Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

Inga

Citaat van: Carla (aka Catharina) op oktober 23, 2011, 20:40:44 PM
@Inga

Ik denk bij de Boom en de Ooievaar aan een verandering waarbij je op moet passen dat je niet gelijk teveel wilt en/of teveel hooi op je vork neemt.

Duidelijk Carla..... :-* :-* :-*

kristina1975

okeeeeee wat willen de kaarten mij zeggen met steeds en steeds en steeds mij de Slang te laten zien :o :o :o
leef ik echt in zoveel illusies :o :o :o
zijn de mensen om mij heen zo vals  ??? ??? ???
of ben ik toch te negatief over ....  ??? ??? ???

ok ik trek nog een kaart...
De Vogels
Problemen toch

en ik vraag meer bij de Slang en De Vogels en ik krijg de Ster...

dameblanche

er is een dame is het spel als rivale.....
de slang hoeft niet altijd negatief uitgelgd te worden, de slang kan ook staan voor iemand die je spiritueel bijstaat, of voor transformatie, den kmaar eens dat een slang ook zijn oude velletje kan afgooien voor een nieuw....
maar eveneens kan de slang staan voor de veel dromen, de werkelijkheid ontvluchten....
we zien dus meer als er andere kaarten bijgetrokken worden......
je bent enigzins nerveus, hectisch....er kan een telefoontje komen waarin je vooruitang boekt....
hierbij een richtingskaart voor je; staven 4 op de kop
er zijn momenten van uitbundigheid, maar ook momenten van je volkomen leeg voelen....

kristina1975

Ik trek de slang namelijk zo vaakkkk. Wat moet ik toch zonder je uitleggen! Die rivale......ik vind t echt erg... omdat ik leeg ben ik voel de pijn op een manier dat de tranen stil staan tegen mijn tranenpijpen naar buiten.....ik laat hem gaan....hoewel hoe kan ik iemand laten gaan die niet binnen is...ik laat hem niet gaan...ik houd mee op met proberen om hem voor mij te winnen..........zo in je leven zo uit je leven......  :'(

Sorry dat ik me alleen om de liefde druk maak....ja ook stom! Ik heb serieuze zaken die ik moet oppakken ipv mijn energie in zinloze zaken te stoppen! Tja liefde kan ik toch niet zinloos noemen......

Zo mijn gedachten ...

zonnetje

Hoi Believe

Ik heb totaal geen verstand van kaarten interpreteren, maar als ik je stukje lees komt dit bij mij op1

jouw citaat (kan niet zo'n mooi blauw vakje krijgen zoals jullie dat doen)
Sorry dat ik me alleen om de liefde druk maak....ja ook stom! Ik heb serieuze zaken die ik moet oppakken ipv mijn energie in zinloze zaken te stoppen! Tja liefde kan ik toch niet zinloos noemen......

denk dan aan de vogels; voorbijgaand leed, ga de moeilijkheden niet uit de weg! maar hou in gedachten dat ze voorbij zullen gaan.

en daarbij trek je nog een hele mooie kaart erbij : de ster. De toekomst ligt open, en het kan niet kwaad iets nieuws te proberen.

Daarbij vind ik de slang niet zo heel verschrikkelijk. alhoewel hij staat voor het kwaad. Maar negatieve dingen kunnen nodig zijn om tot positieve dingen te kunnen komen. Je trekt de slang als eerste, daarna krijg je 2 mooie kaarten die je heel verhelderend zijn.
Je voelt je rot (liefdesverdriet) maar ga de moeilijkheden niet uit de weg, de toekomst ligt voor je open.
(mijn interpretatie)

mijn kaarten voor vandaag
1e kaart zeis
2e kaart ooievaar ???
3e kaart kruis
Het kind zit gevangen tussen eind en eind :-\
is dit positief of negatief.
en alweer de ooievaar.

hmmmm. ???

dameblanche

zeis-ooievaar-kruis.......houdt m.b.t tot je kind te touwtjes wat meer in handen, weer gedisiplineerder naar haar toe....

Inga

Goedemorgen,

Ik trok zojuist de Slang met de zeis.

Bedrog wordt in 1 klap weggemaaid?

kristina1975

Zonnetje dank je.....mijn tranen zijn wel los nu en ik heb echt liefdesverdriet inderdaad of een teleurstelling of een gebroken hart....t zal snel voorbij gaan nu toch..

Ik snap niet dat mensen zo in je leven zijn en zo weer uit je leven wanneer geen nare dingen zijn gebeurd........

Citaat toets staat rechts boven een bericht.   :-*

Ik laat de boel bezinken nu even, tot later allemaal xxx

Jane26

Mijn online dagkaart is de ring.

Verbondenheid. Ja ben weer lekker in balans, onwijs veel zin om weer aan het werk te gaan na een week ziek thuis te hebben gezeten. Alles klopt zegmaar gevoelsmatig.

Jane26

Vanuit mn eigen pakketje trok ik de beer en de zeisen. Afrekenen met ergernissen, moet vandaag weer werken dus heb het idee dat ik na een week niet gewerkt te hebben me ga doodirriteren aan de laksheid van collega's/cliĆ«nten, en hen flink de waarheid ga zeggen  ;D

joy oh joy ::)

dameblanche

kijk als je nu zies-beer had getrokken dan zou het kappen met zorgen geweest zijn...
maar hier ligt beer-zeis dan gaat het dat je zorgen oogsten mag vandaag......
het kan natuurlijk ook zijn dat je weer in je kracht staat na een weekje ziek thuis te zijn geweest......
ziekte komt nooit vanzelf, op ee ngegeven moment heb je gewoon het ff niet meer kunnen trekken qua energie en is een weekje ziek thuis gewoon een manier om bij te tanken..... ;)

dameblanche

Citaat van: Inga op oktober 24, 2011, 10:29:38 AM
Goedemorgen,

Ik trok zojuist de Slang met de zeis.

Bedrog wordt in 1 klap weggemaaid?

je kunt je moeilijk ontspannen vandaag inga......

Jane26

Citaat van: marianne op oktober 24, 2011, 17:09:48 PM
kijk als je nu zies-beer had getrokken dan zou het kappen met zorgen geweest zijn...
maar hier ligt beer-zeis dan gaat het dat je zorgen oogsten mag vandaag......
het kan natuurlijk ook zijn dat je weer in je kracht staat na een weekje ziek thuis te zijn geweest......
ziekte komt nooit vanzelf, op ee ngegeven moment heb je gewoon het ff niet meer kunnen trekken qua energie en is een weekje ziek thuis gewoon een manier om bij te tanken..... ;)

Haiii, ja hoop het laatste!!! Ik zat op de fiets en voelde me zo sterk, zo van kom maar op! Op werk aangekomen gelijk op de mailtjes gereageerd, duidelijk mijn visie gegeven op zaken, rapportages gelezen en feedback geschreven, enkele keren ook volledig tegen handelen van collega in, maar voelt heel goed want sta er 100 procent achter, en dat is hoe ze me kennen. Open en direct (en lief hihi). Ik bedacht me dus op de fiets.. Hmm dit had ik zo nodig! Ik ben ook ongesteld geworden deze week en nauwelijks pms klachten gehad. Ben echt tot rust gekomen.

Dus hopelijk het laatste, wil nu gewoon knallen en geen stress/zorgen meer op wellk gebied dan ook!

dameblanche

je zit weer duidelijk goed in het zadel jane, nu het zo houden.......dan komen we de winter goed door...... ;)

kristina1975

Citaat van: marianne op oktober 24, 2011, 17:50:16 PM
je zit weer duidelijk goed in het zadel jan, nu het zo houden.......dan komen we de winter goed door...... ;)

ja Jane ga zo door!!! Zo kom ik de winter ook echt makkelijker door, geluk van anderen doet mij ook gelukkiger voelen  :D

:-* :-* :-*