Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

Jane26

Heb 1 dagkaart getrokken op catharinaweb.

Het kruis.

???

Dus gevraagd om duidelijkheid;

Driekaartenlegging

Boom, weg, zeis

Kan me hier absoluut niet in vinden (negatieve aspect ervan), voel me juist geweldig, alle vertrouwen in mijn liefdesleven (dat dat ooit weer komt  ;D), financiĆ«n, werk, sociale leven.. dus bekijk ik het positieve aspect  ;);

Door bepaalde invloeden die niet goed zijn voor mij in mijn leven te verbannen, af te kappen en er een kruis doorheen te trekken ben ik nu weer op weg.

Jane26

Nu ik toch bezig ben met dat online leggen..

'hoe gaat mn liefdesleven verlopen'?

Klaveren,   heer,   sleutel

;D misschien tijd voor dansende smilies?

klaproos1945

;) het kruis geeft ook aan dat het een einde is van een zware periode  8)

Jane26

Citaat van: klaproos1945 op oktober 23, 2011, 11:18:01 AM
  ;) het kruis geeft ook aan dat het een einde is van een zware periode  8)

;D   (again waarom is er geen dansende smilie? hihi)

zonnetje

jane
    (again waarom is er geen dansende smilie? hihi

misschien moet je gewoon zelf gaan dansen ;D ;D ;D

dank jullie nog wel voor de feedback van de laatste keer. Hij was erg toepasselijk.
"s avonds kwam mijn dochter terug van schoolfeest, ziek, half verwilderd, met kapotte panty. (hectische avond, allemaal heren voor haar aan de deur, laat je niet afleiden door mannen)
En ik wist niet goed wat ik er van moest denken. Gezien mijn dochter midden in de pubertijd zit, maak je als moeder toch ongerust. Ik dacht aan de woorden van Marianne marga waarom zoveel twijfels, (je weet dat je kind kan vertrouwen). waarom blijf ik dan zo twijfelen aan de dingen die ik doe (weet dat ik een goede moeder ben) Als je dat los kan laten dan kan ik een sprong voorwaarts maken.

Daarna dacht ik aan de woorden van Jane.

mooi Zonnetje je kan het.

Deze woorden heb ik gebruikt om rustig op de situatie te reageren. Mijn dochter is gaan douche,en naar bed gegaan, en de volgende dag hebben we rustig gepraat over wat er op het schoolfeest was gebeurd, en ze was daar ziek geworden, haar panty was per ongeluk gescheurd omdat iemand op haar schoot had gezeten, er was dus niks aan de hand. De heren aan de deur waren jongens die mijn dochter zochten omdat ze niet op het schoolfeest was.

vandaag opnieuw kaarten getrokken

1e kaart alweer de ooievaar.
2e kaart vos
3e kaart ring

conclusie.
Er zijn nog heel veel twijfels. De vos en de ring bevestigen dit doordat 2 zo'n verschillende kaarten zijn. Verraad en verbinding. Dus ik weet nog steeds niet wat ik wil /geloof :-\

dameblanche

ondaks dat je je flexibel opstelt is er toch wantrouwen......de ring verklaart dat je openheid wil en ook verwacht, je bent open naar je dochter toe, en verwacht diezelfe openheid ook terug, opgetelt de roede....je blijft echter in een 2 strijd zitten, je maalt er nog over door.......
tja loslaten van je kinderen is het moeilijkste proces dat er is en het begint eigenlijk al bij de geboorte....
succes ermee....

Jane26

Mijn kruis, boom weg zeis legging kan ik beter plaatsen..

Zojuist kwam mijn ex van 5 jaar weer langszoemen (ping).. door bepaalde opmerkingen haalde hij oude wonden open. Ben heel kwaad geworden, toen verdrietig, hem uitgelegd wat het is dat hij precies gedaan heeft.. gezegd dat hij me nu echt met rust moet laten. Hij heeft dit toegezegd. Rotzak, ben even uit balans, maar voel me ook weer goed. Heb mn grens aan gegeven en dat voelt verschrikkelijk fijn.

zonnetje

Jane

Heb 1 dagkaart getrokken op catharinaweb.

Het kruis.

Zojuist kwam mijn ex van 5 jaar weer langszoemen (ping).. door bepaalde opmerkingen haalde hij oude wonden open. Ben heel kwaad geworden, toen verdrietig, hem uitgelegd wat het is dat hij precies gedaan heeft.. gezegd dat hij me nu echt met rust moet laten. Hij heeft dit toegezegd. Rotzak, ben even uit balans, maar voel me ook weer goed. Heb mn grens aan gegeven en dat voelt verschrikkelijk fijn.

volgens mij kan je zo het kruis verklaren.
kruis staat einde van een periode.
(dus meestal ook een nw. begin)

Jane26

Hi zonnetje,

Ja zo zag ik de gehele legging ook inderdaad.. bijzonder he.. love lenormand, wordt zo gespiegeld!

dameblanche

hier geeft het de kracht aan die je met pijn en moeite verkregen hebt jan, nu kwam je ex weer opdraven zodat er weer twijfels rijsden aan je bestaan....

Jane26

Citaat van: marianne op oktober 23, 2011, 19:43:16 PM
hier geeft het de kracht aan die je met pijn en moeite verkregen hebt jan, nu kwam je ex weer opdraven zodat er weer twijfels rijsden aan je bestaan....

klopt idd helemaal. Weer teruggezogen in die identiteitscrisis die ontstond toen het uitging. Gelukkig weet ik me snel te herpakken, voorheen kon ik er dagen van verward zijn.

dameblanche

kruis-boom duiden ook de zenuwen aan, zenuwen gierden door je keel, het zweet stond in je handen.....twijfels aan jezelf kwamen weer naar boven, totdat je je zelf meester werd en er een ommekeer kwam........goed gehandelt jane, geef je grenzen aan, dat issie niet gewendt....maar zal er wel aan moeten wennen :P

Inga

Ik trok vandaag de Boom met de Ooiveaar.
Ik wil de Boom heel graag positief duiden (zie uitleg Boom op lenormandkaarten) maar ik blijf neigen naar een negatieve duiding omdat ik daar altijd vanuit ben gegaan. :-\

Carla

@Inga

Ik denk bij de Boom en de Ooievaar aan een verandering waarbij je op moet passen dat je niet gelijk teveel wilt en/of teveel hooi op je vork neemt.

kristina1975

Marianne.....

Ik hoop van niet, terugkomt ....een oude vlam....
Ik ben benieuwd naar strax...

Trouwens ivm RW tarot succes behalen misschien als er een rivale is dat ze pech heeft?....

Tot later xxx
...
Citaat van: marianne op oktober 23, 2011, 08:42:30 AM
het zijn idd geen al te prettige kaarten......
de muizen op heteinde van en legging duiden aan dat iets terug komt....is er een rivale in het spel believe???/