Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

assie63

goedemorgen

vandaag trok ik

33 sleutel 30 lelie 3 schip= 30 lelie

deuren worden geopend door hulp van boven en zorgt voor vooruitgang

dameblanche

Citaat van: Jane26 op december 29, 2011, 18:10:02 PM
Lieve mensen..

Kruis,  Maan op mijn pk,  Huis

Emoties in me die ik probeer te blokkeren?

XXX

ja ook angst en onzekerheden houden je in de tang......

aas van pentakels.......probeer je af te reageren....waarschijnlijk door een mooie wandeling te gaan maken in de natuur...... :-\

dameblanche

Citaat van: assie63 op december 30, 2011, 07:18:50 AM
goedemorgen

vandaag trok ik

hulp van boven...okè, maar probeer je af te stemmen op wat zij van boven in je oortje fluisteren....

ik zie hier ook allemaal drieen staan
de 3 is het getal van de groei, ontwikkeling en uitdrukking.
3 is ook het punt gedefinieerd dor de relatie met 2 anderen
de tijd wordt uitgedrukt in verleden -heden - toekomst [zonder het verleden, geen heden, en ook geen toekomst]
de goddelijke 3 eenheid bestaat uit; vader-zoon en geest...
alle objecten hebben een lengte-breedte en hoogte
goddelijke deugden; geloof, hoop en liefde.
man-vrouw-kind.

mlw

haai

vandaag heb ik ruiter - vogels pk- kist

het lijkt erop dat ik slecht nieuws krijg wat mij verdriet doet. opgeteld is het ook nog berg.

:-\

rianna

GOedemorgen  ALLEMAAL
VANDAAG TROK IK 29= DE VROUW 20 = DE TUIN 26 = HET BOEK
samen vormen zij 3 = het schip
door inzichten te krijgen  komt er meer  rust in me zelf ik ga een nieuwe koers uitstippelen
liefs Rianna

dameblanche

Citaat van: mlw op december 30, 2011, 09:44:24 AM
haai

het lijkt erop dat ik slecht nieuws krijg wat mij verdriet doet. opgeteld is het ook nog berg.

ik denk dat je weer in de clinch zal liggen met je ex, een steeds terugkerend verhaal, een berg!!!!!

dameblanche

Citaat van: rianna op december 30, 2011, 09:51:09 AM
GOedemorgen  ALLEMAAL
door inzichten te krijgen  komt er meer  rust in me zelf ik ga een nieuwe koers uitstippelen
liefs Rianna
ik zie hier allemaal hoofdletters staan rianne, volgens mij ben je het in kringetjes ronddraaien goed zat...
allerlei voornemens, maar steeds komt er door toedoen van anderen iets tussen, je bent  het beu, je wil eindelijk eens met dat gesakker allemaal kappen...je wilt iets voor jezelf.....
en dat ga je ook doen....
door je echtte gaan opgeven voor een cursus [tuin-boek] QUILTEN......
rianna......doen...hak die knoop door....
je zult er veel plezier aan beleven gaan, je komt onder de mensen met eenszelfde hobbie..je zelfvertrouwen schiet omhoog......

mlw

Citaat van: marianne op december 30, 2011, 09:57:57 AM
haai

ik denk dat je weer in de clinch zal liggen met je ex, een steeds terugkerend verhaal, een berg!!!!!

mijn ex?.... :o    ik heb hem verboden nog in mn kaarten voor te komen  ;D :P

klaproos1945

goede morgen allemaal

nog twee dag te gaan en het is 2012

vandaag het kind~het hart~het kruis

klaproosje

sweetmami

Goeiemorgen mijn spirituele vrienden  ;D

mijn kaartjes voor vandaag;

de zeis vloog eruit

de ruiter, boom op pk, de vissen.

hmm wat moet ik nog zaaien wat moet ik nog oogsten, hoe kan ik vooruit en groeien?

liefs,

sweetmami

Citaat van: assie63 op december 30, 2011, 07:18:50 AM
goedemorgen

vandaag trok ik

Hoi Assie,

jahoor indderdaad, er komt weer stroming in je emoties, je gaat rustig op naar de vooruitgang dmv steun en hulp maar ook dmv het vertrouwen in het spirituele.

dameblanche

hoe heb je dat gedaan marijke....de telefoon uitgetrokken, profiel geblokkeeerd, aan de deur laten staan, banden lek gestoken....hihihi, of gewoon de heer eruit genomen....

sweetmami

haai

ja zwaar, je krijgt weer een berg verdriet over je heen, er gaat weer gesproken worden over, wat allemaal te maken heeft met het afsluiten van...maar het is weer ff tijdelijk, dan kan je ook weer verder.

sweetmami

Citaat van: rianna op december 30, 2011, 09:51:09 AM
GOedemorgen  ALLEMAAL
liefs Rianna

Hoi Rianna, lekker ff bezig met tijd voor jezelf en de veranderingen, dingen doen voor jezelf, op een positieve manier, positieve vooruitgang, het kost alleen even wat tijd om de leerprocessen door te laten dringen en een plekje te geven.

dameblanche

Citaat van: klaproos1945 op december 30, 2011, 10:40:29 AM
goede morgen allemaal

nog twee dag te gaan en het is 2012

vandaag het kind~het hart~het kruis

klaproosje
ja klaproosje nog 2 dagen en we staan voor een woelig jaar, we verwachten er veel van, maarwe zullen het allemaal zelf moeten gaan organiseren.... :-\
je zit in een overdenkingsperiode,  kruis staat voor weerstand overwinnen, om  aan kracht te winnen....
je opent je hart.....je laat je emoties los, je laat ook emoties toe, het doet je eigenlijk wel goed....
je laat vergeving toe zodat liefde je hart weer kan vervullen....daar was je ook aan toe, je proefde de laatste rijd ook te veel bitter spul