Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

sweetmami

hello ladies, mijn kaarten voor vandaag;

het schip-de vogels-de klaveren.

liefs

dameblanche

Citaat van: Jane26 op oktober 18, 2011, 12:09:12 PM
Goodday everyone,

Ik trok online:

lelie - sterren op pk - kind

Heb gisteravond voor het slapengaan tegen mn 'bezoek' (engelen & gidsen) gepraat. Denk dus dat het is aangekomen..voelde me helemaal warm worden en blij gisteravond. En zo veel intens gedroomd ook. Vanmorgen werd ik wakker, echt heel ziek, kreeg haast geen adem, dus heb me ziek gemeld. Ben benieuwd wat jullie er verder uithalen.
ook beterschap lieverd, kruip maar eens lekker onder de wol....
de lelie het spirituele daar sta je momenteel zeer open voor, je wil hierin ook bepaalde doestellingen bereiken, vergeet echter nooit dat je je zelf eerst goed moet weten af te schermen, je leeg maken, vanuit een blanco blad starten.....
dit is hier ee nhel goede site om te kunnen oefenen, je leert op die manier je kennis in praktijk om te zetten

dameblanche

inga...roede-toren kunnen wijzen op overhoop liggen met een instantie...

dameblanche

Citaat van: Believe75 op oktober 18, 2011, 12:43:12 PM
OO Jane, beterschap!!!

mijn dagkaart is de Slang..
Ik moet behoedzaam zijn voor mijn eigen onzuivere gedachten en natuurlijk ook voor de gedachten van de anderen die onzuiver en of manipulerend zijn.

Ik laat het bij een kaart omdat een werkpunt en of aandachtspunt per dag oke zijn en natuurlijk nog steeds graag jullie aanvullingen en zelfs jullie verwachtingen zijn welkom.

Heel veel liefs, beterschap en liefde,
XXX
heel juist believe, de kaarten kunnen ook een aanwijzing zijn om jezelf beter onder de loup te kunnen nemen, de slang hierbij wijst je op iemand die nogal eens lekker kan wegdromen, die zich makkelijk laat beinvleoden ook, ook iemand die zich illussies kan verdrinken, mmar ook iemand die vooruit wil, maar argwanend naar anderen kan kijken.....

dameblanche

Citaat van: sweetmami op oktober 18, 2011, 16:11:16 PM
hello ladies, mijn kaarten voor vandaag;

het schip-de vogels-de klaveren.

liefs
het schip laat zien wat er op je af komt, het betekend ook dat communicatie beterschap kan beloven en duidelijkheid....

sweetmami

wauw hele mooie en het is indderdaad uitgekomen, marianne je bent een topper!!!  :-*

kristina1975

Muizen is mijn kaart voor vandaag. ik moet alert blijven en misschien ook wel gewoon mijn verlies in mijn financien en misschien ook in de liefde accepteren :(
liefs

Basic

Goeiemorgen iedereen

Mijn legging vandaag:

Verleden     Heden         Toekomst
Kruis           Vossen        Muizen

De kaarten zien er niet echt positief uit.
Pfff.

Kruis     = Halt, stopteken, vertraging
Vossen  = List, bedrog
Muizen  = Gemis, diefstal, tekort

Wat moet ik daar uitmaken? Jeetje ...
Ik denk door bedrog of illusies die ik van mij afwerp, merk ik dat ik dingen tekort kom in mijn leven die ik
wil aanvullen.

Klinkt een stuk positiever dan op het eerste gezicht.
Wat denken jullie?

Groeten,
Basic   

dameblanche

Citaat van: Basic op oktober 19, 2011, 08:34:21 AM
Goeiemorgen iedereen

Mijn legging vandaag:

Verleden     Heden         Toekomst
Kruis           Vossen        Muizen

De kaarten zien er niet echt positief uit.
Pfff.

Kruis     = Halt, stopteken, vertraging
Vossen  = List, bedrog
Muizen  = Gemis, diefstal, tekort

Wat moet ik daar uitmaken? Jeetje ...
Ik denk door bedrog of illusies die ik van mij afwerp, merk ik dat ik dingen tekort kom in mijn leven die ik
wil aanvullen.

Klinkt een stuk positiever dan op het eerste gezicht.
Wat denken jullie?

Groeten,
Basic   

in het verleden heb je ergens een kruis over getrokken, toch blijf je achterom kijken met enige spijt.....

kristina1975

alweer een hart  ??? ::) ???

oke ik snap het niet meerrrrr. Ik weet alleen dat ik aan het veranderen ben, dat ik iemand als mijn hartman zie en ik er mee bezig ben

hmm moet ik dan niet te veel met mijn hart bezig ben of juist mijn hart blijven volgen...hmmm ik denk de laatste natuurlijk!

xxx

dameblanche

je bent bovernal een heel geduldig persoon, het hart op de juiste plek, voor iedereen een vriendelijk woord, het gevaar is dat je je te veel confor :-*meert vaak, daarbij verlies je de grip weleens op jezelf....

dameblanche

1 kaartje trekken zegt natuurlijk erg weinig daarom heb ik uit eigen doos een paar kaartjes erbij getrokken believe.....
1 de lelie, 2 het boek, 3 het huis, 4 de zeis, 5 het schip, 6 het kruis, 7 de ring, 8 de toren en 9 de beer
over het algemeen kijk je op een negatieve manier naar jezelf, je schijft je vaak onder, je vindt anderen belangrijker dan jezelf, het heeft ook te maken met de manier hoe je bent opgevoed, het aandeel van je ouders hierin is heel benalgrijk gewesst en ook de positie in het het gezin....
het is voor jou wel eens moeilijk geweest en ook daarvan heb je toch min of meer afstand van kunnen nemen, er zijn toch dingen onbesproken geweest, toch wil je daar open over zijn gaan om weer een betere verstandhouding met het thuisfront te gaan hebben...maar dat is moeilijk, je zult eenzaam in je gevoel hierover blijven hebben......liefs marianne :-*

kristina1975

het klopt allemaal lieve Marianne....
ook dat ik me probeer te veranderen, vooral probeer ik om niet keer op keer anderen belangrijker vinden dan ik. Ik wil ook niet meer voor de anderen te zijn en mezelf kapot maak.

Ik verander alleennnn het is niet makkelijk, babystapjes..............het is een van de grootste uitdagingen in mijn leven....ik denk de grootste uitdaging in mijn leven!!!!

Uiteraard het heeft met mijn huisfront te maken en met mijn opvoeding. Ik heb veel liefde gekend echter ik heb altijd voor mezelf moet zorgen en voor alle anderen want ik kon mezelf altijd redden.

Ach jij bent veel slimmer...achhhh jij bent veel sterker.....ach kom op... dus niemand die mij ooit heeft gevraagd hoe het met mij ging, hoe ik me voelde. Ik heb dus ook nooit het belang van ingezien dat ook voor mij gezorgd moest worden, zelfs ik al tot nu nog ik red me wel en e en en.....

Daarom dus de Hart.....ik moet mijn hart volgen die nu vooral mij wilt laten zien dat ik er ben
:-* :-* :-*

Wel toch nog vetrouwen in mensen met de hart op de juiste plek.  : ::) ::) ::)

Inga

Ik trok vandaag (weer) de Toren maar nu met de Wolken...
??

dameblanche

wederom een instantie/instelling waar je moeilijkheden bij verwacht?
kan het te maken hebben met je moeder inga?