Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

Basic

Goeiemorgen iedereen,

Mijn legging voor vandaag is:

Boek - Maantje - Kind

Groetjes,
Basic

dameblanche

Citaat van: Jane26 op oktober 15, 2011, 16:49:30 PM
Nou ik sta perplex.

Op lachende boeddha kun je online een 13 kaart legging doen.. leg hem meestal zelf, maar nu dus een keer niet. Op positie 8 (advies): de ruiker en positie 9: het anker !!!!! W T F !

???
toeval bestaat niet jane, dat zie je dan toch maar....
hier geeft de ruiker aan dat je een time out moet nemen op je werk, bekijk de zaak daar rustig alvorens je een duidelijke stap zetten gaan....

dameblanche

Citaat van: Inga op oktober 15, 2011, 12:28:21 PM
Dat Zeisen aan het eind van de legging oogsten betekend wist ik nog niet.
Ik had het als een abrubt eind van iets geinterpreteerd.

Ik trok vandaag de Weg met de Lelie.

Ik krijg betrouwbare hulp om een knoop door te hakken, om een beslissing te nemen.
Om een bepaalde richting te gaan.
idd het onderweg zijn een keuze gaan maken moeten teneide vooruit te kunnen geraken inga.....

dameblanche

Citaat van: Believe75 op oktober 16, 2011, 00:29:47 AM
Ik heb net mijn inziens zeer mooie warme kaarten getrokken wilde ik zeggen en dan komt gelijk een vraag omhoog maar de vrouw dan....

Ik heb als eerste dagkaart Klaverblad getrokken (ONLINE he) en dan de vrouw en dan het huis.

Krijg ik morgen de liefde naar mezelf :-[ .....

Ik zeg dat wegens de klaverblad
Echt, diep geluk voel je wanneer je je goed voelt over jezelf en je leven. In die zin staat deze kaart ook voor vertrouwen in jezelf en voor vertrouwen in eigen kunnen.

Mijn eerste gevoel bij deze kaarten was
Hehe eindelijk morgen beweging en goed nieuws dus vooruitgang in de liefde, wel moet ik me vrouwelijk gedragen dus meer speels naar de man om mijn zin te krijgen, dus meer stabiliteit en binding en een warme betrouwbare
huis samen  :D

of vertrouwen in mijn eigen ik, in mijn vrouw zijn rust in mijn huis zal voor de liefde zorgen

of de combinatie van wat ik boven heb genoemd ;D

:-* :-* :-*
de klaverbladen geven ook aan dat je zelf het heft in handen moet nemen om met bep. problemen om te kunnen gaan.
anderen kunnen je wel advies geven, maar zelf een goede mnanier vinden werkt natuurlijk het best.

dameblanche

huh..staat er niet bij... ::)
klaverbladen geven aan dat je een manier moet zien te vinden om met problemen om te kunnen gaan, dus zelf een weg hierin zien te vinden, anderen kunnen je wel adves geven, maar jij bent zelf degene die een knop kan omdraaien 8)

dameblanche

Citaat van: Basic op oktober 16, 2011, 07:03:38 AM
Goeiemorgen iedereen,

Boek - Maantje - Kind

Groetjes,
Basic
[/quote
nieuwe inzichten betreffene jezelf onder ogen gaan zien basic....

kristina1975

Citaat van: marianne op oktober 16, 2011, 11:10:42 AM
huh..staat er niet bij... ::)
klaverbladen geven aan dat je een manier moet zien te vinden om met problemen om te kunnen gaan, dus zelf een weg hierin zien te vinden, anderen kunnen je wel adves geven, maar jij bent zelf degene die een knop kan omdraaien 8)

Lieve Marianne goedemorgennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Wanneer ik deze site open en hunker nar antwoorden, interpretaties ben ik en ik weet zeker meerderen zo blij om je naam te zien! Wauw zie jij hoeveel vragen jij beantwoord en hoeveel jij helpt  :D dank je!

Jij en Leeuwin zijn echte ridders, ik vind t wel mooi jullie de ridders  :D O trouwens Kraai horen we niet meer  :-\

in ieder gevallllll  ;)
De tekst van je was wel goed gegaan hoor, onder de geciteerde deel  ;)

Klaverbladen....met mijn problemn omgaan en vooral die knop omdraaien! Deze week was t fijn wl, alsnog ik ben op mijn kop weer!!! Ik kom vooruit qua gevoelens echter mijn reactie op de verwerking en groei maakt mij en zeker ook mijn lichaam niet blij!!!

ennn betekent trouwens dat mijn interpretaties nu wel goed waren ::)

xxx

sweetmami

Goeiemorgen lieve meiden, mijn kaartjes voor vandaag zijn;
de boom de tuin de lelie
liefs.

dameblanche

dank je believe, maar in sweetmami zie ik ook een goede kaartlegster, en kraai tuurlijk, maar ik denk dat hij op trektocht is naar warme oorden of zijn kraaien overwinteraars hihihihi
boom in dit is er iets niet in orde met het in balans zijn bij je sweetmami, de lelie vertelt me dat je hulp mag verwachten als je er om vraagt, maar hierbij ben je alleens te trots en wil je het het liefste zelf oplossen....
er komt vooruitgang lieverd...... :-*

kristina1975

Ik heb je respect M en ik dank je omdat jij voor ons allen er bent, kijk maar hoevelen jij te woord staat via de topics en pm´s etc.

Sweetmami en Jane en anderen goede kaartleegsters ik wilde echt niet zeggen dat jullie geen kaarten kunnen leggen en of niet voelen. ik ben degene die niet goed is echter ik dank jullie ook voor jullie tips, interpretaties en medeleven  :D

Jane26

Goeiemorgen iedereen,

Boek - Maantje - Kind

Groetjes,
Basic

Hmm.. komt op mij over als gevoelens, emoties die je niet deelt, of graag deelt, omdat ze je kwetsbaar maken..

Goeiemorgen iedereen trouwens!!!

Jane26

Vandaag trok ik de vissen en de sleutel. Nice  ;D

Gister zo een depridag, vandaag voel ik me al veel beter! (Niet fysiek, zo verkouden als de pest..) maar heb het idee dat deze legging staat voor loslaten van emoties en dat dit ervoor zorgt dat ik mij beter ga voelen.

sweetmami

Citaat van: marianne op oktober 16, 2011, 12:33:48 PM
dank je believe, maar in sweetmami zie ik ook een goede kaartlegster, en kraai tuurlijk, maar ik denk dat hij op trektocht is naar warme oorden of zijn kraaien overwinteraars hihihihi
boom in dit is er iets niet in orde met het in balans zijn bij je sweetmami, de lelie vertelt me dat je hulp mag verwachten als je er om vraagt, maar hierbij ben je alleens te trots en wil je het het liefste zelf oplossen....
er komt vooruitgang lieverd...... :-*

bedankt voor je lieve compliment!
En ja de trots om alles zelf te willen oplossen en sterk te blijven begint mij op te breken
dus wat betreft mn kaarten ben indderdaad erg ziek en heb de zorg alleen voor mn zoontje
en vind het moeilijk om om hulp te vragen maar ook kwa dat ben ik op de goede weg.
Geestelijk zit ik nog steeds niet lekker. Was afgelopen vrijdag met mijn ex en dat is ook weer TE leuk geweest en vandaag voel ik me weer van hmmm...tsja.
moeilijk, moeilijk... hopelijk komt er snel vooruitgang en verdwijnt die boom eens uit mn kaartjes :)

dameblanche

Citaat van: Jane26 op oktober 16, 2011, 13:25:34 PM
Vandaag trok ik de vissen en de sleutel. Nice  ;D

Gister zo een depridag, vandaag voel ik me al veel beter! (Niet fysiek, zo verkouden als de pest..) maar heb het idee dat deze legging staat voor loslaten van emoties en dat dit ervoor zorgt dat ik mij beter ga voelen.
ja hoor jane, je hart luchten zou je goed doen........
trouwens een goede tip; ken je eht boek de sleutel tot zelfbevrijding van christiane beerlandt niet?
daar worden fysieke  kwaaltjes heel goed in verband gebracht met het mentale gedeelte...en vooral het loslaten van.....liefs marianne :-*

Basic

Goeiemorgen iedereen,

Boek - Maantje - Kind

Groetjes,
Basic

Maan staat toch ook voor werk en carrière.
Ik had net daarvoor toen ik mijn legging had gedaan, een cursus gelezen voor werk die mijn creatieve ideeen ten goede zou komen & een boek gelezen over ivm liefde en gevoelens in relaties.

Warme groeten,
Basic