Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

Jane26

Dag allemaal,

Mijn dagkaarten zijn:

de ring en de tuin.

Ben wel met iemand in gesprek geraakt vandaag.. leuke jongen, vindt het gezellig :-)

Ben nog steeds ziek, dus zit thuis.  :-*

sweetmami

Inga;
tegenwerking van instanties? of word het je gewoon allemaal even teveel gedoe en geregel....
Jane;
weer vertrouwen om er lekker op uit te gaan, ervaren van leuke gezelschapppen... hmm mooie spiegel hoor.

mijn kaartjes;
het boek, de muizen, het huis.
misschien dat ik me erger aan al die leerprocessen en me gewoon weer lekker in mn fel wil voelen  ::)

Inga

Ik ervaar op dit moment nog geen tegenwerking van instanties, ik mag aannmenen dat ik ik DAGkaarten trek, deze ook voor vandaag gelden toch?
Tenminste, dat is zo als ik het zie.
Wat wel kan kloppen is dat het me misschien toch wel even te veel geregel en gedoe is ja.
Maar dat ga ik natuurlijk niet toegeven. :-\

Inga

19. DE TOREN(lang leven)

Deze kaart geeft een lang en goed leven aan. Bij een slechte combinatie, bijvoorbeeld met de kaart nr. 6 (De Wolken), kan dit duiden op onverwachte, ernstige ziekte, die mogelijk tot de dood leidt.

Dit kwam ik net tegen op het andere topic van Lenormand, ik word hier niet echt vrolijk van. ??? :'(

Jane26

Hi Inga,

De toren kun je ook zien als letterlijk vier muren om je heen trekken, je torentje in, je afschermen van de buitenwereld. De wolken kunnen staan voor je rot voelen, onzekerheid, stemmingswisselingen etc. Zou dus kunnen staan dat je je terugtrekt,  je even niet in je element voelt.

Carla

Citaat van: Inga op oktober 20, 2011, 17:17:44 PM
Wat wel kan kloppen is dat het me misschien toch wel even te veel geregel en gedoe is ja.
Maar dat ga ik natuurlijk niet toegeven. :-\

Oh, wat heb ik even heerlijk gelachen zeg!   :D
Zoooo herkenbaar  ;D

kristina1975

Citaat van: Jane26 op oktober 20, 2011, 16:03:09 PM
Dag allemaal,

Mijn dagkaarten zijn:

de ring en de tuin.

Ben wel met iemand in gesprek geraakt vandaag.. leuke jongen, vindt het gezellig :-)

Ben nog steeds ziek, dus zit thuis.  :-*

Haha Jane, wat mooiiiii!!! Geniet en ga lekker uit inderdaad zoals Sweetmami het ook zegt,
nog steeds beterschap en weet je ik ben ook behoorlijk ziek nu, dit weer... ach er zijn ergere dingen ;)

xxx

dameblanche

aan inga,
de kaartjes die je trekt hoeven niet perse te staan voor zo,n dag en kan ook op je situatie slaan,
toren geeft ook een eenzaam gevoel weer, je trots waar je niet van af wil wijken, maar het geeft wel gedonder.....

kristina1975

hallo allemaal,
ik heb net de Vos getrokken.....hmmm ik zie al Marianne voor me
Believeeee trek meer kaarten...ok ik zal online nog 2 trekken...
hmmm ik word niet blijer van

de brief via dezelfde site en en een beer via de andere site

ik moet uitkijken voor afgunst???

Jane26

Citaat van: Believe75 op oktober 21, 2011, 10:12:12 AM
hallo allemaal,
ik heb net de Vos getrokken.....hmmm ik zie al Marianne voor me
Believeeee trek meer kaarten...ok ik zal online nog 2 trekken...
hmmm ik word niet blijer van

de brief via dezelfde site en en een beer via de andere site

ik moet uitkijken voor afgunst???

Vos brief beer

Je bent heel goed aan het nadenken, kat uit de boom aan het kijken (missch door mijn pb  :o) wat betreft S. en het contact dat je wilt gaan opzoeken.

Jane26

Mijn dagkaarten:

Maantje               Brief op pk              vogels

Communiceren over mijn werk, of door een bericht vanuit werk kort leed ervaren (dit laatste lijkt me stug, denk het eerste, dat speelt nu inderdaad enorm, maar we zullen zien)

Blijf me verbazen hoe accuraat de kaarten me 9 van de 10 keer zo enorm spiegelen. Gewoon eng.  ???

Believe, heb jij zelf een pakketje lenormandkaarten in huis?

Inga

Goedemorgen,

Ik ben iedere dag weer blij alle feeback van jullie te lezen! :-* :-*

Vandaag trok ik: het Boek met de Toren.

Ik krijg iets te horen wat tot nu toe geheim is gebleven voor mij?

De Toren staat ook voor migraine, laat ik nu opstaan vanmorgen met migraine....
Ik heb de eerste Immigran al moeten slikken anders ben ik straks aan het overgeven van de hoofdpijn.
De Ruiter zegt mij dat ik een positieve instelling moet hebben en moet praten, teugels in handen moet nemen.
Energie opnemen in algemene zin.
Erg toepasselijk vandaag....

zonnetje

hallo allemaal.

Na heel veel gelezen en nagedacht te hebben, besloten ook mijn kaarten maar eens bloot te geven.
1e ooievaar
2e heer
3e vissen.

de conclusie die ik trek een nieuw begin, maar ik moet me niet laten afleiden (door wie, ben vandaag de hele dag heerlijk alleen ;D, ik heb wel een katertje van een paar maanden, die me de hele dag lastig valt? >:(), en vissen verruim je blik ???. Dit kan ik niet goed plaatsen.

Inga de toren. Ik heb er ook heel vaak ruzie mee. Maar zoals ik in de tarotkaarten beschrijving van Ricca heb gelezen,moet dit toch een prachtige kaart zijn.

groet

Marga

Jane26

Citaat van: zonnetje op oktober 21, 2011, 14:02:44 PM
hallo allemaal.

Na heel veel gelezen en nagedacht te hebben, besloten ook mijn kaarten maar eens bloot te geven.
1e ooievaar
2e heer
3e vissen.

de conclusie die ik trek een nieuw begin, maar ik moet me niet laten afleiden (door wie, ben vandaag de hele dag heerlijk alleen ;D, ik heb wel een katertje van een paar maanden, die me de hele dag lastig valt? >:(), en vissen verruim je blik ???. Dit kan ik niet goed plaatsen.

Inga de toren. Ik heb er ook heel vaak ruzie mee. Maar zoals ik in de tarotkaarten beschrijving van Ricca heb gelezen,moet dit toch een prachtige kaart zijn.

groet

Marga

Er staan meer sterke veranderingen te komen.. blijf je flexibel opstellen en wees er niet bang voor. M.a.w. er wordt geadviseerd je flexibel op te stellen, ook emotioneel gezien.

(ooievaar flexibiliteit, heer je 'vermannen', vissen vermeerdering/emoties).

Wie weet heeft dit meer raakvlakken?  ;D

(Kijk ook eens bij de uitleggen die Marianne geeft, heb heel veel van haar geleerd qua duiden). :-*

kristina1975

hey Jane,
Ik heb wel de RW kaarten, Godinnen kaarten, Engelen kaarten (3verschillende), Kabbala kaarten.
Ik heb geen Lenormand en eerlijk gezegd ik gebruik mijn eigen kaarten niet meer omdat ik mezelf niet vertrouw, ik ben niet objectief en vooral ik beinvloed mijn kaarten gewoon.  :-[
xxx