangegeve dat je het lot aanvaard hebt, hoe moeilijk fdat ook is en zal zijn.
het zegt veel over je flexibliliteit en omgaan met problemen..... :-*

Inga

Goedemorgen,

Mijn kaartjes voor vandaag:

de Ruiker met de Ooievaar en het Anker.

Ik voel mij goed, het gaat me makkelijk af vandaag en ik moet vertrouwen blijven hebben in een goede afloop op alle veranderingen die gaan komen, dat kan een totale omwenteling van mijn omstandigheden zijn maar ik mag niks overhaast doen.
Ik krijg hierin steun van mijn partner, hij geeft mij houvast en stabiliteit.

Jane26

Verziekte situatie die door een bericht toch goed eindigt? De Bomen in andere kaarten dus in de Tuin is ook een goede teken dat mijn wensen worden verhoord   :D ?

Slaap lekker, XXX

Hi lieverd,

Spiegelkaarten;

Verziekte situatie met je omgeving/vrienden. Trek nog een kaart om te zien hoe dit afloopt.

Jane26

Citaat van: Inga op oktober 31, 2011, 09:49:40 AM
Goedemorgen,

Ik voel mij goed, het gaat me makkelijk af vandaag en ik moet vertrouwen blijven hebben in een goede afloop op alle veranderingen die gaan komen, dat kan een totale omwenteling van mijn omstandigheden zijn maar ik mag niks overhaast doen.

Heel mooi.. wees maar flexibel, het is goed, het is rustig, en het komt goed.

Jane26

Mijn eigen dagkaarten waren  ???

Zeisen     Anker op pk     Berg

Wederom een hele mooie rustige ochtend.. dus kan dit enkel interpreteren als weer een dag waarbij angsten, pijn en verdriet uit het verleden worden weggemaaid.

kristina1975

Citaat van: Jane26 op oktober 31, 2011, 10:41:38 AM

Verziekte situatie die door een bericht toch goed eindigt? De Bomen in andere kaarten dus in de Tuin is ook een goede teken dat mijn wensen worden verhoord   :D ?

Slaap lekker, XXX

Hi lieverd,

Spiegelkaarten;

Verziekte situatie met je omgeving/vrienden. Trek nog een kaart om te zien hoe dit afloopt.

hmmm

Jane,
Ik krijg het boek.....dus nog een

Zeisen.....

moet ik doorgaan of neem de kaarten nu van me over?

Jane26

Dus

Boom, brief, tuin, boek, zeisen

Lijkt me vrij duidelijk schat, een verziekt contact met je vrienden, geen hoogte krijgen, wat een hoop onzekerheid en angst met zich mee brengt.

Jane26

Citaat van: zonnetje op oktober 30, 2011, 22:26:23 PM
Hoi Believe

hoe is het mogelijk dat mensen bewust het leven van een andere verpesten??? Ik snap het niet echt niet!!!

Ik vind het heel moeilijk om hier antwoord op te geven. Er is een periode in mijn leven geweest dat ik heel boos was op mijn zus. Ze heeft zelfmoord gepleegd. En ik ben hier heel boos over geweest.
In de periode van rouw, heb ik mijn god aangeroepen, en gevraagd waarom, waarom gebeuren deze dingen.
Ik liep tegen een prentenboek op Een gesprekje met God. Een heel simpel boekje voor kinderen. Maar ik kreeg een fantastisch antwoord. Van iedere ervaring in het leven of die nu goed is of slecht, mag jij ervaren wie je bent. En de allerlaatste zin van het boek is, onthoud dat god alleen maar engelen stuurt, of ze nu goede dingen of slechte dingen doen in je leven.
Dat is iets waar ik me aan vasthoud zodat ik andere mensen sneller kan vergeven, als ik boos op ze ben.

liefs
Marga

Wat naar.. en wat knap hoe je er nu in staat Marga. Jij hebt heel veel kracht in je !!!!!

kristina1975

Citaat van: Jane26 op oktober 31, 2011, 11:31:28 AM
Dus

Lijkt me vrij duidelijk schat, een verziekt contact met je vrienden, geen hoogte krijgen, wat een hoop onzekerheid en angst met zich mee brengt.

ik ga maar vanuit dat het te maken heeft met waarover ik met jullie gisteren heb gemaild.....gisteren waren de kaarten ook al zo en ....
ik voel me niet onzeker nu en ik zal naar Marianne luisteren want ik wil naar buiten......ik ben wel benieuwd of mijn intuities en de kaarten straks gelijk krijgen over valsheid en of verzieking en vooral op welke manier.....

Inga

Citaat van: Jane26 op oktober 31, 2011, 10:43:52 AM
Mijn eigen dagkaarten waren  ???

Zeisen     Anker op pk     Berg

Wederom een hele mooie rustige ochtend.. dus kan dit enkel interpreteren als weer een dag waarbij angsten, pijn en verdriet uit het verleden worden weggemaaid.

In jouw geval kan de berg er ook op wijzen dat je ervoor knokt, er veel energie insteekt en de moed niet verliest.

Jane26

Citaat van: Believe75 op oktober 31, 2011, 11:38:05 AM
Citaat van: Jane26 op oktober 31, 2011, 11:31:28 AM
Dus

ik ga maar vanuit dat het te maken heeft met waarover ik met jullie gisteren heb gemaild.....gisteren waren de kaarten ook al zo en ....
ik voel me niet onzeker nu en ik zal naar Marianne luisteren want ik wil naar buiten......ik ben wel benieuwd of mijn intuities en de kaarten straks gelijk krijgen over valsheid en of verzieking en vooral op welke manier.....

En leg idd de focus op hoe je hier zo sterk en positief uitkomt.. lekker even naar buiten.. pak wat zonnestralen. Kus

dameblanche

aan jane  idd zeisen aan het begin van een legging duidt op kappen met hier ligt de berg, het is moeilijk voor je maar je bezit enorm veel stabiliteit....je bent een sterk persoon, zit nu goed in het vel, je kunt goed compromieen sluiten en je eigen doelstellingen realiseren, verder ben je intelligent, gevoelig waardoor je wel eens in botsing komt met jezelf omdat dan je anker alle kanten uitgaat, maar meestal weet je je stabiliteit wel weer te hervinden :-*

dameblanche

Citaat van: Inga op oktober 31, 2011, 09:49:40 AM
Goedemorgen,

anker zegt het al dat je stevig in je schoenen staat; de vele veranderingen die je verwacht zullen wel meevallen je bhebt voldoende flexibiliteit om dat op te vangen in die zin verzacht de ruiker :-*

Jane26

Citaat van: marianne op oktober 31, 2011, 18:00:26 PM
aan jane  idd zeisen aan het begin van een legging duidt op kappen met hier ligt de berg, het is moeilijk voor je maar je bezit enorm veel stabiliteit....je bent een sterk persoon, zit nu goed in het vel, je kunt goed compromieen sluiten en je eigen doelstellingen realiseren, verder ben je intelligent, gevoelig waardoor je wel eens in botsing komt met jezelf omdat dan je anker alle kanten uitgaat, maar meestal weet je je stabiliteit wel weer te hervinden :-*

Thank youuu! xxx