Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

Jane26

ote author=Basic link=topic=3876.msg48240#msg48240 date=1318797920]
Citaat van: Basic op oktober 16, 2011, 07:03:38 AM
Goeiemorgen iedereen,

Mijn legging voor vandaag is:

Boek - Maantje - Kind

Groetjes,
Basic

Klopt helemaal! Het boek kan idd de cursus duiden, het kind, dat je hier open en positief instaat.

Maan staat toch ook voor werk en carrière.
Ik had net daarvoor toen ik mijn legging had gedaan, een cursus gelezen voor werk die mijn creatieve ideeen ten goede zou komen & een boek gelezen over ivm liefde en gevoelens in relaties.

Warme groeten,
Basic
[/quote]


Klopt helemaal! Het boek kan idd de cursus duiden, het kind, dat je hier open en positief instaat.

Iefs!

Jane26

Sorry, reageer vanaf mn tel.. Vol met taalfoutjes Ðus..

kristina1975

Hiiii, ik vind het ongelovelijk en mooi en ben benieuwd want mijn 3 kaarten voor morgen zijn

Hart
Huis
Hart

Het huis had ik ook voor vandaag getrokken, 2x Hart ....ik ben benieuwd. :D

xxx


Jane26

Hmmm lieve Believe.. Het huis kan natuurlijk voor letterlijk huis staan.. Dus een hoop liefde in huis. Maar kan ook staan voor je vel, dus veel liefde ervaren.. Spiegeling van je gevoel. We hopen natuurlijk beide ;D

dameblanche

2 keer hart, je harteman....ook je wens om met je harteman samen te zijn .....
je bent beminnelijk van aard, maar ook dat je graag aardig gevonden wil worden.....je kleed je graag goed, en je houdt van plezer maken.... ::)

kristina1975

Hmmmm ik zeg Proost voor veel liefde in huis en op mijn vel   ;D
Ik wil graaf koken dacht ik net en dan móet mijn hartman wel verschijnen natuurlijk
En dan zal ik me met alle plezier mooi aankleden en heeeeeelllll graag veel plezier beleven   8) 8)
;D ;D

Ik ben alleen met een ding niet eens, ik vind namelijk dat er verschil is tussen aardig gevonden willen zijn of vinden dat wij mensen gewoon aardig tegen elkaar moeten zijn.
Ik geniet wanneer mensen om me heen genieten, ik heb onbegrip dat mensen anderen pijn willen doen.
Ik snap de egoïsme niet, ik snap de wreedheid van velen niet. T doet mij wanneer een onbekende een andere onbekende onrecht doet. Waarom zal ik onaardig zijn wanneer ik de keuze heb om aardig te zijn. Echter kom niet aan mijn beest of aan mijn naasten dan ben ik erg onaardig. Gekke is om mijn eigen ik ........ velen maken misbruik van of kunnen maken. Reden ik zorg voor anderen blijkbaar vind ik mezelf niet waardig genoeg Haha

Wauwwww mooi die kaarten en jullie interpretaties geven een totaal andere wending nu en een goede enige wat ik nee wat wij nodig hebben is de liefde :) van onszelf en anderen   ;D

Xxx
Trouwens omdat ik ook de RW dagkaarten trek probeer ik ook de link te begrijpen tussen de RW en Lenormand kaarten.

Marianne, zij zijn iedere keer echt anders he   ???

In ieder geval xxxxxxxx   :D
Ben blij

Inga

Ik trok vanmorgen de Vogels met de Weg.

Ten onrechte denken geen keuze te hebben.
Me niet kunnen schikken in een keuze die ik moet maken.

Basic

Inga,

Waarom 'moeten'? Moeten klinkt heel erg dwingend alsof je geen keuzevrijheid hebt. Gebruik beter het woord 'kunnen'. Je kan die keuze maken maar dat hoeft niet.

Ik wil het gewoon even meedelen omdat heel veel mensen denken dat ze van alles moeten. Van wie moet je dit of dat? Van de kabouters? Van kermit de kikker? :P Bij wijze van spreken.
Je hebt altijd de keuzevrijheid, echter bij elke keuze die je maakt, hangen er gevolgen aan vast.


Groeten,
Basic

Jane26

Hoe verloopt mijn dag vandaag;


Beer, boom op de pk en klaverbladen. En nee nee, de werkbeer is out of order, voel totaal geen spanning meer, sterker nog ik merk dat we steeds meer ons plekje vinden. Ben ook net klaar met werken. Echter kan ik er wel een andere betekenis aan ontlenen. Ik voel me ziek! Hoest, snotter en klaag de hele boel bij mekaar. Komt dus gelukkig wel goed.

Jane26

Citaat van: Inga op oktober 17, 2011, 10:26:26 AM
Ik trok vanmorgen de Vogels met de Weg.

Ten onrechte denken geen keuze te hebben.
Me niet kunnen schikken in een keuze die ik moet maken.

Vanuit een situatie waar jij je even flink zorgen over maakt (maar eigenlijk best meevalt) twijfel je over een bepaalde situatie..

dameblanche

Citaat van: Basic op oktober 17, 2011, 11:28:11 AM
Inga,

Waarom 'moeten'? Moeten klinkt heel erg dwingend alsof je geen keuzevrijheid hebt. Gebruik beter het woord 'kunnen'. Je kan die keuze maken maar dat hoeft niet.

Ik wil het gewoon even meedelen omdat heel veel mensen denken dat ze van alles moeten. Van wie moet je dit of dat? Van de kabouters? Van kermit de kikker? :P Bij wijze van spreken.
Je hebt altijd de keuzevrijheid, echter bij elke keuze die je maakt, hangen er gevolgen aan vast.


Groeten,
Basic

het enige dat we moeten is sterven :-\

dameblanche

Citaat van: Inga op oktober 17, 2011, 10:26:26 AM
Ik trok vanmorgen de Vogels met de Weg.

Ten onrechte denken geen keuze te hebben.
Me niet kunnen schikken in een keuze die ik moet maken.
vogels duidt ook op communicatie, daar ben je wel eens twijfelachtig in inga....

dameblanche

Citaat van: Jane26 op oktober 17, 2011, 12:41:35 PM
Hoe verloopt mijn dag vandaag;


Beer, boom op de pk en klaverbladen. En nee nee, de werkbeer is out of order, voel totaal geen spanning meer, sterker nog ik merk dat we steeds meer ons plekje vinden. Ben ook net klaar met werken. Echter kan ik er wel een andere betekenis aan ontlenen. Ik voel me ziek! Hoest, snotter en klaag de hele boel bij mekaar. Komt dus gelukkig wel goed.
beer-boom hier een beetje futloos, die verkoudheid speelt wat in op je energie, probeer een beetjelief vorjezelf te wezen, ga op tijd naar bed.,....

Inga

Citaat van: marianne op oktober 17, 2011, 14:34:59 PM
Citaat van: Inga op oktober 17, 2011, 10:26:26 AM
Ik trok vanmorgen de Vogels met de Weg.

Ten onrechte denken geen keuze te hebben.
Me niet kunnen schikken in een keuze die ik moet maken.
vogels duidt ook op communicatie, daar ben je wel eens twijfelachtig in inga....

Klopt, ik ben een rasechte weegschaal..... ;)

sweetmami

haha Inga, ik ook  ;D ik ken het!

Mijn kaarten de berg, de lelie en het kruis.

::)