Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

Inga

Goedemiddag,

Ik ben aan het klussen in huis maar wilde toch graag even mijn dagkaarten trekken vandaag.
Ik trok;
het schip met de sterren en het boek.

???

sweetmami

goeiemiddag ladies;

heb wederom weer 3 kaartjes aan mn (gidsen,energies,engelen) gevraagd
om hier te bespreken op het forum.
Nou de beer zat aan de de dame geplakt die wilde ook mee :p

dus de beer, dame, het hart, het kind.

sweetmami

Citaat van: marianne op oktober 29, 2011, 16:23:43 PM
ja sweetmami, je hebt het volkomen bij het rechte eind, mijn ex maakt het mij al meer dan 3 jaar onmogelijk, hij voelt zich benadeelt wat eigenlijk helemaal nit zo is en wil mij op alle fronten tegenwerken, ik heb al vanalles gedaan, goedschiks, kwaadschiks, hem te helpen, er uiteindelijk ee nadvocaat opgezet, niks helpt.....
maar ik heb nu het idee dat ik over de berg heen ben met hem, nog even......

maar wwat ee nmooie en heldere droom heb je gehad, zo duidelijk, je bent bang om door een zure appel heen te bijten, je weet dat je dat ook moet, je hebt er altijd tegenopgekeken, voorje uitgeduwd, maar je merkt dat het peace of cake zal zijn als je een maal in het proces zit, of wel peace of cake....
zo gemakkelijk is het natuurlijk niet, maar zo moeilijk als jij het je hebt voorgestlet is het ook niet...
en hier gaat het om het aangaan van diepliggende emoties.....
dat is dat vat.....
je bent bang als dat ooit eesn geopend zal worden.....
wat er dan staat te gebeuren....
nu je hoeft niet meer bang te zijn, alles komt goed want je hebt een goede bescherming van boven, vertrouw er maar op......

jouw kAArtjes; boek-lelie-schip
met als richtingkaart de staven 5
strijd,  maar dan je strijd op een hoger plan, het gaat meer om de strijd tussen mensen in de samenleving, hoe mesne tegenover elkaar staan, hoe mensen zich pijn kunnen doen,  maar dan niet met wapens, maar met woorden of elkaar negeren, scherpe, en dubbelzinnige kreten, elkaar kunnen kwetsen
het boek geeft het verborgene aan, het gekwetste...je bent op een goede manier [met hulp] hier aan aan het werken, een soort healingsproces......

lieverd! wat fijn dat je het gevoel hebt dat je over de berg heen bent... als je het goed vind... voor jou trok ik
het schip de muizen en de ooievaar... staan nog wat muisjes tussenin.. maar zodra die muisjes zijn uit geknabbeld staat het dan toch echt te gebeuren....hoe krijgt marianne de muisjes weg...
de slang de vogels en de ooievaar.... blijven praten, helderheid blijven verschaffen... geen iluusies en schijn meer ophouden, dan hoeft het leed nog maar kort te zijn en kan het dan eindelijk zover zijn...je hebt je te lang laten opslokken, tis genog geweest. laat die vogels maar vliegen.
maar de ooievaar is duidelijk lief, het komt echt het komt echt, en het moet ook wel eens gebeuren nu. :-*

en ja im on my way, word beter, komt goed, heb mn ondersteuning, ik vertrouw hierop. het kan ook niet meer slechter worden, kan alleen maar beter worden.

sweetmami

Citaat van: Jane26 op oktober 30, 2011, 03:20:17 AM
Citaat van: Jane26 op oktober 30, 2011, 03:15:57 AM
Hallo lieverds,

Ga zo lekker slapen.. heb twee online dagkaarten getrokken;

Schip

Maan

Heb niet het idee dat dit voor werk staat. Het is nu nacht en realiseer me dat ik gegroeid ben op liefdesgebied. Ik ben oke met het single zijn.. echt oke. Het is fijn. Gegroeid en het reizen en de maan, het is nacht.

XXXX

Toch nog maar een derde kaart online getrokken: de doodskist.

Schip, maan, doodskist

Door een periode van groei & onzekerheid afgesloten/getransformeerd

???

je emoties zijn weer aan het stromen het is on the way.. nog moeite met afsluiten verwerken..loopt af en toe vast... maar die deuren ga je toch echt dichtgooien omdat je weet er komt weer wat anders en het is zover...

ik trok voor jou;
de weg de boom, je zit enorm in twijfel, voelt toch niet helemaal ok, nog het gevoel dat er iets mis is... onderweg zijn en blijven maakt je ziek.

de vissen het schip het boek, lief...
ook jij bent ontzettend aan het leren... ook jij wil die visjes weer lekker laten stromen en die boot weer lekker laten varen.. en jouw spirituele groei helpt je hierin enorm, maar ook het focussen op je werk geeft jouw voldoening en het helpen van anderen....

sweetmami

Citaat van: Believe75 op oktober 30, 2011, 12:26:20 PM
goedemorgen

de slang gaf valsheid aan en nu
beer
boek
huis

iemand die iets voor me geheim houdt toch,,,,misgunnen en jaloerzie...of toch een andere in het spel?? en dan huis.....

offff ik zal met mijn oerkracht de afgunst kunnen afweren en alsnog fijn, warm en relax met de juiste mensen zijn ..

je irriteerd je enorm dat je nog niet alles kan overzien... maar het boek geeft je wijze lessen als je het maar wil zien... dit doe je door je terugtrekken naar je zelf... je huisje... wat wil jij nou echt,waardoor kan jij je beter voelen....

voor jou trok ik de heer de berg de muizen...

knabbelende rotmuizen...je diepste verlangen is die heer en het mag niet zijn dus staat er een enorme berg tussen... geef maar toe aan je verdriet....

want waar komt die slang toch vandaan....de onware gedachtenspinsels...

het kruis lieverd, en de ruiter...
er staat letterlijk, het kruis weet alles te vertragen. Een les in geduld en lasten dragen. Zelfs als het kruis ons leven bezwaart. Als t voorbij is, was t toch de moeite waard... dat ruitertje gaat wel weer rennen hoor lief,,, het komt allemaal wel weer in beweging. Die zal alle boodschappen brengen die je nodig heb.
Dit is allemaal een leerproces.

Jane26

Hi sweetmami, ja vissen schip, boek, zit er lekker i, alles stroomt idd! Weg en boom? Nee ik ben juist onwijs in balans, twijfel helemaal niet.. Hmm. Hopelijk geen toekomstkaartjes! Feeling great! Zie mijn vorige reactie (ruiker, klaver op pk en sleutel) xxxx

sweetmami

Citaat van: Inga op oktober 30, 2011, 14:45:16 PM
Goedemiddag,

Ik ben aan het klussen in huis maar wilde toch graag even mijn dagkaarten trekken vandaag.
Ik trok;
het schip met de sterren en het boek.

???

goed dat je je kaartjes hebt geplaatst!

heerlijk, je geluk weer in huis ervaren, ook jij ontvangt steun, ook bij jouw word het weer beter, ook jij gaat weer lekkerder in je vel zitten.
met het klussen in je huis zet je je energie weer in gang. Jouw terretorium, vanuit daar kan je weer gaan.

ik trok dan ook de ring het huis het kind.
weer lekker terug naar de liefde in je huis, je bescherming zoeken en je vent. Als je basis maar goed is dan kan jij alles aan! Jij staat niet alleeen! zeker niet...

dameblanche

goedemorgen

beer
boek
huis

iemand die iets voor me geheim houdt toch,,,,misgunnen en jaloerzie...of toch een andere in het spel?? en dan huis.....

offff ik zal met mijn oerkracht de afgunst kunnen afweren en alsnog fijn, warm en relax met de juiste mensen zijn ..
mensen die vriendelijk tegen je zijn, maar die je achter je rug om kwaad over je spreken,
je maakt je zorgen over datgee nwat zij achter je rug om gezegd hebben, er wordt iets verzwegen uit afgunst, en dat tast je stabiliteit aan.

dameblanche

Citaat van: Believe75 op oktober 30, 2011, 12:57:01 PM
Citaat van: marianne op oktober 29, 2011, 16:23:43 PM
ja sweetmami, je hebt het volkomen bij het rechte eind, mijn ex maakt het mij al meer dan 3 jaar onmogelijk, hij voelt zich benadeelt wat eigenlijk helemaal nit zo is en wil mij op alle fronten tegenwerken, ik heb al vanalles gedaan, goedschiks, kwaadschiks, hem te helpen, er uiteindelijk ee nadvocaat opgezet, niks helpt.....
maar ik heb nu het idee dat ik over de berg heen ben met hem, nog even......

hoe is het mogelijk dat mensen bewust het leven van een andere verpesten??? Ik snap het niet echt niet!!!

ja believe die mensen heb je overal, en die mensen hebben een heel groot ego en blijven halsstarrig bij het geen wat zij willen...brrrrrrrr >:(

dameblanche

Citaat van: Jane26 op oktober 30, 2011, 12:42:08 PM
Citaat van: Jane26 op oktober 30, 2011, 03:20:17 AM
Citaat van: Jane26 op oktober 30, 2011, 03:15:57 AM
Hallo lieverds,

Ga zo lekker slapen.. heb twee online dagkaarten getrokken;

Schip

Maan

Heb niet het idee dat dit voor werk staat. Het is nu nacht en realiseer me dat ik gegroeid ben op liefdesgebied. Ik ben oke met het single zijn.. echt oke. Het is fijn. Gegroeid en het reizen en de maan, het is nacht.

XXXX

Toch nog maar een derde kaart online getrokken: de doodskist.

Schip, maan, doodskist

Door een periode van groei & onzekerheid afgesloten/getransformeerd

???

Hi mar, en zie jij de kist hier ook in?

oh ja jane ik heb de kist over het hoofd gezien.....hier wordt ee n einde gemaakt aan je angst en onzekerheden maar ook geeft je de kist de gelegenheid eens alles goed te overdenken... en die gelegenheid heb je gecreeert door ziek te zijn nu...je neemt dan onbewust een rustpauze

zonnetje

Hoi Believe

hoe is het mogelijk dat mensen bewust het leven van een andere verpesten??? Ik snap het niet echt niet!!!

Ik vind het heel moeilijk om hier antwoord op te geven. Er is een periode in mijn leven geweest dat ik heel boos was op mijn zus. Ze heeft zelfmoord gepleegd. En ik ben hier heel boos over geweest.
In de periode van rouw, heb ik mijn god aangeroepen, en gevraagd waarom, waarom gebeuren deze dingen.
Ik liep tegen een prentenboek op Een gesprekje met God. Een heel simpel boekje voor kinderen. Maar ik kreeg een fantastisch antwoord. Van iedere ervaring in het leven of die nu goed is of slecht, mag jij ervaren wie je bent. En de allerlaatste zin van het boek is, onthoud dat god alleen maar engelen stuurt, of ze nu goede dingen of slechte dingen doen in je leven.
Dat is iets waar ik me aan vasthoud zodat ik andere mensen sneller kan vergeven, als ik boos op ze ben.

liefs
Marga

kristina1975

Kan ik na Sweetmami's legging dus vanuit gaan dat de kaarten iets anders bedoelen?

Citaat van: marianne op oktober 30, 2011, 20:03:59 PM
goedemorgen

beer
boek
huis

mensen die vriendelijk tegen je zijn, maar die je achter je rug om kwaad over je spreken,
je maakt je zorgen over datgee nwat zij achter je rug om gezegd hebben, er wordt iets verzwegen uit afgunst, en dat tast je stabiliteit aan.

kristina1975

Citaat van: sweetmami op oktober 30, 2011, 15:08:19 PM
goeiemiddag ladies;

heb wederom weer 3 kaartjes aan mn (gidsen,energies,engelen) gevraagd
om hier te bespreken op het forum.
Nou de beer zat aan de de dame geplakt die wilde ook mee :p

dus de beer, dame, het hart, het kind.

Sweetmami, wat voel je en of hoe doe jij kaarten leggen, communiceren met je gidsen en energies? xxx

kristina1975

Wat naar van je zusje!!! Het spijt me voor je.........XXXXXXXXXXXX

ik weet het even niet wat ik moet zeggen.......hoewel misschien slecht zijn, anderen afgunstig zijn is ook een soort ziekte. Niemand wilt zomaar dood en misschien die mensen met afgunst en kwaade handelingen ook gewoon ziek zijn...

Zonnetje, XXX

Citaat van: zonnetje op oktober 30, 2011, 22:26:23 PM
Hoi Believe

Ik vind het heel moeilijk om hier antwoord op te geven. Er is een periode in mijn leven geweest dat ik heel boos was op mijn zus. Ze heeft zelfmoord gepleegd. En ik ben hier heel boos over geweest.
In de periode van rouw, heb ik mijn god aangeroepen, en gevraagd waarom, waarom gebeuren deze dingen.
Ik liep tegen een prentenboek op Een gesprekje met God. Een heel simpel boekje voor kinderen. Maar ik kreeg een fantastisch antwoord. Van iedere ervaring in het leven of die nu goed is of slecht, mag jij ervaren wie je bent. En de allerlaatste zin van het boek is, onthoud dat god alleen maar engelen stuurt, of ze nu goede dingen of slechte dingen doen in je leven.
Dat is iets waar ik me aan vasthoud zodat ik andere mensen sneller kan vergeven, als ik boos op ze ben.

liefs
Marga

kristina1975

De Boom & De Brief & De Tuin

Verziekte situatie die door een bericht toch goed eindigt? De Bomen in andere kaarten dus in de Tuin is ook een goede teken dat mijn wensen worden verhoord   :D ?

Slaap lekker, XXX