Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

Carla

Citaat van: Inga op oktober 06, 2011, 15:35:32 PM
Wat heerlijk zo'n nieuwe Lenormand dagkaart-topic!

Mooi! Dan weet ik waarvoor ik het gedaan heb  :-*

dameblanche

inderdaad, schip is werk, en oek staat voor studie, schip geeft ook aan wat op je afkomt, dus die studie, maar ook je energie...combinatie met het boek geeft ook onbegrip naar een bepaald persoon toe vandaag..... :-*

kristina1975

Citaat van: Carla (aka Catharina) op oktober 07, 2011, 00:25:49 AM
Citaat van: Inga op oktober 06, 2011, 15:35:32 PM
Wat heerlijk zo'n nieuwe Lenormand dagkaart-topic!

Mooi! Dan weet ik waarvoor ik het gedaan heb  :-*

Jaaaa super! Ik heb heel lang de lenormand kaarten ook veel fijner gevonden dan RW. Ik vond RW kaarten veel te eng  ::)

Voortaan ik ook iedere dag een lenormand :)

kristina1975

#18
Ik heb net de Slang getrokken   :-X
Misschien ben ik niet zo zuiver als ik denk te zijn.  :-[

Hoe of waar trekken jullie je lenormand dagkaart ? Ik heb hem net via tarotweb.nl getrokken.
Ik wilde liever via Catharinaweb echter ik vind een verschil tussen een dagkaart trekken of een eenkaart kaartlegging.  :-\

Fijne dag!
:D

sweetmami

Believe 75:
Hoeft niet persee over jou als persoon te gaan. Kan ook zijn dat je geen heldere kijk hebt op een bepaalde situatie?

ik trok de lelie+de wolken voor mezelf voor vandaag???

Jane26

Citaat van: marianne op oktober 07, 2011, 08:32:15 AM
inderdaad, schip is werk, en oek staat voor studie, schip geeft ook aan wat op je afkomt, dus die studie, maar ook je energie...combinatie met het boek geeft ook onbegrip naar een bepaald persoon toe vandaag..... :-*


Gister stond echt in het teken van de 'studie'.. gelukkig geen niet te begrijpen mensen om me heen gehad!

Jane26

Citaat van: Believe75 op oktober 07, 2011, 09:10:16 AM
Ik heb net de Slang getrokken   :-X
Misschien ben ik niet zo zuiver als ik denk te zijn.  :-[

Hoe of waar trekken jullie je lenormand dagkaart ? Ik heb hem net via tarotweb.nl getrokken.
Ik wilde liever via Catharinaweb echter ik vind een verschil tussen een dagkaart trekken of een eenkaart kaartlegging.  :-\

Fijne dag!
:D


Ik trek ze gewoon zelf; schudden en dan de bovenste 1, 2 of 3..
En wat zijn RW kaarten? En waarom vond je die eng?
:-*

Jane26

Citaat van: sweetmami op oktober 07, 2011, 11:17:07 AM
Believe 75:
Hoeft niet persee over jou als persoon te gaan. Kan ook zijn dat je geen heldere kijk hebt op een bepaalde situatie?

ik trok de lelie+de wolken voor mezelf voor vandaag???

Het gevoel hebben niet verder te kunnen komen, vast te zitten..

gelukkig komen er na wolken weer zonnestraaltjes..

Jane26

3 kaartenlegging voor moi;

1. BEER
2. MAANTJE
3. Boom (op PK)

snap er weer de ballen van. Voel me prima! Ik werk alleen onwijs veel deze week.. dit is gelukkig mn laatste dienst en dan een twee dagen vrij. Ik kan deze legging dan ook enkel interpreteren als vol goede kracht aan het werk gaan, en me heel moe voelen.. ???

Leeuwin

@Jane,

Beer/Maan/Boom

Kan het zijn dat er een collega heimelijk (zeer) jaloers op je is?

Jane26

Nee.. Ik heb geweldige collega's.. Gelukkig!

sweetmami

je bent ontevreden dat jouw harde werk niet gezien word.

Leeuwin

Wat jij nu schrijft kan het ook zijn Sweetmami

kristina1975

Hè hè eindelijk meer over lenormand kaarten zeg ik nu weer :)
Sweetmami & Jane bedankt :)
Ik heb geen zicht op wat komt in mijn relaties. Dus geen heldere kijk en vastlopen gevoel zegt de slang ook dus?

Nu lekker slapen in ieder geval.

Liefs!

Jane26

@ belÍeve, de slang in relÃ,,ties anneer het om jÖu gaat kan staan voor wet verkeerd kijken naar de situatie, wat achterdochtlomkan creeeren. Zoals sweetmami aangaf, totaal op verkeerde spoor zitten.