Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

dameblanche

Citaat van: Jane26 op oktober 26, 2011, 00:49:33 AM
Niet kunnen slapen..

Lelie en de roede. Ik sprak mn "begeleiding" toe, voel dat de lelie kaart er ligt omdat ze bij me zijn. Ja. Roede voel ik ook weer. Strijd in mezelf. Grappige is dat hij er al uitviel en ik heb er terug in deed omdat ik dacht er niet goed in te zitten nog.

Wat leuk dat de topic zo leuk druk bezet is!
er we leren er allemaal van, ook door uitleg en feedback te geven, dat belangrijk voor zowel de uitleggeefster als de uitleg vraagster......
n ja de lelie staat duidelijk voor een overleden persoon die je bijstaat maar je onrust maakt dat je hem/haar niet goed kunt volgen...... :-*

dameblanche

Citaat van: Believe75 op oktober 26, 2011, 03:05:54 AM
ook al heb ik het boek nu... en Jane ik kon dus toch ook niet slapen!!!

Mijn kaarten
Sleutel
Kindje
Slang

en toen door de slang met de vraag ik heb al de Sleutel, Het Kindje en De Slang wat nu waarom de slang geloof ik
Ik kreeg
Het Anker erbij...
de sleutel in combinatie met het kind zegt dat je openstaat voor oplossingen, alleen de slang geeft aan dat je tewantrouwig bent, je kunt zelf ook wel oplossingen verzinnen en eigenlijk weet je dat diep in je zelf ook wel maar je wantrouwd jezelf dat zit echer heel diep in je...door ervaringen in het verleden, door je opvoeding...
ik heb voor jou er nog een richtingskaart bijgetrokken krisje...de staven 7
hou je vast aan je wilskracht, het zonnetje in je, ivooral nu in tijden van tegenspoed.....

dameblanche

Citaat van: Carla (aka Catharina) op oktober 26, 2011, 04:36:42 AM
... en Jane ik kon dus toch ook niet slapen!!!

;D

Dan ook maar 3 dagkaarten getrokken:
De weg, de maan en het boek.
ha carla, waarom kun je niet slapen???
je maakt je teveel zorgen, je komt er niet uit, je wil meer zekerheid over dingen die je niet weet..... :-\ :-*
opgetelt komen we uit bij de kist.....een overdenkingsproces is gaande in alles eigenlijk zo,n beetje.....

Inga

Goedemorgen,

Ik heb gelukkig sinds lange tijd wel goed geslapen ;)

Ik trok zojuist; de klaveren, met de slang en weer de lelie.

Binnenkort komt er een einde aan de tegenslagen maar ik moet op mijn hoede blijven en behoedzaam te werk gaan want ik kan misleid worden.
Maar ik word beschermt en begeleidt (door mijn pa...)

Inga

Believe75, welk boek heb je gekocht?
Ik heb toch ook de Mystieke lenormand kaarten besteld.
Kon het niet laten, vind ze zo mooi. :)

zonnetje

hoi believe

Mijn kaarten
Sleutel
Kindje
Slang

en toen door de slang met de vraag ik heb al de Sleutel, Het Kindje en De Slang wat nu waarom de slang geloof ik
Ik kreeg
Het Anker erbij...

voor mij is de slang jouw angst. je trekt hele mooie kaarten. met enkel alleen de slang die als negatief ervaren kan worden.
sleutel mogelijkheden tot oplossingen, kindje,prettige ervaringen, en de anker die je na de slang trok. geluksbrenger en daar mag je je ook aan vasthouden. vasthouden aan het positieve.
Toen Eva in het paradijs de slang tegenkwam had ze een keuze luister ik naar hem of niet!

[/quote]

Jane26

Citaat van: Inga op oktober 26, 2011, 09:48:36 AM
Goedemorgen,

Ik heb gelukkig sinds lange tijd wel goed geslapen ;)

Ik trok zojuist; de klaveren, met de slang en weer de lelie.

Binnenkort komt er een einde aan de tegenslagen maar ik moet op mijn hoede blijven en behoedzaam te werk gaan want ik kan misleid worden.
Maar ik word beschermt en begeleidt (door mijn pa...)

Ik heb juist bij deze legging juist het gevoel dat je moet gaan opletten op dromen, visioenen, voorgevoelens etc. (klaveren, slang, hele positieve droomwereld, in combi met lelie, spirituele droomwereld)! Je wordt idd enorm begeleid. Mooi zeg.

Jane26

Citaat van: Carla (aka Catharina) op oktober 26, 2011, 04:36:42 AM
... en Jane ik kon dus toch ook niet slapen!!!

;D

Dan ook maar 3 dagkaarten getrokken:
De weg, de maan en het boek.

Haha, er hing vast iets in de lucht...

Omdat er zaken niet duidelijk zijn voor je, geen hoogte van kan krijgen twijfel je enorm en zit je toch vast in je onzekerheid lieverd

Jane26

Mijn kaarten
Sleutel
Kindje
Slang

Ik kreeg
Het Anker erbij...

Lieffie, je wilt zo graag verder, opnieuw beginnen, je verkeerde beeld van de situatie houdt je tegen.. alles komt goed (anker), heb vertrouwen.

Jane26

Mijn dagkaarten;

Boom     Sleutel op mn pk      Anker

Heb het idee dat de boom voor energie staat, voelde me gisteravond weer een beetje uit balans (liefdesgebied) maar heb daar zelf de oplossing voor en met het anker erbij zie ik dit als heel positief.

Kom maar op  ;D

Carla

Citaat van: marianne op oktober 26, 2011, 08:50:10 AM
ha carla, waarom kun je niet slapen???
je maakt je teveel zorgen, je komt er niet uit, je wil meer zekerheid over dingen die je niet weet..... :-\ :-*
opgetelt komen we uit bij de kist.....een overdenkingsproces is gaande in alles eigenlijk zo,n beetje.....

Ik schrok steeds weer wakker van Klaas, die had een erg onrustige nacht, op het laatst kwam de adrenaline m'n oren uit en ben ik maar opgestaan  ;D

En ja, er is wel weer een bezinningsproces gaande, en voor sommige dingen (gezondheid) lukt het me niet altijd me vol vertrouwen over te geven aan wat er gebeurt  :(

kristina1975

Hi Zonnetje,
Ik blijf misschien inderdaad door de strijd in mezelf meer uit het negatieve te gaan. Eva's voorbeeld is mooi en ik zal Eva in mijn gedachten houden.
Trouwens mijn dank voor je steun, het voelt ....

:-*

Citaat van: zonnetje op oktober 26, 2011, 12:36:49 PM
hoi believe

Mijn kaarten
Sleutel
Kindje
Slang

Ik kreeg
Het Anker erbij...

voor mij is de slang jouw angst. je trekt hele mooie kaarten. met enkel alleen de slang die als negatief ervaren kan worden.
sleutel mogelijkheden tot oplossingen, kindje,prettige ervaringen, en de anker die je na de slang trok. geluksbrenger en daar mag je je ook aan vasthouden. vasthouden aan het positieve.
Toen Eva in het paradijs de slang tegenkwam had ze een keuze luister ik naar hem of niet!

[/quote]

kristina1975

Ik ben rustig, in ieder geval buiten is het zonnetje lekker aan het schijnen  :-* :-* :-*

Citaat van: marianne op oktober 26, 2011, 08:48:33 AM

Mijn kaarten
Sleutel
Kindje
Slang

Ik kreeg
Het Anker erbij...
de sleutel in combinatie met het kind zegt dat je openstaat voor oplossingen, alleen de slang geeft aan dat je tewantrouwig bent, je kunt zelf ook wel oplossingen verzinnen en eigenlijk weet je dat diep in je zelf ook wel maar je wantrouwd jezelf dat zit echer heel diep in je...door ervaringen in het verleden, door je opvoeding...
ik heb voor jou er nog een richtingskaart bijgetrokken krisje...de staven 7
hou je vast aan je wilskracht, het zonnetje in je, ivooral nu in tijden van tegenspoed.....

kristina1975

Citaat van: Inga op oktober 26, 2011, 09:51:31 AM
Believe75, welk boek heb je gekocht?
Ik heb toch ook de Mystieke lenormand kaarten besteld.
Kon het niet laten, vind ze zo mooi. :)

Ik heb het boek van Christianne Renner inclusief de Lenormandkaarten op aanraden van Marianne en Jane26 gekocht. De kaarten zijn zo lief van formaat, ik ben blij met ze.

Het boek blijft mijn inziens onduidelijk over de Persoonskaart. Er is een aparte hoofdstuk over de PK's, echter niet hoe achter te komen wat je PK is. Misschien dat Jane26 mij/ ons binnenkort hierover meer uitleg kan geven :D

zonnetje

Hoi Carla

Heb nagedacht over je kaartje's die jij getrokken hebt, en omdat je pas geleden zo'n mooie droom had, heb ik hem op deze wijze geïnterpreteerd.
je bent op weg (de weg)
volg je dromen (maan)
en je zult de wijsheid vinden (boek).

Marga