Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

mlw

haai

vandaag heb ik het boek - ruiker pk -  zeis en opgeteld weer de ruiker

dingen die niet uitgesproken zijn. scheiding brengt me rust.

:) marijke

sweetmami

Goeiemiddag lieverds,

Voor mij
De beer, kind op pk, de doodskist
Samen het kruis.

Ofwel onderweg naar n hele nieuwe start voor mij n mn kleine, terug naar mn kracht. Zwaar overdenkings/verwerkingsproces/transformatieproces aan t eind vd rit is het het allemaal waard.

dameblanche

Citaat van: rianna op december 29, 2011, 08:56:45 AM
GOEDEMORGEN!!!!!!
het is al donderdag het oude jaar  verliest langzaam zijn kracht hihihi
ik trok
18 hond
17 ooievaar
36 kruis
ik zet een kruis over dingen zodat er veranderingen plaats kunnen nemen
ik heb daar vertrouwen in 
samen 35 is het anker ik krijg houvast
liefs Rianna

haha, daar vliegt een deur open en daar zien we rianne blij naar binnen stormen ;D
kruis kan ook een stopsignaal zijn....het biedt ook de gelegenheid om over iets na te denken...
door weerstand te overwinnen neemt kracht toe
iets wat al lange duur speelt, daar wil je verandering in aanbrengen...maar dat roept weerstand op....

dameblanche

Citaat van: mlw op december 29, 2011, 10:42:06 AM
haai

vandaag heb ik het boek - ruiker pk -  zeis en opgeteld weer de ruiker

dingen die niet uitgesproken zijn. scheiding brengt me rust.

:) marijke
het verlangen naar rust en tevredenheid.....
je ondervindt vooal weerstan in jezelf, je vindt dat je daardoor niet echt vooruit komt..

sweetmami

@ Assie, je hebt zelf de oplossing in handen voor nieuwe zaken maar je doet er niks mee, je blijft een beetje in je wantrouwen hangen. Je mag een nieuw doel gaan opstellen voor jezelf en je gezin, vol vertrouwen en groei, weet zeker dat het gaat slagen!

@ klaproosje, ook jouw gedachten maken overuren, wat is er allemaal gebeurd, wat staat er nog te gebeuren, je wil verder uit de moeilijkheden komen, wensen laten uitkomen, in het nieuwe jaar... nou het is in beweging hoor, er staat weer veel te gebeuren en al die gedachten gaan je nog veel brengen. Laat ze maar positief zijn.

@ Rianna, loyaal naar de mensen om je heen, je bent een echte steun en toeverlaat, met soms wat tegenwerkingen van buitenaf, daarom wijk je soms af van de loyaliteit naar jezelf, van moet ik wel dit, moet ik wel dat, maar altijd weer met goeie moed vooruit, ondanks de veranderingen en dan vind je ook weer je houvast omdat je weet dat het positief is, en als het het nog niet is, dat het het dan wel word. van ja, het is goed zo, want je bent een goed en liefdevol mens Rianna.

@ MLW, jij bent momenteel passief, van je het is wel goed zo, nu even niks, je ontvangt alle informatie die je wil weten, brengt weer even onrust van wat brengt het mij dan en wat krijg ik ervoor terug maar je hebt ook geen zin om er tegen in te gaan of er wat voor te doen, je neemt t in je op en leert ervan. Dit niet meer. Laat mij maar even. Je hebt gegeven en gegeven en gegeven, enige wat je wil is rust nu. En dat krijg je en je gaat het krijgen! Echt waar!

dameblanche

Citaat van: sweetmami op december 29, 2011, 12:26:52 PM
Goeiemiddag lieverds,

Voor mij
De beer, kind op pk, de doodskist
Samen het kruis.

Ofwel onderweg naar n hele nieuwe start voor mij n mn kleine, terug naar mn kracht. Zwaar overdenkings/verwerkingsproces/transformatieproces aan t eind vd rit is het het allemaal waard.

het kruis geeft jou ook hier de gelegenheid om over iets na te denken, afstand van te kunnen nemen..
kracht te verkrijgen door weerstand te overwinnen, en weerstand ondervind je maar al te veel op dit moment.
de beer zegt ook dat er iets moet gaan veranderen, je innerlijke houding, ga definitief iets afsluiten, wees eerlijk en open naar jezelf toe....

2 kaarten komen hier in naar voren;
gerechtigheid en de pentakels ridder...
alles is ook zo verlopen als 'de bedoeling' is, de situatie is gewoon een optelsom van gemaakte keuzes van jezelf en van mensen waarmee je te maken hebt gehad...het lijkt alsof je geen stap vooruit bent gekomen, maar toch wel!!!!
deze kaart vraagt ook om volstrekte eerlijkheid...

sweetmami

mlw

@ Marianne en Sweetmami

beide dank je!

:-*

rianna

Citaat van: sweetmami op december 29, 2011, 12:54:17 PM

@ Rianna, loyaal naar de mensen om je heen, je bent een echte steun en toeverlaat, met soms wat tegenwerkingen van buitenaf, daarom wijk je soms af van de loyaliteit naar jezelf, van moet ik wel dit, moet ik wel dat, maar altijd weer met goeie moed vooruit, ondanks de veranderingen en dan vind je ook weer je houvast omdat je weet dat het positief is, en als het het nog niet is, dat het het dan wel word. van ja, het is goed zo, want je bent een goed en liefdevol mens Rianna.

wat een mooie duiding Sweetmami
ja soms vergeet ik mij zelf hoor dat is zo  en probeer zoveel mogelijk positief te blijven
heel erg bedankt  liefs Rianna

rianna

Citaat van: marianne op december 29, 2011, 12:32:35 PM
Citaat van: rianna op december 29, 2011, 08:56:45 AM
GOEDEMORGEN!!!!!!
het is al donderdag het oude jaar  verliest langzaam zijn kracht hihihi
ik trok
18 hond
17 ooievaar
36 kruis
ik zet een kruis over dingen zodat er veranderingen plaats kunnen nemen
ik heb daar vertrouwen in 
samen 35 is het anker ik krijg houvast
liefs Rianna

haha, daar vliegt een deur open en daar zien we rianne blij naar binnen stormen ;D
kruis kan ook een stopsignaal zijn....het biedt ook de gelegenheid om over iets na te denken...
door weerstand te overwinnen neemt kracht toe
iets wat al lange duur speelt, daar wil je verandering in aanbrengen...maar dat roept weerstand op....
hoi Marianne
ja ik denk wat af zo op een dag  maar nu eens geen ellende maar iets creatiefs bang dat ik het niet kan dat ik dat ook nooit zal leren  geen zelfvertrouwen dat zal het zijn  gewoon doen natuurlijk dus weerstand genoeg zoals je ziet en ik hoef er niet eens voor te praten alles speelt zich in me zelf af hihihi
en nu heb ik het  over QUILTEN  wil het zo graag leren loop er al weet ik hoe lang mee in me hoofd  pfffffffff
dank je wel  meis
liefs Rianna

assie63

Citaat van: sweetmami op december 29, 2011, 12:54:17 PM
@ Assie, je hebt zelf de oplossing in handen voor nieuwe zaken maar je doet er niks mee, je blijft een beetje in je wantrouwen hangen. Je mag een nieuw doel gaan opstellen voor jezelf en je gezin, vol vertrouwen en groei, weet zeker dat het gaat slagen!

@ klaproosje, ook jouw gedachten maken overuren, wat is er allemaal gebeurd, wat staat er nog te gebeuren, je wil verder uit de moeilijkheden komen, wensen laten uitkomen, in het nieuwe jaar... nou het is in beweging hoor, er staat weer veel te gebeuren en al die gedachten gaan je nog veel brengen. Laat ze maar positief zijn.

@ MLW, jij bent momenteel passief, van je het is wel goed zo, nu even niks, je ontvangt alle informatie die je wil weten, brengt weer even onrust van wat brengt het mij dan en wat krijg ik ervoor terug maar je hebt ook geen zin om er tegen in te gaan of er wat voor te doen, je neemt t in je op en leert ervan. Dit niet meer. Laat mij maar even. Je hebt gegeven en gegeven en gegeven, enige wat je wil is rust nu. En dat krijg je en je gaat het krijgen! Echt waar!
ja ik weet dat ik het zelf in handen heb, en ja denk wel dat ik een beejte blijf hangen, och ben beniuwd naar het neiuwe doel, en fijn dat het gaat slagen, Dank je wel voor de duiding, assie xx

assie63

Citaat van: marianne op december 29, 2011, 08:36:06 AM
er WORDEN deuren geopend assie.....
niks gaat vanzelf, als je de sleutel in de hand hebt zul je zelf die deuren moeten openen...
de sleutel ligt er wel, maar de boom ligt er bij.....
daarbij komt dan ook nog eens de vos om het hoekje kijken....
je bent vaak iets te voorzichtig, je belijft te lang hangen omdat je argwanend bent....
richt je op de ster.......open die deur, je sterretje zal stralen...en ik weet zeker in je mooie blouse....
ja er worden zeker deuren geopend, ja ik moet het zelf doen, wat wil dat zeggen dan dat de boom erbij ligt?, ja ik ben voorzichtig en argwanend, ik zal mij richten op de ster in mijn mooie blouse hihihi, Dank voor duiding, assie xx

klaproos1945

ja sweetmami er staat nog het een en ander te gebeuren nu we naar 2012 gaan
laten we hopen dat de positieve kant van het leven sterker gaat worden zodat...
de beweging ...... van 2011 zich voort kan zetten in de zin van de verandering

Jane26

Lieve mensen..

Kruis,  Maan op mijn pk,  Huis

Emoties in me die ik probeer te blokkeren?

XXX

sweetmami

@ jane, schatje juist mooi! Je weet dat je de tegenwerkingen moet verwerken dus in de momenten dat je alleen bent denk je er even aan maar je laat het niet overheersen. Je hebt leuke bezoekjes aaan huis en geniet van de aandacht, rust, kadotjes, ofwel je laat t allemaal over je.heenkomen de komende tijd. Pluk de dag :-*